Want niet iedereen is bij machte om een koffiezet apparaat alá €1100,- aan te schaffen.
Wat drinken jullie dan als men vraagt koffie of thee?
( ik heb mijn Senseo weggegeven nadat ik de Gusto :mrgreen: )
Maar slaan jullie de koffie dan af?
Ik werk bijv woensdag en daar drink ik altijd gewoon koffie mee ( senseo ) En dan heb ik in al een bakje Gusto op en dan een senseo. Verschil is erg duidelijk maar ik sla hem echt niet af dat bakkie :mrgreen:
wij hebben ook een aparaat die bonen maalt en die was geen 1100 maar 450. Daarbij is ouderwetse retrokoffie met filter nog 100 keer lekkerder dan senseo. :sick:
Ja dat kan idd ook nog :doh: :mrgreen:
Sorry zwanger :lol:
@ Romata nou meid zal je vast wel smaken
En ik heb nog maar 1 bakkie koffie liggen.
Gelukkig is manlief overwerken… En is dat bakkie koffie van MIJ :mrgreen:
Hier ook een esspresso apparaat met bonen. heerlijke koffie. heb er ook een automtische melkopschuimer bij, met een druk op de knop dus een verse cappucino of latte machiatto.
het is inderdaad even een uitgave, maar geniet er elke ochtend nog van. sinds ik het appraat heb bestel ik in restaurants inderdaad vaak thee na een maaltijd, omdat de koffie vaak niet te pruimen is.
Als ik bij vrienden ben drink ik wel senseo, maar met een flinke scheut koffie melk is zelf senseo nog wel te drinken.
mijn ouders gebruiken nog gewoon snelfiltermaling en voor de afwisseling kan ik daar best wel van genieten. hebben wel zo’n ouderwetsapparaat van DE, scheelt ook veel in de smaak.
Arggggg wat vreselijk iritant, we waren juist naar de Saturn gereden en gingen er vanuit dat zo’n grote winkel er vast wel wat op voorraad zou moeten hebben.
Hebben ze alleen die 1ste die ooit uitkwam…Naja en die wil ik niet.
Door de feestdagen zijn die nieuwe al tijden uitverkocht, nou daar ging mijn lekker bakkie…
Heb wel de Cuphouder/molen maar meegenomen. En bij de supermarkt alvast die Cups gehaald. Morgen maar op zoek naar een andere winkel die ze wel op voorraad heeft :wall:
ik heb de koffie in alle smaken hier, na t eten een lekker espresso intense, s ochtends doe ik vaak de lungo…en in t weeken een lekker latte machiato of cappucino…heeerlijk…puur genieten
en je kunt er ook nog makkelijke een koppie thee uithalen …pak ik gewoon heet water uit dat ding… :mrgreen:
Ik heb nu deze besteld…Ik wilde eigenlijk de witte, maar blijft dat de binnenkant een beetje roodachtig is en over een paar maanden komt onze witte hoogglans keuken met veel rvs oven etc, dan vind ik dat dan niet staan. Dus heb nu deze maar…
De Cool Grey was 10 euro goedkoper, maar ook rvs kleur maar zat een groenige gloed overheen. Hoop dat die ik nu heb besteld echt een beetje van dat mat Titanium is :think: