Ben gister bij Prnatal geweest en die gata nu informeren of er nog ergens een quinny 4xl ergens in een filiaal staat en anders denk ik dat ik voor de Phil & Tds ga heb er achter gelopen zaterdag en me uitgebreid laten uitleggen wat en hoe dat ding werkt en zowel ik en mijn vriend zien eht wel zitten, maar wil deze week ook nog even Duitsland in want daar schijnen de kinderwagens ook wat goedkoper te zijn kijken wat hun te koop hebben, maar moet mijn vriend mee (ken geen Duits :lol: )
niekje en kimmij zijn jullie eral uit welke duowagen jullie nemen?
ik was inmiddels zo zat van onze duowagen dat ik em voordat ik em gebruikt heb alweer verkocht heb :mrgreen:
Ik ga ook een duowagen aanschaffen, weet nog niet welke…
Mijn zoontje is bij geboorte van nummer 2, net 2 jaar.
Lizzy, ik moet aankomende dagen nog even met vriend op pad die heeft nu vrij, maar de Quinny word niks is nergens meer te koop blijkbaar en 2e hands zijn ze amper te koop of te ver weg :?
Dus denk uiteindelijk dat het de Phil & Tds word.
Vind de x Advture twin swivel ook wel wat maar geloof dat je die alleen via internet kan bestellen en ben niet zo happig op bestellen via internet en zeker niet met wat grotere bedragen.
ik ben er nog steeds niet uit of ik een duowagen neem en welke ik dan wel zo moeten nemen :oops:
ik wordt er ook gek van hoor
ik denk dat ik niet eentje neem van naast elkaar als ik hier in meppel de gangen van de winkels bekijk kom ik er niet door of ik neem rekken kleding mee
ik blijf bij mijn 4xl denk ik maar is inderdaad goed zoeken
2 naast elkaar word hier ook niks kom ik de winkels hier niet mee door :wall:
Ja jammer dat ik de wagen nog niet kwijt wil he Ik had 'm graag aan je verkocht hoor, het is zo’n superwagen !! Ik gebruik 'm totaan de winter nog. Ik hoop dat je er eentje in de buurt vindt.
Wij hebben dik 500km gereden voor deze wagen :o
nee joh meis geeft niets
zo weet ik iedere geval dat het een goede wagen is :mrgreen:
@dietske wrote:
zag net wat nieuw…
Buggy pod, een stoeltje dat je vastmaakt opzij aan de kinderwagen.
Wel duur, en maar tot 15 kg.
Wat een aparte manier zeg. Wel erg leuk want heb kan er natuurlijk weer af dus kun je de wagen ook nog gebruiken als de oudste zelf meer loopt.
Maar tot 15 kilo is niet zo erg denk ik. Mijn zoon is 2 jaar 2 maanden en weegt 12,5. Ik denk dat hij voor z’n 3e nog geen 15 kilo weegt dus je kan er denk ik wel mee doen tot de oudste 3 is.
Ik heb geen duo nodig maar ik vindt hem erg leuk.
onze keuze is gevallen op een koelstra limbo twin met een babynest!
ik heb ook gelopen met wagens die de zitjes achter elkaar hadden, maar dat liep vreselijk zwaar als milan er in zat… laat staan dat maarten er nog bij in moet!!
een bugaboard hebben we maar niet gedaan, omdat je dan geen mogelijkheid hebt om hem vast te zetten, dus dan kan hij alsnog wegrennen [LOL] [LOL]
we hebben em wel nieuw gekocht, omdat ik 2ehands wagens nu echt niet meer aandurf!!
ziet er mooi uit niet zo breed
en ze kunnen ook helemaal plat?
ben benieuwd hoe die bevalt of je door de gangen van de winkels komt
zo’n duowagen buggy achter elkaar heeft iemand die?
is dat zwaar en past een kind van 18 maanden er goed in?
ik zie toevallig een leuke op marktplaats het is een buggy ik weet niet of dat steving genoeg is en of senna er wel in past :think:
dus iemand ervaring
@lizzy wrote:
ziet er mooi uit niet zo breed
en ze kunnen ook helemaal plat?
ben benieuwd hoe die bevalt of je door de gangen van de winkels komt
de zittingen kunnen helemaal plat!! hij is ook niet zo breed! 74 cm… hij paste nu in iig door de deur hier, waar het bij de mountain terrain niet zo makkelijk ging!
@lizzy wrote:
zo’n duowagen buggy achter elkaar heeft iemand die?
is dat zwaar en past een kind van 18 maanden er goed in?
ik zie toevallig een leuke op marktplaats het is een buggy ik weet niet of dat steving genoeg is en of senna er wel in past :think:
dus iemand ervaring
ik heb met deze gelopen in de winkel…

alleen milan zat er dus in… en ik vond dat ontzettend zwaar lopen!!
thanks voor je antwoord die bedoelde ik ook alen dan in rood
we zijn eruit :dance: :dance: :dance: ppfff kan weer rustig slapen :mrgreen:
wij zijn vanochtend in de babyshop geweest en hebben een mooie tandem gezien.
het is een nieuwmodel en heet kees :mrgreen: hele mooi kleur licht blauw
het is te vergelijken met topmark alleen deze rijd iets soepeler en de banden zijn wat dikker en ziet er iets sportiever uit.
Ik had senna er ook in gedaan en het reed perfect en niet zwaar
en de wagen past in de golf :mrgreen:
volgende week halen we hem op
ben echt blij
trouwens de zelfde kleur blauw als de foto
dit is hem