:hug: sterkte :hug:
Veel sterkte meid!
Sterkte :hug:
Veel sterkte babylover!
Kom je hier ook nog ff een :hug: geven, meis ik denk aan je
Ah nee, niet toch mis
Veel sterkte morgen :hug:
:hug: he meis…
wat zonde van dit gewenste brusje…
dikke :hug:
van colle
Nee meis… wat een rotnieuws! Heel veel sterkte Patricia!
Heel veel sterkte meid!
Neem de tijd om dit te verwerken.
Ook een missed abortion is het verliezen van een kindje…
:hug:
Ohhh meissie net en goede echo en dan toch nog dit nieuws,
vreselijk , heel veel sterkte gewesnt
liefs bianca
wat triest. Heel veel sterkte :kaars:
Och wat klote! Hier de eerste zwangerschap een ma a.s. 29 augustus is het 3 jaar geleden dat ik gecuretteerd ben. Wilde het verder niet afwachten. Hoop voor je dat het allemaal snel doorzet zodat je weer verder kan, ik wilde destijds alleen maar zo snel mogelijk weer zwanger zijn, dus ik hoop voor je dat dat bij jou ook gebeurt als je daar weer aan toe bent!
Heel veel sterkte!
:-*
Heel veel sterkte meis…
:hug: :hug: :hug:
bedankt voor jullie berichtjes…
As maandag om 11.30u mag ik me melden in het ziekenhuis voor een curretage…
gr patricia
Hey meis ,
maandag dus , ik wil je voor dan sterkte wensen die dag en voor na die tijd een goed herstel ,
sterkte :hug:
Ach meis toch…
Wat een heen en weer geslinger tussen blijdschap en verdriet…
Jammer dat die kleine volhouder het toch heeft opgegeven.
Je kan dingen zeggen van het zal niet goed geweest zijn ed. maar ik weet uit ervaring da dat geen rt helpt
Je bubbel barst…de droom vervliegt…de uitgerekende datum blijft in je hoofd…ik hoop en dat jij deze uitgerekende datum straks met een mooi buikje voorbij gaat en dat je dan als troost over het verlies van dit :: naar de nieuwe uitgerekende datum uit mag zien…
Maar voor nu heel veel sterkte…
Wees verdrietig…dat mág en eigelijk moét het ook…want hoe klein ook het is een verlies… :: :vlinder: ::
:-* Sas
Als je iets wilt weten over de curretage bijv. kan je altijd PBen :hug:
@renzosmam wrote:
Ach meis toch…
Wat een heen en weer geslinger tussen blijdschap en verdriet…
Jammer dat die kleine volhouder het toch heeft opgegeven.
Je kan dingen zeggen van het zal niet goed geweest zijn ed. maar ik weet uit ervaring da dat geen rt helpt
Je bubbel barst…de droom vervliegt…de uitgerekende datum blijft in je hoofd…ik hoop endat jij deze uitgerekende datum straks met een mooi buikje voorbij gaat en dat je dan als troost over het verlies van dit :: naar de nieuwe uitgerekende datum uit mag zien…
Maar voor nu heel veel sterkte…
Wees verdrietig…dat mág en eigelijk moét het ook…want hoe klein ook het is een verlies… :: :vlinder: ::
:-* Sas
die zal ik nooit vergeten omdat het de verjaardag is van Veron… Dus het vruchtje zal altijd op een speciale manier herdacht worden…
gr patricia
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat hard meid, eerst een kloppend hartje en nu dit…