tnx :-*
Kan iemand me ook op weg helpen met pokerstars???
Het enigste wat ik daar heb staan is Jesus.
Ik heb al heel veel geprobeerd, maar kom er niet uit.
pokerstars
een bekende pokerstar heet ā¦ ferguson Ik heb gekeken bij wikipedia
Kan iemand mij en hint geven waar ik met zoeken om het woordje onder Barney, in het vakje on the farm, te vinden. Ben ff helemaal de weg kwijt daar.
Lu nog bedankt voor je hint.
Ben al stukken verder :-*
Chantal: neem aan dat je het vakje bedoelt dat op de grens met het vlak eronder staat
Het gaat in dat geval om Barney de dinosaurusā¦het woord is een vrij simpel, duidelijk kenmerk van die Barney
Nou, bedankt. Ben verslaafd!!! :?
En nu ben ik ook nog aan het eind van alle tips hier gekomenā¦ :shock:
Ik vind dit erg leuk (en zwaar irritant als ik vreselijk vast zit natuurlijk )
Marjan
Gewoon om nieuwe tips vragen soepkip :lol:
Ik ben verslaving-af, maar soms probeer ik er nog wel een antwoord of 2 bij te krijgen. Heb iig op 1 na alle vakken open en aan aantal vakken helemaal ingevuld. De meeste zonder tips (maar wel met heel veel hulp van wikipedia )
Ik zit nu ook even vast, maar niet genoeg tijd om er mee bezig te gaan, dus ik zal vast wel komen bedelen om tipsā¦
Maar nu moet ik eerst even wat was wegvouwen :roll: ā¦
Marjan
HELLUP!!!
Ik heb al een hele boel dingen gevonden.
De grootste tip van dit spel is om het samen te doen met anderen.
op dit moment speel ik samen met mijn moeder. Dat helpt al wel, maar we komen toch echt wel vast te zittenā¦ :?
Ik zit bij de magicians en vraag me af wat er onder Penn & Teller en Las Vegas moet staan.
En tussen cowboy en karma (bokjes: on the farm en religions) staan 2 blokjesā¦ Die zijn bij mij nog leeg dus ā¦ Tipje?
Ik heb er nog wel meer, maar die hoop ik toch door grondig staarwerk zelf te ontdekken :mrgreen: .
O ja, wikipedia en google staan hier de hele dag open. Vooral Wiki werkt errug goed. Heb ik al veel vanaf kunnen halen.
Marjan
Hi Marjan,
Met je 1ste vraag kan ik je niet helpen (daar kan ik zelf ook wel een hint voor gebruiken ;))
Wat betreft je 2de vraag:
Als je in Wiki onder Karma (disambiguation) kijkt dan is het 1 van de dikgedrukte woordenā¦ Succes :lol: Vanaf daar het woord wat naast Cowboy staat is niet zo heel moeilijk (maar zeker niet simpelā¦volgens mij heb ik die geGoogled)
Groetjes,
Angela
@Szus wrote:
Hi Marjan,JIJ BENT GEWELDIG!
Wat betreft je 2de vraag:
Als je in Wiki onder Karma (disambiguation) kijkt dan is het 1 van de dikgedrukte woordenā¦ Succes :lol: Vanaf daar het woord wat naast Cowboy staat is niet zo heel moeilijk (maar zeker niet simpelā¦volgens mij heb ik die geGoogled)Groetjes,
Angela
Ik heb het woord naast karma. Was ik dus echt nooooooit opgekomen.
Nu de link naar die verrekte cowboy nog
Voor dat 2e woord ben ik nu aan het googlen.
En ik heb ook die anderetussen karma en cowboy :dance: :dance: :dance:
Was vast een grapje van de makersā¦ :mrgreen:
zit net te kijken hoever ik ben, maar verrek die heb ik nog niet.
komop marjan spill it :mrgreen:
@Soepkip wrote:
Nou, bedankt. Ben verslaafd!!! :?
En nu ben ik ook nog aan het eind van alle tips hier gekomenā¦ :shock:
Ik vind dit erg leuk (en zwaar irritant als ik vreselijk vast zit natuurlijk )
Marjan
Ja Marjan, idd bedankt jij :? :mrgreen:
Ik snap dār geen hout van en op wikipedia ben ik nog erg thuis. Zoek niet helemaal de goede kant op steeds geloof ik :roll:
Ik mis nog twee woorden. Tussen barn en crops en tussen farmer en crops. Klein tipje misschien?
@chEster wrote:
Ik mis nog twee woorden. Tussen a)barn en crops en tussen b)farmer en crops. Klein tipje misschien?Denk aan:a)waar sla je de oogst op en b)wat gebruik je om het land te bewerken
Joseetje, ik geef je even de hints die ik zelf kreeg hierover:
Als je in Wiki onder Karma (disambiguation) kijkt dan is het 1 van de dikgedrukte woordenā¦ Succes Vanaf daar het woord wat naast Cowboy staat is niet zo heel moeilijk (maar zeker niet simpelā¦volgens mij heb ik die geGoogled)
Met dank aan Szus :-*
wat is de link tussen:dailai lama en goat en sheep?? ik dacht aan offer maar dat pakt die niet.
*edit al gevondenā¦ en nu loop ik weer vastā¦ zelfs me man komt er ook niet meer uit :?
@Soepkip wrote:
@chEster wrote:Ik mis nog twee woorden. Tussen a)barn en crops en tussen b)farmer en crops. Klein tipje misschien?Denk aan:a)waar sla je de oogst op en b)wat gebruik je om het land te bewerken
Ik kan het maar niet bedenken :?
@chester wrote:
@Soepkip wrote:@chEster wrote:Ik mis nog twee woorden. Tussen a)barn en crops en tussen b)farmer en crops. Klein tipje misschien?Denk aan:a)waar sla je de oogst op en b)wat gebruik je om het land te bewerken
Ik kan het maar niet bedenken :?
doet iig *broem broem* en op de weg is het een grote ergenis soms
Tractor had ik al Ik moet die daaronder nog hebben en die daar schuin boven.