Dulce gusto

Tijdens een demonstratie hebben wij deze kunnen proeven.

Cappuccino en Caffé Lungo en vonden deze heerlijk.

Vraag ik me af of de rest ook zo lekker is ?

En ben benieuwd wat jullie van die koffieapparaat vinden…

is het niet bagger duur?

Het leek mij ook wel wat naast ons ingebouwde koffieapparaat… maar die maalt dan puur bonen voor een vers bakje en een espresso is ook lekker.

Verder houdt het op.

Maar ik hoorde dat je zo 80 ct per kop koffie kwijt bent… is dat zo? want dat is dan wel behoorlijk aan de prijs… :shifty:

@Cell wrote:

is het niet bagger duur?

Het leek mij ook wel wat naast ons ingebouwde koffieapparaat… maar die maalt dan puur bonen voor een vers bakje en een espresso is ook lekker.

Verder houdt het op.

Maar ik hoorde dat je zo 80 ct per kop koffie kwijt bent… is dat zo? want dat is dan wel behoorlijk aan de prijs… :shifty:

Ja het is niet goedkoop… Maar je heb wel rete lekkere koffie ervoor!

Ik betaal bij de c1000 4,77 voor 8 bakkies cappucino dus ong. 60 per bakje koffie…

Niet goedkoop maar zeker te doen! Met superlekkere koffie!

Hier dus ook een aanwinst.

Met de zomer wil ik de koude drankjes proberen.

Nadeel is dat de mijne niet aangeeft wanneer de waterkan leeg is. Maar ja de waterkan kan ik precies zien ( ronde model ) wanneer ik moet bijvullen.

Overigens gewone koffie heb je 16 bakken koffie voor en dat is ong 30 cent per bakje.

Als er groot visite is doe ik gewoon mijn nieuwe “ouderwets” koffie pot zetten

hmmm… dat valt dan idd wel mee ja…

Hier verbruiken we zowieso voor ongeveer 10 euro per week aan verse bonen… haal ik ook alleen wat we lekker vinden en dat zijn geen c1000 bonen van 4 euro de kilo…

En ik zou de dolce gusto dan willen voor die 2 x per dag dat je wat lekkers wil drinken…

Hm… ga dan toch eens kijken voor zo’n ding :think:

Er loopt nu nog een actie krijg je 20 euro retour :thumbup:

Tot 6 febr kun je streepjescode etc inleveren.

Met een verjaardag ofzo zal ik ook gewoon normale(senseo) koffie zetten. Mijn schoonouders drinken hier zowat ook elke week samen wel een bakje of 8. Vind het dan wel zonde om zo’n ‘dure’ bak te zetten. Of ben ik nu gewoon gierig :shifty:

Gebruiken jullie ook al die ‘apparte’ glazen voor alle verschillende dranken/koffie ?

@ Romata nee dat vind ik niet gierig. Mensen die hier alleen komen voor de cappucino of latté die kunnen een bakkie krijgen. Maar daarna is het overschakelen op gewone koffie.

Wij kopen meestal 1 pak ind e week dus voor ieder 4 bakken koffie. En die gaan hard dus meestal is er niks.

Ik klop dan gewone melk op en zet het in de koffie. NIet dat het net zo lekker is maar komt in de buurt :mrgreen:

Ik kopo trouwens geen aparte bekers

Ja wil er straks wel de Latte Macchiato/cappuccino ice glazen.

De rest van de koffie passen vast in mijn ‘senseo kopjes’ :wall:

Ja dat is ook een idee ze kunnen 1 kopje ‘lekkere’ koffie krijgen, en de andere kopjes gewoon senseo. Maja vind ik dan wel een gedoe met een ander apparaat aansluiten. Misschien zet ik die gewoon op een plankje in de voorraadkast, want ga geen 2 koffiezetapparaten in de keuken zetten.

Welk design hebben jullie eigenlijk, ik vind die ronde met die opening in het midden wel erg leuk

ja die is leuk de circolo volgens mij…

Daar zou ik nu ook voor gaan hoor.

Wij hebben een oud model lijkt op een eend :mrgreen:

Maar ja ik heb hem voor 35 overgenomen. En de bakkie’s zijn hetzelfde hoor.

Al zou ik nu toch voor het design circolo gaan :wink:

ik heb die ronde en ik wil em niet meer kwijt, de koffie is echgt zo lekker, met sint hadden we ook de chococino :drool:

wij hebben hem ook en het is super lekker :drool:

Het is idd lekker maar vind de cups zo duur.

Wij zijn stevige koffiedrinkers en als je dan veel cappuchino drinkt op een dag… Zitten 8 kopjes in voor 4,50 zeg maar…

Reken maar uit per dag, per week en dan per maand…

Hier dus zo nu en dan een DG koffie en voor de verdere rest gewo9on de Senseo.

Denk dat ik hem morgen maar ga kopen :think:

strak plan :mrgreen:

@Zeemeermin wrote:

Ik vind het leven te kort om vieze koffie te drinken hahaha :lol: !

:thumbup:

Wij hebben een volautomatisch espressoapparaat (met bonen) en ik zou niet meer anders willen. Per kopje koffie is het duurder dan filterkoffie en dan heb ik het nog niet over de aanschaf (1100 euro) en onderhoud (ca. 10 euro per maand aan kalkfiter en reinigingstabletten), maar de koffie is zoveel lekkerder. Dat gun ik mezelf dan wel. Wij zijn echte koffiedrinkers en dit is de luxe die wij ons permitteren.

Senseo vind ik echt heel vies :sick:

Maar dan vraag ik mij af he… Als senseo vies is.

Want niet iedereen is bij machte om een koffiezet apparaat alá €1100,- aan te schaffen.

Wat drinken jullie dan als men vraagt koffie of thee?

( ik heb mijn Senseo weggegeven nadat ik de Gusto :mrgreen: )

Maar slaan jullie de koffie dan af?

Ik werk bijv woensdag en daar drink ik altijd gewoon koffie mee ( senseo ) En dan heb ik in al een bakje Gusto op en dan een senseo. Verschil is erg duidelijk maar ik sla hem echt niet af dat bakkie :mrgreen:

Vind het té gezellig en toch samen nog even op gang komen voordat we beginnen.

@nachtvliinder wrote:

Want niet iedereen is bij machte om een koffiezet apparaat alá €1100,- aan te schaffen.

Ik werk bijv woensdag en daar drink ik altijd gewoon koffie mee ( senseo ) En dan heb ik in al een bakje Gusto op en dan een senseo. Verschil is erg duidelijk maar ik sla hem echt niet af dat bakkie :mrgreen:

Ik sla het niet af en hou natuurlijk beleefd mijn mond, maar ik vind het gewoon niet lekker. Als ik ergens ga eten, eet ik ook gewoon mijn bord leeg ook al vind ik het niet (zo) lekker. Maar zelf zou ik dus nooit een senseo kopen.

We gaan de Dolce Gusto zometeen halen, kan niet wachten om vanavond een bakkie te zetten :drool:

@nachtvliinder wrote:

Dan drink ik thee. Senseo is echt slootwater.

wij hebben ook een aparaat die bonen maalt en die was geen 1100 maar 450. Daarbij is ouderwetse retrokoffie met filter nog 100 keer lekkerder dan senseo. :sick: