duowagen of niet?

wat een leuke wagen lizzy mag ik vragen wat hij kost die wil ik ook wel :oops:

@lizzy wrote:

we zijn eruit :dance: :dance: :dance: ppfff kan weer rustig slapen :mrgreen:

wij zijn vanochtend in de babyshop geweest en hebben een mooie tandem gezien.

het is een nieuwmodel en heet kees :mrgreen: hele mooi kleur licht blauw

het is te vergelijken met topmark alleen deze rijd iets soepeler en de banden zijn wat dikker en ziet er iets sportiever uit.

Ik had senna er ook in gedaan en het reed perfect en niet zwaar

en de wagen past in de golf :mrgreen:

volgende week halen we hem op

ben echt blij

die hierboven heet ook kees… alleen dan heb jij de luxe versie!!!

fijn dat jullie er uit zijn! hopelijk hebben jullie er veel plezier van!!

@kimmiejj wrote:

wat een leuke wagen lizzy mag ik vragen wat hij kost die wil ik ook wel :oops:

219 euro dus een mooi prijsje :thumbup:

maar dan zit de babynestje er nog niet bij

de babynestje kost 40 euro

de wagen is in zwart en ook in rood

o dan gaan we er is serieus over nadenken :mrgreen: voor 259 euro in totaal en welk e babyzaak heeft hem ?

die van ons kostte 190 euro incl babynestje… (we kregen wel 15% korting op de buggy… eigenlijk gold die actie niet meer. maar ze hadden het bord er nog hangen dus kregen we wel de korting! )

ik denk dat hij in alle babyshops verkrijgbaar is

wij kopen de wagen in de babywinkel van meppel

fijn dat je er uit bent Lizzy!!!

Ik heb meerdere tandems geprobeerd in de winkel met Lynn erin, maar ik vond ze allemaal zwaar zodra ik een (ingebeeld) stoepje op wilde.

Ben benieuwd hoe alle wagens bevallen als de kleintjes er eenmaal zijn :mrgreen:

hihi ja daar ben ik ook heel benieuwd na

het is gewoon moeilijk

maar dat had ik ook met de kinderwagen ik kocht de kinderwagen omdat hij lime groen was :oops:

later kwamen we er achter dat hij niet gewoon in de auto paste en geen maxicosi om paste

Nouja zo lang duurt het niet meer voor die kleintjes er zijn :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: neeee :dance: :dance: :dance: heb er zin aan :inlove:

In die buggy van Koelstra kan ook een babynestje? Dat lijkt mij ook wel ideaal?

Ik zit ook te denken aan de techno twin van MacLAren, die kan helemaal plat. (en via ebay duitsland een stuk goedkoper dan in NL). heeft iemand daar ervaring mee?

Mijn spruit is 19 maanden als baby2 komt dus hij zou dan wel op de buggy board kunnen (hij loopt los) maar het lijkt me toch wel fijn om hem gewoon in de buggy te kunnen zetten.

Ik wil graag een buggy omdat hij ook bij de oma’s achterinde auto moet passen en die hebben geen grote achterbak.

maclarens zijn altijd wel goede buggys!! :thumbup: :thumbup:

@klavertje4 wrote:

maclarens zijn altijd wel goede buggys!! :thumbup: :thumbup:

Maar jij hebt dus de koelstra gekozen met babynestje? In de maclaren kan volgens mij geen nestje.

Ik wacht nog even met kopen, eens kijken hoe het jou bevalt, zo te zien kan bij jou ieder moment bay2 komen :dance:

Hmm, ik had eens gemaild naar Koelstra ver welk babynestje je kon plaatsen op de limbo twin, dit was hun antwoord:

I.v.m. geldende normen en veiligheid beschikt de Limbo Twin niet over de mogelijkheid er een reiswieg op te plaatsen.

Wij hebben de Flexxo Twin voor een tweeling of 2 opvolgende kinderen in ons assortiment.

@LimburgM wrote:

Hmm, ik had eens gemaild naar Koelstra ver welk babynestje je kon plaatsen op de limbo twin, dit was hun antwoord:

I.v.m. geldende normen en veiligheid beschikt de Limbo Twin niet over de mogelijkheid er een reiswieg op te plaatsen.

Wij hebben de Flexxo Twin voor een tweeling of 2 opvolgende kinderen in ons assortiment.

Ja en die heb ik dus en dat is echt een ideale wagen!!

@LimburgM wrote:

er kan geen reiswieg op nee… maar er kan wel een babynestje in en die kan je met de draagdingen vast maken aan de zijkant… is echt ontzettend stevig!

Welk merk babynestje heb je dan? Ik had inderdaad gevraagd naar een babynestje bij koelstra, niet naar een reiswieg.

Bedankt!

Die flexo twin is ook mooi maar is me te groot.

Wij hebben vorige week een mooie duowagen op de kop weten te tikken via mp.

Het is een duotandem geworden van x *dventure en dan de twin swivel sport x3 :thumbup:

Ben er echt blij mee hij ziet er prima uit zat een babynestje bij en hij stuurd ligt en dat voor 90 euries :mrgreen:

Heb lang gezocht naar wat ik wilde en wat nog in de buurt was maar heb er dan eindelijk 1tje…me is happy 8)

kent iemand deze wagen:

Marco ® Sky L LONGHORN Duo Buggy Lima

Versie 6.

Buggy voor 2 kids, vanaf de geboorte.

Vernieuwd zijn:

360° verstelbare handgrepen en in hoogte verstelbaar dmv snelsluiting.

Kogellagers in de voorwielen.

Gebogen achterframe. Nieuwe vering.

Mogelijkheid voor een autostoeltje op het voorste zitje.Prijs €235,=

meer info: http://cgi.ebay.de/MARCO-SKY-L-der-Buggy-fuer-2-Shopper-mit-Liege-Position_W0QQitemZ230133988472QQihZ013QQcategoryZ23629QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem