Echo was niet goed, kan wel janken

Heel veel sterkte morgen, wat onzeker allemaal. Hier een :kaars: en :pray: voor jullie, en liefs!

Heel veel sterkte morgen





:pray: :kaars:

Heel veel sterkte morgen :hug:

Heel veel sterkte morgen… :hug:

hel veel sterkte morgen :pray: :hug:

heel veel sterkte morgen :hug:

Sterkte met de vruchtwaterpunctie morgen :hug: :hug:



Liefs, M-J

Héél veel sterkte morgen.

En…een vakantie is sowieso een goed idee.

Het lijkt me erg heftig wat je allemaal doormaakt.



:hug:

:kaars: :kaars: :kaars:



voor vandaag…

:kaars: :kaars:

heel veel sterkte en succes vandaag! :hug:

:kaars: :kaars:

heel veel sterkte

Dag iedereen



Eerst nog even jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden en de steun !

Gisteren hebben we eerst de echo gehad en daaruit bleek dat beide ukken erg goed gegroeid waren: sterker nog, er was opeens geen sprake meer van de kort bovenbeentje en te klein hoofdje !!! Wij helemaal happy natuurlijk, ook al betekend het nog niets. Ze denkt trouwens dat het meisjes zijn, leuk !!! Het andere nieuwsje, is dat het niet een monochoriale/diamoniotische tweeling is, maar een monochoriale/monoamniotische tweeling is !



Ergens goed nieuws, omdat het betekend dat de kleintjes dus geen TTTS kunnen hebben, anderzijds, ook weer kans op andere complicaties, maar dat parkeren we maar even. Als het ergste is een keizersnee met week 32 dat teken ik meteen !



De punctie viel me tegen in tegenstelling tot wat ik op internet heb gelezen. Was doodsbang, dat zal wel niet geholpen hebben, maar vond het ook pijnlijk. Ze moest helaas ook nog door de placenta prikken omdat die aan de voorkant ligt, en dat verhoogt kans op miskraam weer ietsjes. De eerste 48 uur zijn spannend, dus ik ben braaf en doe heel weinig…wat niet erg moeilijk is :wink:



Volgende week donderdag terugkomen, en dan hebben we de voorlopige uitslag ! Ik vind het enorm spannend en zou willen dat ik een toverklokje had om de tijd vooruit te zetten ! Maar ergens durf ik positief te zijn en te hopen/denken dat de uitslag goed zal zijn… hopen hopen hopen

Wauw meid, wat ontzettend goed nieuws op deze mooie dag!!! Ik ga heeeeeeeeel hard duimen dat jullie meiskes helemaal gezond zijn! :-*

ooh das al een lichtjpuntje!!



ik duim hard voor je meid!!

Das goed nieuws!



Ik duim voor nog meer goed nieuws!

Wow das super alvast!!

:-*

Laat die week nu maar voorbij VLIEGEN!!!

Hier draaien de duimen ook!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wauw, dat is al heel positief nieuws zeg!! Nou hier gaan de duimen ook heel hard draaien voor je: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Doe lekker rustig aan! Wat zeg ik? Doe gewoon helemaal niets meer!!



Liefs, Dores.