Echo was niet goed, kan wel janken

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug:



heel veel sterkte

Wat moeilijk dit :frowning: Ik wens je heel veel sterkte, voor jou maar ook je gezin. :hug:

:cry: vervelend meis :hug: heel veel sterkte!

Jeetje wat is dit moeilijk zeg, :cry:



Heel veel sterkte voor jou en je familie.



:hug:

:kaars:

Heel veel sterkte!

:cry: :hug: :-*

:cry: :cry: Heel veel sterkte :hug:

:hug:

:hug:

sterkte meid!!!



:kaars: :kaars: :kaars:

Fijn dat je ons weer een beetje op de hoogte hebt gebracht.

Kijk maar of het strakjes weer lukt en anders weten wij genoeg. :cry:

Heel veel sterkte de komende tijd. :hug: :hug: :hug:

:hug:

Heel veel sterkte



:hug:

ooh wat een shock moet dat zijn voor jullie en die onzekerheid en dat wachten :hug:



Bij mara dacht de kinderarts bij de geboorte ook aan trisomie21 (down) ! De echo en kansberekening was thans goed maar ze had heel verkeerd gezeten en zag er ‘raar’ uit en had hierdoor twijfelnde kenmerken van trisomie!!

Wij hebben een chromosoomonderzoek laten uitvoeren en hier was het 1 week wachten op de uitslag (voor 95%betrouwbaar) en 6 weken op de definitieve! en ik kan je zeggen die week leek eeuwen te duren dus hoe moet het voor jullie wel niet zijn!!



Ik kan niet zeggen hoe we ons voelden na een positief telefoontje, alles was normaal!! en ik hoop en :pray: voor jullie dat alles alsnog ok kan zijn voor jullie 2 kindjes!!



En als je slecht nieuws krijgt…wij hadden altijd gezegd dat we indien er iets mis was we de zwangerschap waarschijnlijk zouden onderbreken.

Nu, wij hadden onze meid al in de armen toen we dit dachten en ik moet zeggen wat er dan door je heen gaat als je denkt had ik dit eerder geweten wat dan…was ze er niet geweest… :cry:





veel sterkte met alles !!!

:kaars: :kaars:

Heel veel sterkte :hug:

Heel veel sterkte :kaars:

Morgen is het VWpuntcie dag…ik zie er zoooo tegenop. Ja, we willen een stuk zekerheid, maar ik vind het doodeng.

Mijn placenta ligt ook nog aan de voorzijde, dus zal de naald er doorheen prikken, ik vraag me af of dat de risico’s op een miskraam vergroot.



Vandaag al drie keer overgegeven, volgens mij puur van de stress en zeenuwen voor morgen.



Ben zo langzaamaan echt depressief aan het worden, kom het huis niet uit. God wat hoop ik dat er snel duidelijkheid komt. We hebben al met elkaar afgesproken dat zodra dit " afgelopen" is, want we gaan er eigenlijk van uit of rekenen erop dat het fout zal zijn, we lekker op vakantie gaan met zijn drietjes. Even helemaal weg, heerlijk.