Echo was niet goed, kan wel janken

Ik blijf duimen meid… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :hug:

Ik duim voor je dat alles goed is :pray: :pray: :pray: :pray:

Oh meid wat een onzekerheid…heel erg veel sterkte en ik zal ook duimen a.s. donderdag… :pray:





:hug: Jewel

:hug: :hug:



De duimen draaien hier voor jullie.

Hoop dat het uiteindelijk een goeie uitslag is.

Och jeetje wat een onzekerheid meid :frowning:

Ook hier draaien de duimen volop :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



:hug:

Ik duim nog steeds met je mee! :pray:

Veel “succes” donderdag!

ik ga ook vreselijk met je meeduimen…probeer zo positief mogelijk te blijven denken hoor.stressen is nu niet goed voor je.

ook ik duim mee veel sterkte



groetjes

marlies

Oh meid wat een onzekerheid…heel erg veel sterkte en ik zal ook voor jullie duimen :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Ook hier word er mee geduimd dat alles goed is :hug:

Hey meid, hoe was het donderdag??

was ook even benieuwd :think:

Laat je even wat horen?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: …

Ben ook wel erg benieuwd, we leven allemaal erg mee.

Hopelijk is het hier; geen nieuws, goed nieuws, maar ik houd mijn hart vast.

ook ik duim mee :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

:kaars:

:kaars: :hug: hoe is het nou??

Sorry voor late reactie, de laatste twee weken zijn redelijk hels geweest.

Eerste echo in AZM was niet goed, ze dachten aan ernstige vorm van TTTS, waarbij we er dan van uit moesten gaan dat de prognose slecht zou zijn. Moeilijk dagen gehad daarna, maar toch nog iets van hoop…omdat hoe cru ook, je er ovoor zou kunnen kiezen om een kindje " op te geven" om de andere te redden. Ik had me er al min of meer op ingesteld.



En toen als klap op de vuurpijl de echo van vorige week donderdag, weer AZM. Tussenscho was niet meer te zien, oftewel mvan een eeneeige tweeling met een placenta en twee vruchtzakken, dachten ze nu dat het misschien toch slechts een vrichtzak was. In dat geval kon TTTS uberhaupt niet… De groei van beide kindjes was niet in orde: een leek een te korte bovenbeentje te hebben, een softmarker voor Down. De ander leek een iets te klein hoofdje te hebben. Men neigt nu weer naar chromosomale afwijking.



Volgende week donderdag om 11uur is de vruchtwaterpunctie, waar ik erg tegenop vriend google begrijp ik dat we waarschijnlijk al iets van resultate daarvan na een week krijgen en pas na drie weken de volledige uitslag. Maar we gaan nu echt uit dat het waarschijnlijk een fout einde krijgt.



Ik heb het er heel erg moeilijk mee, en vind het ook heel moeilijk om onze bijna 6 jarige in kindertaal er bij te betrekken, waar hij om vraagt. Daarnaast ben ik lichamelijk niets waard. Ben zoveel gewicht kwijtgeraakt door overmatig overgeven dat ik gergeld flauwval, kom mijn bed bijna niet uit en zit al te hijgen na een trap lopen. Mijn wereld is heel klein geworden.



Ik wil jullie wel allemaal erg bedanken voor het meeleven en de lieve woorden. Sorry als mijn postings niet erg regematig zijn, ik krijg het vaak niet voor elkaar om uit bed te komen, laat staan om achter de PC te klimmen…

Wat een shock… :hug:

Meis, heel veel sterkte toegewenst!