Dulce gusto

Zal 1 pak Ice tea pakken gewoon om eens te proberen, waarschijnlijk daarna niet meer kopen uit een pak een stuk goedkoper :mrgreen:

Latte vanille ga ik ook bestellen lijkt me echt lekker, I love vanille :inlove:

Gebruiken jullie ook de ‘speciale’ glazen voor de koude koffie etc ?

Naja misschien gewoon eens eerst in een normaal glas proberen anders kan ik het glas altijd nog bestellen…

Hier word dat ding al maanden niet meer gebruikt, we vinden het niet meer zo lekker.

Heb het besteld, kan niet wachten :drool:

Fijn dat je nu geen verzendkosten hoeft te betalen bij 40,- euro dat hebben ze dan veranderd. Want de vorige x moest je voor 75 euro kopen zonder verzendkosten…

Cappuccino ice vond ik echt niet lekker, gelukkig maar 1 pakje gekocht. Bij mijn broertje viel ie ook niet in de smaak.

Hoe meer ik de ‘smaakjes’ drink hoe wateriger (bestaat dat woord wel :shifty:) ik het vind smaken :think: ?

@romata wrote:

Cappuccino ice vond ik echt niet lekker, gelukkig maar 1 pakje gekocht. Bij mijn broertje viel ie ook niet in de smaak.

Hoe meer ik de ‘smaakjes’ drink hoe wateriger (bestaat dat woord wel :shifty:) ik het vind smaken :think: ?

Het senseo-effect dus.

Zonde hoor.

Wij waren er helemaal dol van, totdat de nieuwigheid er af was en ik zwanger werd van Yari (haha).

Daarna heb ik hem opgeruimd, en sindsdien staat hij in de kast.

Zo enorm zonde eigenlijk!

Is echt lekkere koffie, de meeste dan :thumbup:

Die ijs-cappucino gebeuren echt niet.

Dus denk echt wel dat ik hem maar eens op MP ga zetten, bedenk ik mij nu :mrgreen:

Cin: Dolce Gusto verkocht, of inmiddels weer lekkere kopjes koffie gaan drinken ?

Hebben sommige mensen al de Latte Caramel gehad ? Wil namelijk straks weer een bestelling doen en dan weet ik meteen hoeveel ik er kan bestellen :wink:

Wij gebruiken de Dolce alleen maar op zondagochtend en voor een keer zo na het eten.

Gewone koffie drinken we uit de volautomaat die we ingebouwd hebben.

Ik merk niet dat ik hem wateriger vind smaken.

Nog steeds heerlijk en dan vooral de latte mach en de cappucino…

Manlief vooral de espresso en lungo.

Wij hebben sinds kort een DG, en zijn er superblij mee! Ik vind bijna alle warme koffies heerlijk, al hebben we ze nog niet allemaal gehad. De ijskoffies zijn we nog niet aan begonnen. Ik vind momenteel vooral de Nesquick cups echt helemaal geweldig. :drool: Bovendien kun je zelf bepalen hoeveel water je neemt, dus dat waterige smaakje vind ik wat vreemd… :think: En dat hebben wij dus ook niet! :wink:

Enige nadeel vind ik dat die cups zo schrikbarend duur zijn… Hopelijk komen daar binnenkort ook eigen merk cups voor!

Ijskoffie is echt VIES :sick:

In de zomer nog een aantal mensen hier laten testen, maar allemaal vonden ze het niet lekker. Heb nog een half pak staan, weet eigenlijk niet of ze door de brievenbus gaan anders wil ik ze best opsturen naar iemand.

Nesquick vind ik echt GOOOR !! Kan echt niet tippen aan de Nesquick uit pak. Chocochino vind ik wel echt een lekkere chocomel :drool:, maar ook echt alleen in de winter.

