Ik wil ook nog erg graag de koude dranken eens proberen in de zomer
En de lungo is ook goed te doen hoor!!
Voor de AH betreft… Het is dan maar goed dat we niet naar de appie zijn gegaan anders hadden er perongelukhelemaalnietexpreszomaar toevallig 2 in mijn wagentje gezeten… En dat kan niet he :mrgreen:
Maar die glazen… Die zijn leuk!!! Ik zal volgende week eens bij de Xenos kijken… :thumbup:
Vind dat wel iritant hoor, want dat ‘verplicht’ je bijna tot het kopen van alle verschillende mokken koffie…
Maja ik had gisteren al een bestelling gedaan bij Dolce Gusto: nml. koffie, en Latte macchiato glazen. Bel ze net op en wil graag de cappuccino glazen bij de bestelling doen, maar dat gaat niet meer. En dat terwijl de bestelling nog niet eens verwerkt is, wat een service zeg :wall:
Kan ik nu dus weer 4,95 verzendkosten gaan betalen :wall:
Vind dat wel iritant hoor, want dat ‘verplicht’ je bijna tot het kopen van alle verschillende mokken koffie…
Maja ik had gisteren al een bestelling gedaan bij Dolce Gusto: nml. koffie, en Latte macchiato glazen. Bel ze net op en wil graag de cappuccino glazen bij de bestelling doen, maar dat gaat niet meer. En dat terwijl de bestelling nog niet eens verwerkt is, wat een service zeg :wall:
Kan ik nu dus weer 4,95 verzendkosten gaan betalen :wall:
Ik zou daar dus echt iets van zeggen. Zou de bestelling gewoon anuleren. Als het nog niet verwerkt is vind ik het echt niet netjes (vooral bij een nieuwe klant) dat ze zulke slechte service bieden.