Dulce gusto

@Greetje14 wrote:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En morgen lekker genieten!!!

Je mag bij mij wel koffiedrinken vandaag krijg je er ook een stukje tulband bij :drool: maar ik woon in Groningen… :?

ik zit al in de autooooo hahahaha …weet wat je zegt hoor ik woon niet zo ver van je af he hihi

ik ben net even weg geweest mn gitaar ophalen bij de gitaarbouwer in groningen, druilerig rotweer…en nu

heeerlijk aan de latte machiato…echt zo n beloningsmomentje :mrgreen:

jah greetje, zit ik hier aan de droge indische cake van de appie…

ik ruik die tulband hier gewoon :drool:

Hij is lekker!!!

Incl rozijnen en pecannoten :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

jajajaja peper t er maar in …krijgt niet alleen dubbel zoveel leuke babies, maar zit ook nog es aan de dubbel lekkere tulband…pecannoten…mjam

zit ik hier met mn droge kaakje :eh: :lol:

TSKKKKK :hand:

We hadden het over de Dolce he dames…

Ik heb boodschappen gedaan en koffie en cappucino gehaald…

Maar dankzij jullie lieve meidenkokkers zat er perongelukhelemaalnietexpreszomaartoevallig APPELTAART in mijn winkelwagen… :drool: :mrgreen:

Dus ik kies vanavond een cappo met Appeltaart…

ik heb per ongeluk net drie pakken cupjes gekocht, espresso, cappucino en lungo…

en…een doosje appelmuffins :drool:

@nachtvliinder wrote:

Heel goed :thumbup: . Je moet immers veel fruit eten als je zwanger bent :wink: :mrgreen:

:mrgreen:

AHaa dus daar komt mijn "fruit"kick vandaan hahah

Ben vanavond ook maar even die dubbelglazige kopjes gaan halen met de tekst. Heb er ook meteen maar 4 meegenomen van ‘koffie’.

En ga nu ff de Latte macchiato glazen bestellen :smiley:

welke smaak drinken jullie het liefste…

Heb nu

Lungo

Latte macchiato

Cappuccino

in bestelling

Mocha

Chococino

Lungo Mild

@kristalkindje wrote:

jajajaja peper t er maar in …krijgt niet alleen dubbel zoveel leuke babies, maar zit ook nog es aan de dubbel lekkere tulband…pecannoten…mjam

zit ik hier met mn droge kaakje :eh: :lol:

Kom binnenkort wel ff bij je mét 3 leuke kids en mét tulband :lol:

@romata wrote:

welke smaak drinken jullie het liefste…

Heb nu

Lungo

Latte macchiato

Cappuccino

in bestelling

Mocha

Chococino

Lungo Mild

Cappuccino en de Latte macchiato.

Maar de Cappuccino het meest (de Latte macchiato vind ik een beetje slapjes…)

De espresso halen we uit onze volautomaat!

Heb de Nesquick besteld.

@nachtvliinder wrote:

TSKKKKK :hand:

We hadden het over de Dolce he dames…

Ik heb boodschappen gedaan en koffie en cappucino gehaald…

Maar dankzij jullie lieve meidenkokkers zat er perongelukhelemaalnietexpreszomaartoevallig APPELTAART in mijn winkelwagen… :drool: :mrgreen:

En de 2e was gratis bij de AH, dat wordt smullen!!! :drool: :drool: :drool:

Ik drink liefst de cappucino.

De latté vind ik een slappe aftreksel van de cappucino :lol:

Ik wil ook nog erg graag de koude dranken eens proberen in de zomer :slight_smile:

En de lungo is ook goed te doen hoor!!

Voor de AH betreft… Het is dan maar goed dat we niet naar de appie zijn gegaan anders hadden er perongelukhelemaalnietexpreszomaar toevallig 2 in mijn wagentje gezeten… En dat kan niet he :wink: :mrgreen:

Maar die glazen… Die zijn leuk!!! Ik zal volgende week eens bij de Xenos kijken… :thumbup:

Nou ik heb hem binnen, en net mijn 1ste bakje Lungo proberen te maken.

Maar is het normaal dat het water maar blijft stromen als ik hem zelf niet uitschakel ?

Hoe weet ik nu wat een normale goede bak koffie is dan ?

En hoe doe ik dat dan als ik Latte macchiato maak, hoe weet ik wanneer ik moet stoppen met de melk ??

snap er ff niks van :think:

Romata,

Op het pakje van de capsules (zijkant) staat hoeveel melk je moet tappen en daarna hoeveel koffie en de totale inhoud.

Je kan even het in water afmeten, in de mok doen en dan leeggooien en onthouden tot hoever het was.

Komt niet op een cm aan hoor :wink:

Ja je moet hem zelf uit doen.

Ik koop het normaal in de winkel (capsules)

Had gisteren via Internet besteld maar nog niks in huis.

Waarom duurt het zo lang?

Heb al wel betaald…

Vind dat wel iritant hoor, want dat ‘verplicht’ je bijna tot het kopen van alle verschillende mokken koffie…

Maja ik had gisteren al een bestelling gedaan bij Dolce Gusto: nml. koffie, en Latte macchiato glazen. Bel ze net op en wil graag de cappuccino glazen bij de bestelling doen, maar dat gaat niet meer. En dat terwijl de bestelling nog niet eens verwerkt is, wat een service zeg :wall:

Kan ik nu dus weer 4,95 verzendkosten gaan betalen :wall:

Jij hebt gisteren ook besteld en de koffie nog niet in huis?

Voor de volautomaat hadden wij een Nespresso maar dat was voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis…

Ik las net op de site dat het binnen 5 (!!!) werkdagen verzonden wordt… :?

de volgende keer maar weer fijn bij de Jumbo halen :wink: :thumbup:

@romata wrote:

Vind dat wel iritant hoor, want dat ‘verplicht’ je bijna tot het kopen van alle verschillende mokken koffie…

Maja ik had gisteren al een bestelling gedaan bij Dolce Gusto: nml. koffie, en Latte macchiato glazen. Bel ze net op en wil graag de cappuccino glazen bij de bestelling doen, maar dat gaat niet meer. En dat terwijl de bestelling nog niet eens verwerkt is, wat een service zeg :wall:

Kan ik nu dus weer 4,95 verzendkosten gaan betalen :wall:

Ik zou daar dus echt iets van zeggen. Zou de bestelling gewoon anuleren. Als het nog niet verwerkt is vind ik het echt niet netjes (vooral bij een nieuwe klant) dat ze zulke slechte service bieden.