Chai Tea Latte gratis bij besteding van 25 euro, dat hebben wij niet gehad hoor ook nergens gelezen.
Chai Tea Latte is trouwens echt RANZIG !!! Ruikt heeeerlijk, maar ieuw nee echt vies. Iemand proberen trouwens ? 2 cupjes passen vast door de brievenbus :thumbup:
Caramal en koffie verkeerd moet ik nog proberen.
Meteen Lungo kopjes erbij besteld, bij elke bestelling wil ik wat glazen erbij doen van de smaken die we drinken
Ik wil wel de thee proberen!!
Ik lees even jullie suggesties.
Ik krijg namens mijn mams een mantelzorg compliment en daarmaa heb ik mezelf getrakteerd op een dolce gusto apparaat.
Wat is een absolute aanrader en wat is de grote afrader?
Chan wat vind je lekker? Ze hebben een best aardig assortiment koffie natuurlijk. Zelf vind ik de cappucino erg lekker, de ‘gewone’ koffie heet lungo en vergelijkbaar met een gewoon bakje. De Nesquick wisselen de meningen over. Ik vind het wel lekker voor een koude middag. Voor mij is het het ideale apparaat voor een snel bakkie wanneer ik kindlief heb opgehaald van de PSZ. In de ochtend bij het brengen staat er nog koffie natuurlijk omdat mijn man ook niet zonder koffie de deur uitgaat en zodra het om meer dan 2 kopjes gaat zetten we met het gewone koffiezet apparaat. Zelf vind ik het overigens lekkerder om smaakjes aan de koffie te maken met siropen dan kan ik zelf doseren. Heb thuis altijd hazelnootsmaak en amandelsmaak. En wil je iets chocoladesmaak aan je koffie? Hoppa schepje Nesquick erin. :thumbup:
Thee maak ik met de waterkoker… :shifty:
En eerlijk is eerlijk ik vind de cappucino echt super! Echt heerlijke warme melk (apart cupje) die je zelfs zo los kunt klaarmaken (dat zouden ze eens moeten maken! ) die prima smaakt en je veel werk bespaard als je anders apart je melk moet warmmaken en opkloppen.
Krabje: Tsja smaken verschillen natuurlijk, tis gewoon uitproberen.
Ik en mijn man vinden de normale Lungo echt te sterk :shifty: Wij bestellen altijd Lungo Mild via de website.
Hubbie drinkt alleen Lungo Mild, en soms eens een Mocha.
Ik drink het liefste een Latte of Cappucino. Al moet ik zeggen dat ik bij de laatste bestelling een koffie au latte had besteld, en die vind ik ook echt heel erg lekker.
Ik zeg 1 ding: Caramel Latte Machiatto :thumbup:
Ik heb net bij mijn vriendin de Latté vanille gehad. Vond hem wel lekker maar een beetje flauwig van smaak…
Maar wel goed te drinken zonder suiker/zoetjes.
En ik ga eens even verder kijken wat jullie allemaal adviseren.
Ik ben zelf gek op cappucino. LAtté macchiato vind ik ook lekker.
Isabel Sofie: De caramel ga ik ook zeker proberen, ik ben gek op caramel!
Romata: BEdankt voor de lungo tip. Ik ben ook niet van sterke koffie dus ga zeker de mild proberen.
Rhi: Ik zal nooit thee uit een koffie apparaat drinken, daar heb ik idd een waterkoker voor!
Rhi waar koop jij die siroopjes voor de koffie?
Gewoon Jumbo AH, heb hier nu de caramelsiroop staan (douwe egberts).
Dat flauwig/waterig van smaak vind ik ze allemaal Krabje de Latte’s dan in ieder geval.
Caramel Latte nog niet getest, zal er vanavond eens 1 maken.
Wat betreft die siroopjes, hoeveel doen jullie dan in een koffie bijvoorbeeld Latte ? Ik had de laatste x een normale Latte gemaakt met 1 eetlepel Caramelsiroop. Hij was wel zoeter had geen suiker nodig, maar dat er een caramelsmaak aan zat kan ik niet zeggen…
Thee hebben ze ook niet bij Dolce Gusto, naja die Chai tea latte dan, maar kan absoluut niet zeggen dat het naar thee smaakt. ook heel veel melk, met een hele sterkte kruidensmaak donker goedje (zwarte thee). Maar smaakt gewoon naar Koffie latte met een boel kruiden.
HEb net een cappucino op en die is lekker :drool: :drool: :drool:
Heb vanmiddag al een doos cappucino gehald en een doos chococino. Die ga ik morgen vroeg proberen.
Heb er nu al zin in :mrgreen:
Romata heb je de caramel geprobeerd en hoe was ie?
@Krabje wrote:
Romata heb je de caramel geprobeerd en hoe was ie?
Yup net gedronken. Doe normaal altijd 1 suikerklontje in mijn koffie/latte etc. En vond hem echt mierzoet :sick:. Misschien volgende x zonder klontje proberen. Maar denk dat ik liever de vanille of normale heb. Hmmm zit ik dan met 3 pakken Caramel :wall:
Ik had in de latté geen zoetjes gedaan, vond ik ook niet nodig.
In de cappucino 2 zoetjes gedaan en dat was net 1 teveel.
Maar de caramel is wel lekker, ondanks dat hij te zoet was?
Hub Heeft net de espresso gehad met iets meer water en hij vond hem heerlijk. Straks maar wat bestellen.
Chan je las het al de meeste supermarkten hebben wel siropen staan van DE bij de koffie. Al haal ik het ook wel vaak bij de Makro maar het is allemaal hetzelfde hoor, suikerstroop met een smaakje eraan. Een eetlepel? Euhm ik mik het er op gevoel in. Doe dan wel de koffie zonder suiker want die suiker zit al genoeg in de siroop.
De caramel heb ik nog nooit geprobeert eigenlijk dus ook geen idee of die lekker te drinken is. :think: Hebben ze die al in de supermarkten of bij de Makro of enkel op de site?
CAramel hebben ze alleen online.
Net weer lekker cappucinootje gehad. Voor hub een doos espresso gehaald en ik heb een doos lungo gehaald…
Maar ik ga ook even kijken voor siropen, heb ze nog niet gezien (ook nog niet opgelet eigenlijk :mrgreen: )
Yup net gedronken. Doe normaal altijd 1 suikerklontje in mijn koffie/latte etc. En vond hem echt mierzoet :sick:. Misschien volgende x zonder klontje proberen. Maar denk dat ik liever de vanille of normale heb. Hmmm zit ik dan met 3 pakken Caramel :wall:
Ik gebruik geen suiker en zoetjes, dus ik vond hem heerlijk! Als je de pakken kwijt wil dan wil ik ze wel tegen een schappelijke prijs!
@Isabel Sofie wrote:
@romata wrote:@Krabje wrote:Romata heb je de caramel geprobeerd en hoe was ie?
Ik gebruik geen suiker en zoetjes, dus ik vond hem heerlijk! Als je de pakken kwijt wil dan wil ik ze wel tegen een schappelijke prijs!
Ik zal er vanavond eens 1 drinken zonder suiker. Maar het opsturen met de verzendkosten 6,75 kom je bepaald niet echt goedkoop uit dus dat heeft weinig zin denk ik