Net even op de site gekeken, en er is weer en nieuwe smaak Chai Tea Latte… Hmmmm of dat zo lekker is :think: Theekop is wel erg leuk. :inlove:

Ze zouden eigenlijk met nieuwe smaken een proefverpakking moeten maken zodat je niet meteen een doos van 5 euro hoeft te kopen.

ik ben niet zo erg van alle smaakjes, en er zitten me ook te veel kalorietjes in nu ik zo lekker aan t afvallen ben

dus ik zweer bij een lekkere sterke espresso na t eten, verder zit ik op de kruidentheetjes op t moment :mrgreen:

Espresso daar kregen wij een hele doos van bij aanmelding bij hun site. Maar damnnnn zooo sterk, dat kan ik echt niet drinken :shock:

whaha was het weer helemaal vergeten! Staat dus nog steeds in de kast… :oops:

Ik ben gekkkk op die espresso :drool: :lol:

Onze DG staat in de kelder, ik vind er niet veel meer aan… :oops:

Hmmm bij een vriendin koffie gedronken een normale Latte, met ‘siroop voor in de koffie Karamel smaak’ was echt lekker vandaag meteen een flesje meegenomen. Kijken of het kan tippen aan de echte Karamel smaak van Dolce Gusto.

Ik vind de nesquick heerlijk!!! Vooral met een lekkere dot slagroom :oops:

De ice cappuchino is inderdaad wat minder…

De Chai Tea Latte krijg je bij een bestelling boven de 25 euro volgens mij daardoor heb ik nu ook nog steeds 1 volle en 1 bijna volle verpakking van de ice cappu

Ik ben dol op de Latte Machiato :drool: :drool: :drool: maar wel de normale, niet de skimmed of unsweeted (moet ik speciaal voor naar de Jumbo omdat ze bij de AH alleen nog maar de andere verkopen) Hub is dol op de Grande Lungo (oid.)

Watersmaak is inderdaad raar… gezien je zelf de hoeveelheid bepaald.

Wij hebben voor onze verjaardag een aantal van de orginele Gusto glazen en kopjes gekregen :inlove: :inlove:

Wij hebben onze DG al ruim vier jaar (heb dus een wat verouderd model) en hij is dagelijks in gebruik. De gewone lungo koffie smaakt nog steeds super :thumbup: De andere smaken hebben we in het begin ook regelmatig gekocht, maar ineens was het nieuwe ervan af. Laatst heb ik nog een pak mocca gekocht, die ik wel lekker vond als afwisseling. Mijn man vond het echter niks. Na dat ene pak had ik het ook wel weer gezien… De cappuccino is ook niet echt mijn ding, die heb ik gelukkig mijn bezoek kunnen serveren :oops: :wink:

Wat de prijs betreft: voor grotere gezelschappen zet ik een pot ‘gewone’ koffie, anders is die doos te snel leeg…

Wij denken erover na een volautomaat te kopen, omdat we toch alleen de normale koffie drinken. En hopen er dan qua prijs EN smaak op vooruit te gaan. Of is dat geen realistische gedachte??

ik heb mezelf net een DG cadeau gedaan voor mijn verjaardag morgen.

wij hadden de oude versie.

nu heb ik de piccolo gekocht een kleintje.

ik ga via de website wat andere smaken bestellen die ik nog niet heb gevonden in de winkel

Romata wat jij al aangeeft ze zouden echt voor de feestdagen een variatiepack moeten maken! Ik zweer tot heden bij de cappucino (ook idd heerlijk met een siroopje heb hier standaard de hazelnoot en de amandel) en de nesquick voor als ik geen koffie wil maar warme choco.

De espresso heeft een vriendin van me opgedronken doordat ik er meer water doorheen liet lopen en het dus gewoon een iets sterker bakkie koffie werd. :mrgreen: Ik vermoed dat wanneer je het toch wilt opmaken maar het te sterk vind en koffie met opgeklopte (warme) melk lekker vind je er een beste cappucino van kunt maken.