Wij zijn vandaag ook naar Prnatal geweest kijken voor een duowagens.
Ik vind die E3 van Phil & Teds eigenlijk nog meevallen qau prijs, maar vind dat het onderste zitje waar dan de 2e baby komt te liggen net als of je kindje weg gestopt ligt :eh: , maar het lijkt me verder een pracktische wagen… :think:
Ook de Mutsy gezien als duo ik vond hem qau formaat wel handig alleen die achterste zwenkwielen, vond het echt een onhandig iets :? , oja en de prijs… :silenced:
En dan nog de tandem van Tpmark, tsja ik vind die wieltjes niks, heb liever 1 met luchtbanden :shifty: , verder is het geloof ik het meest verkochte onder de 2-lingwagens maar het spreekt me niet aan, heb mijn zinnen nog steeds gezet op de Qunny 4xl duo maar die kon bij deze Prnatal al niet geleverd worden en 2e hands worden ze weinig te koop aangeboden en als er 1 te koop staat moet je er 3 uur voor reizen bij wijze van spreken :wall: , dat schiet dus niet op stel je voor het is niks ben je mooi voor jan met de korte achternaam weze kijken :doh:
Dusssss ga morgen wat babyzaken bellen ook waar ze 2e hands verkopen om te vragen wat hun verkopen en anders ben ik bang dat het toch maar zo`n 1 van T*pmark word, mijn vriend leek het best wel wat :eh:
Maar ik heb nog 4 maanden de tijd dus
een fototje van de swiss strolli-rider
die aanhangborden met of zaonder stoel zien er allemaal heeel handig uit, maar wat ik afvraag is hoe je dan nog aan de duwstang kan ???
@~Niekje~ wrote:
Wij zijn vandaag ook naar Pr*natal geweest kijken voor een duowagens.
Ik vind die E3 van Phil & Teds eigenlijk nog meevallen qau prijs, maar vind dat het onderste zitje waar dan de 2e baby komt te liggen net als of je kindje weg gestopt ligt :eh: , maar het lijkt me verder een pracktische wagen… :think:
Heb je er ook achter gelopen, want je loopt er steeds tegenaan....
vind het er niet erg veilig uitzien,en damian zie ik daar al helemaal niet opzitten :oops: :mrgreen:
Marlous ik heb achter die andere 2 die ik noemde wel gelopen maar achter die E3 van Phil & Teds dus niet.
Eigenlijk word ik er niet goed van er is zoveel keus op een gewone kinderwagen en duowagens vind ik de keuze erg beperkt.
2 zitjes naast elkaar word al niks hier want kan ik niet door de voordeur en heb een kleine gang dus zou die draai niet kunnen maken naar de woonkamer en het schijnt dat je er niet mee door de poortjes van de winkels kan, en hier hebben bijna alle winkels poortjes :wall:
En die tandem van t*pmark die gaat geloof ik me kofferbak niet eens in heb al moeite met die ik nu heb :shifty:
@kimmiejj wrote:
vind het er niet erg veilig uitzien,en damian zie ik daar al helemaal niet opzitten :oops: :mrgreen:
zo dacht ik er dus ook over maar het is vanaf 15 maanden ofzo
@~Niekje~ wrote:
Marlous ik heb achter die andere 2 die ik noemde wel gelopen maar achter die E3 van Phil & Teds dus niet.
Eigenlijk word ik er niet goed van er is zoveel keus op een gewone kinderwagen en duowagens vind ik de keuze erg beperkt.
2 zitjes naast elkaar word al niks hier want kan ik niet door de voordeur en heb een kleine gang dus zou die draai niet kunnen maken naar de woonkamer en het schijnt dat je er niet mee door de poortjes van de winkels kan, en hier hebben bijna alle winkels poortjes :wall:
En die tandem van t*pmark die gaat geloof ik me kofferbak niet eens in heb al moeite met die ik nu heb :shifty:
Ik weet het hoor…ik heb zelf ook gezocht en gezocht…
Ik heb dus nu een duowagen van X-adventure en ik moet zeggen…Hij is top…
Goed wendbaar, achterste zitje kan geheel plat, heel klein op te klappen en zeker betaalbaar…Ik ben er erg tevreden over…
ikkwam een foto tegen war ene mevrouw er achter loopt maar lijkt me ionderdaad erg moeilijk lopen
hhmm dus geen optie
ik wil de 4xl tandem zit elke dag al op marktplaats te kijken
er staat een mooie in leiden is alleen een beetje te ver weg voor mij
nou ik ben maar toch voor een fiets kar gegaan.
die je ook als wandelwagen kan gebruiken.
wel via marktplaats, maar hij zag er nog keurig uit. mijn oudste vind het leuk om er in te zitten.
ik ben nu nog op zoek nar een babyschelp.
groetjes henny
Lizzy ik zit ook elke dag op marktplaats te kijken voor de quinny 4xl tandem, maar ja die uit Leiden is mooi maar voor mij ook te ver weg.
En die vrouw op de foto kan zich wel een hernia lopen zo lijkt me niet fijn lopen met zo`n ding achter de kinderwagen :think:
De adventure 3-wieler met luchtbanden lijkt me ook wel wat of die van jane weet zo niet meer hoe die verder heet maar goed we blijven ff zoeken
Ik heb een duowagen van Childwheels. Ik vind 'em ideaal!
Ook heeft deze rubberen banden, dus maakt ie niet zo’n herrie met wandelen wat je wel vaak hebt met plastic wielen.
ik heb de duowagen van topmark. Via MP gekocht voor 75 euro. Hij zag er nog prima uit. Hij is best groot en zwaar. Hij zou wel in de auto passen, we hebben een station. Maar ik gebruik hem alleen om te gaan wandelen hier in de buurt met de kids. Als ik ga winkelen ga ik samen met hubbie en dan ligt Amy in de Quinny en Tim zit in de buggy.
groetjes Judith
Wij overwegen om de Quinny 4XL te verkopen. Eva loopt eigenlijk alles en de wagen is voor mij alleen handig als ik wat meer boodschappen moet halen dan in de enkele wagen past.
Eigenlijk staat de 4XL nu alleen maar in de weg. jammer, want de wagen is erg fijn en handig voor het geval dat…
zag net wat nieuw…
Buggy pod, een stoeltje dat je vastmaakt opzij aan de kinderwagen.
Wel duur, en maar tot 15 kg.
hoe duur? :mrgreen:
rond de 125 euro heb ik het zien staan op internet ergens
karin ik heb je een pbtje gestuurd ik zou hem graag willen overnemen
Als iemand nog een duowagen zoekt, ik heb er ook een op aangeboden gezet (van happy baby) inclusief babynestje.