echo niet goed, uiteindelijk toch een miskraam.......

Ik duim voor je Patricia! Hopelijk morgen goed nieuws!

Patricia, succes met de echo, als je hem al niet gehad hebt…

Ik zit in het zelfde schuitje… Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad. Hier was een mooie ronde baarmoeder op te zien met vruchtzakje en een ienie mini vruchtje maar het zag er niet uit alsof ik 7 weken ben… Het was allemaal nog heel erg klein (kleiner als normaal met 7 weken)

Of de baarmoeder is naar achter gekanteld, of ik ben minder lang zwanger dan 7 weken, of het is mis…

Ik moet nog 2 weken wachten op de volgende echo… pff… Dat worden lange 2 weken… :?

Patricia hier wordt ook flink :thumbdown: :thumbup:

Even off-topic berichtje:

@Cell wrote:

ik heb dus een stukje cyclus overgeslagen en een late eisprong gehad EN positief getest met een dag of 8 na bevruchting, iets wat volgens de VK echt niet kon… dus wel.

Ik had afgelopen donderdag een duidelijk positieve test (matcare, die test met 20 of 25 al) en dat was 3 weken nadat een miskraam zich aandiende en 6 dagen na de eisprong (die heb ik gevoeld). Ook bij mij wordt er gezegd, dat dit niet kan en dat de test dan wel vals positief zou zijn. (dit zeggen ze zelfs in het ziekenhuis) Omdat ik zeker weet dat dit geen hCG meer kan zijn van de vorige zwangerschap (had een week eerder een negatieve test), ben ik er eigenlijk wel zeker van dat ik wel degelijk zwanger ben (voel me ook al vanaf de dag na de eisprong zwanger), heb ik de huisarts gevraagd om via een bloedtest te kijken hoe hoog mijn hCG is. Vandaag dus bloed geprikt en morgen of overmorgen is de uitslag er.

Ben je al geweest? :pray:

ik ben ook heel benieuwd :oops:

ik duim ook voor jullie :hug:

Al nieuws? :?

Hoihoi,

Het hartje klopte vanmorgen :inlove: Wel ben ik pas 5,5 week zwanger… Ze kon het misschien verklaren…

Er zat namelijk nog iets wat kon lijken op een vruchtje wat niet goed was gaan groeien, ze zag nu een donkere vlek wat wees op bloed… Daar kan ik positief op getest hebben en daarna nog een eitje hebben laten springen wat weer bevrucht is geraakt ofzoiets…

Het blijft een beetje vreemd, vond ze zelf ook…

Over een week of 3/4 moet ik weer een echo laten maken en dan moet het natuurlijk goed gegroeid zijn…

Probeer zelf niet al te blij te zijn, maar ja dat is ook moeilijk als je het hartje hebt zien kloppen…

gr patricia

Jemig meid wat een gedoe.

Misschien was het een “verkeerd” vruchtje :oops:

En ben je zonder dat dat vruchtje nog afgestoren was weer zwanger geraakt.

Ik duim voor je dat alles nu wel goed gaat :-*

veel liefs van Martine

Babylover, wat goed!!! Klopt het hartje al met 5,5 week?? Ik dacht pas met 6 weken… Ach ja, hij klopt bij je beebje teminste!!! Gefeliciteerd!!

En toch is een kloppend hartje wel een heel goed teken. Ik vind wel dat je lang moet wachten als je nog 3 a 4 weken moet wachten.

Voor nu toch een kleine voorzichtige felicitatie hoor! Ik duim dat alles goed blijft gaan! :thumbup:

Nou meid, dat is een geluk bij een ongeluk. Wel apart, dat je bij feitelijk een MA toch nog weer een eisprong hebt gehad, zonder dat het oude vruchtje werd afgestoten.

Gefeliciteerd iig dat je nu toch een kloppend hartje hebt gezien. :inlove:

Wat fijn dat je snel weer een echo hebt gekregen.

Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent.

Fijn dat het hartje in ieder geval klopte!

:-*

Ik ben bij mijn vorige 2 zwangerschappen allebei bij de eerste echo een week terug gezet.

Ik was wel al 9 weken en toen dus 8 weken dus wel een hartje.

Het kan gewoon zijn dat je een week later pas je ei sprong hebt gehad dat je dus een andere cyclus hebt gehad als dat je zelf dacht.

daar komt bij dat ze er vanuit gaan dat alle baby’s hetzelfde groeien de eerste weken maar dat hoeft niet.

Bij de eerste zwangerschap ben ik dus ook een week terug gezet maar ben wel een week te vroeg bevallen hoeft niks te betekenen maar kan dus goed zijn dat mijn berekening toch klopte en Charity gewoon iets minder snel groeide de eerste weken.

Tussen week 6 en 7 word het hartje hoorbaar. (in elk geval dat is mij gezegd.)

Het hoeft niet precies met 6 weken te zijn .

Ik had aantal weken terug toen was ik 6+1 zwanger (dacht ik) en hoorde ik dus niets. Gyn zei dat ik dus niet blij mocht zijn.

Week daarop heb ik een kloppend hartje gezien en gehoord, bleek gewoon korter zwanger te zijn!

Had een verlate eiersprong.

Ik ben nu 8 weken en 4 dagen (volgens berekening verloskundige) zwanger. Hartje heb ik gehoord. Terwijl ik volgens mijn berekening die ik aan de hand van mijn cyclus had gemaakt nu 9 weken zwanger zou moeten zijn.

Alle eerste echos zijn inwendig geweest. En vndaag pas uitwendig.

even uppen…

Net een echo gehad en heb een missed abortion…

Morgen naar de gyn…

:o hoe komt dat nou! :cry:

Sterkte! :**:

@babylover wrote:

even uppen…

Net een echo gehad en heb een missed abortion…

Morgen naar de gyn…

:hug: sterkte! :-*

Ach meis, wat verdrietig :hug:

Heel veel sterkte…

He wat erg nou toch!!! :hug: :hug:

Veel sterkte :-*