die lijkt mij ook zwaar lopen, ivm het oudste/zwaarste kind wat voorin zit!
@~Niekje~ wrote:
Wij hebben vorige week een mooie duowagen op de kop weten te tikken via mp.
Het is een duotandem geworden van x *dventure en dan de twin swivel sport x3 :thumbup:
Ben er echt blij mee hij ziet er prima uit zat een babynestje bij en hij stuurd ligt en dat voor 90 euries :mrgreen:
Heb lang gezocht naar wat ik wilde en wat nog in de buurt was maar heb er dan eindelijk 1tje…me is happy 8)
die vond ik inderdaad ook wel mooi! hier was er alleen nooit 1 in de buurt
Ja heb er echt geluk mee gehad hoor, heb echt maanden elke dag ( meerdere malen ) mp nagekeken voor een knappe duowagen ze zijn er idd niet veel nee, en voor een mooi prijsje zo`n mooie wagen vind je dnek niet snel.
wij hebben er ook een gevonden nu alleen nog op onze centjes wachten dat we onze wagen op kunnen halen,Is zo tandem van topmark
@klavertje4 wrote:
onze keuze is gevallen op een koelstra limbo twin met een babynest!
ik heb ook gelopen met wagens die de zitjes achter elkaar hadden, maar dat liep vreselijk zwaar als milan er in zat… laat staan dat maarten er nog bij in moet!!
een bugaboard hebben we maar niet gedaan, omdat je dan geen mogelijkheid hebt om hem vast te zetten, dus dan kan hij alsnog wegrennen [LOL] [LOL]
we hebben em wel nieuw gekocht, omdat ik 2ehands wagens nu echt niet meer aandurf!!
en hij bevalt prima!!!
Heb niet alles gelezen…
Maar wij hebben een duo wagen die je eerst kan gebruiken met een baby achterin, in een babynestje dus. Daarna kan je hem ombouwen tot een buggy (2 dus)
ff kijken of ik een foto heb.
Dit is trouwens de Kiwi Explorer, van MP voor 200.-
Hoi Miranda, hoe bevalt die wagen??
Ik heb 'm namelijk ook, maar dan de nieuwe versie. De E3 explorer. Maar die is nu alleen nog als enkele wagen in gebruik.
Ben wel benieuwd naar jouw gebruikservaring als duowagen.
hij bevalt mij heel goed, maar ik moet wel erg wennen aan een driewieler! moet dus de stoepjes echt recht nemen…
maar Tyrone slaapt er heerlijk in, en hij rijdt heel soepel! vind alleen het buggy gedeelte, waar Jayden dus zit, erg groot. daarom zit Jayden op een deken…