Echo was niet goed, kan wel janken

Oh das zeker al een stuk positiever…

hopelijk komt er ook niets uit de punctie en kunnen jullie echt gaan genieten :pray:

:hug:

Wat een goed nieuws (denk ik dan tenminste ;))! Hopelijk is de uitslag van de punctie ook goed en blijft het verder ook allemaal goed gaan! :slight_smile:

Een spannende dag voor je morgen

Ik hoop dat de uitslag goed is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:hug:

:pray: :pray:

YEEEEEEEEEEEEES

Uitslag van de VWP was helemaal goed, ukken weer goed gegroeid, wij hebben HOOP !

Blijft natuurlijk spannend, navelstrengen zitten idd wat in de knoop, maar op de doppler zag het er toppie uit.

Nog steeds geen idee waar de dikke nek vandaan komt/kwam, gyn vertelde dat grotere kans op afwijkingen was en dat daar de komende controles veel andacht naar zou gaan, maar vooralsnog zijn wij helemaal super happy!!!

wat een geweldig nieuws moet dit voor jullie zijn!!!

Fantastisch nieuws!! :dance: :pray: :-*

Oh geweldig nieuws !

wat een super nieuws :dance: :dance:

Ongelofelijk, Wat een super goed nieuws!

Ik ben heel erg blij voor jullie!

:-*

:dance: wat goed nieuws zeg :dance:

gaan ze nu nog meer onderzoeken doen of zijn ze nu klaar???

wat een super goed nieuws!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Geweldig nieuws om zo op de vrijdagochtend te lezen :dance: :dance: :dance:

Super!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

WAUW gefeliciteerd!!

:-*

We blijven wel onder controle van AZM, en moeten elke week terugkomen.

De gyn zal de komende tijd meer aandacht besteden aan hart/nieren blijkbaar hebben die organen het meest kans op aangeboren afwijkingen.

Maar heel eerlijk maak ik me daar niet zo veel zorgen om.

Stel worst case scenario er is iets met hartje, veel kan tegenwoordig behandelt worden. Ze hebben dan in ieder geval een kans.

Jeetje, eindelijk een beetje roze wolkje… Ik ga babyshoppen !!!

Meis, wat moet dit een heerlijk nieuws zijn na al die onzekerheid!!! :inlove:

Wat ontzettend goed nieuws!!! Kan me voorstellen dat jullie opgelucht zijn. En nu lekker shoppen.

Hoi Astertje,

Ik zie dit topic nu pas. Jeetje wat een spannende tijd moet dit voor jullie zijn geweest de afgelopen weken.

Zelf was ik mama van een monochoriaal diamnotische tweeling (heel dun vlies tussen de 2) met TTS. Met alle bijbehorende complicaties (en dus ook een verdikte nekplooi bij een van de 2 bij de 12 weken echo).

Maar goed, ik vind het heel fijn voor je dat die zorg is weggenomen.

Toch heel veel succes gewenst in de komende maanden, want een monochoriaal mono-amnotische tweeling is natuurlijk ook flink spannend.

Geniet ervan :mrgreen:

Ik heb toch nog een vraagje… Je schrijft dat TTS bij jou is uitgesloten omdat het een mono-amnotische tweeling zou zijn.

Maar het is wel een dichoriale tweeling toch? Dan delen ze een placenta, en daarop zijn bijna altijd vaatverbindingen aanwezig waardoor de circulaties van beide kinderen met elkaar in verbinding staan…

Ik snap dus niet zo goed waarom er bij jou geen kans zou zijn op TTS.

Snap het ook als je niet zo’n zin hebt in dit soort vragen hoor, dus als dat zo is moet je het gewoon zeggen :wink:

Ik ben gewoon heel benieuwd hoe het pcies zit.