Jij hebt gisteren ook besteld en de koffie nog niet in huis?
Voor de volautomaat hadden wij een Nespresso maar dat was voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis…
Ik las net op de site dat het binnen 5 (!!!) werkdagen verzonden wordt… :?
de volgende keer maar weer fijn bij de Jumbo halen :thumbup:
Ja indd is binnen 5 werkdagen, vind dat ook wel een beetje erg lang hoor. Haal de volgende x ook gewoon weer de koffie bij de supermarkt, maar nu toevallig wat koffie erbij besteld omdat ik ook die glazen erbij had besteld. Maar volgens mij krijg je niet alle smaken bij de Jumbo. Want sommige smaken kun je bijvoorbeeld weer alleen bij de webshop kopen. Maja de smaken die wij waarschijnlijk alleen gaan drinken krijg je wel gewoon in de supermarkt…
Vind dat wel iritant hoor, want dat ‘verplicht’ je bijna tot het kopen van alle verschillende mokken koffie…
Maja ik had gisteren al een bestelling gedaan bij Dolce Gusto: nml. koffie, en Latte macchiato glazen. Bel ze net op en wil graag de cappuccino glazen bij de bestelling doen, maar dat gaat niet meer. En dat terwijl de bestelling nog niet eens verwerkt is, wat een service zeg :wall:
Kan ik nu dus weer 4,95 verzendkosten gaan betalen :wall:
Ik zou daar dus echt iets van zeggen. Zou de bestelling gewoon anuleren. Als het nog niet verwerkt is vind ik het echt niet netjes (vooral bij een nieuwe klant) dat ze zulke slechte service bieden.
Ik heb wel al betaald hoor, dus annuleren kan na betaling niet meer. Maar het was bij hun nog niet verwerkt :think:
Maar als ik er iets bij wilde bestellen dan klopte hun bestelling in hun systeem niet meer :roll:
Vind dat echt super slechte service, gisteren erg laat besteld rond 23:00 uur. En dan kan ik niet eens nog iets toevoegen de volgende dag als ik bel rond 14:00 uur… :wall:
Lungo (vind ik zelf wat aan de sterke kant, misschien omdat ik senseo ben gewend, maja het is wel te drinken. Maar we hebben Lungo Mild besteld (kan die trouwens nergens in de winkel vinden mild)
Cappuccino: Vind ik echt heeerlijk :drool:
Latte Macchiato: Ook wel lekker, wat melkachtiger dan de Cappuccino.
Chococino: Erg lekker smaakt net zo lekker als in een restaurant ofzo :drool:
hier net een lekker pittig bakje cafe lungo gehad met een plakje notenkoek ( van KNOL ja :dance: ) t is natuurlijk niet helemaal die tulband van jou greta, maar ja…die hebben jullie vast al helemaal op :lol:
zometeen naar de ikea…op die pittige lungo gaat t wel lukken vandaag haha
Mijn adres eens gaan nakijke op de dolce gusto site, blijkt dat ik mijn huisnummer was vergeten in te vullen :mrgreen: …
Maar niet dat ze dan even bellen voor mijn huisnummer, want hoe kunnen ze in godsnaam een pakketje versturen zonder er een huisnummer op te zetten :wall:
Naja dan is het erg moeilijk bezorgen, naja Dolce Gusto gaat nu GLS ofzoiets aanschrijven en heb ik het zeker donderdag in huis
hier net een lekker pittig bakje cafe lungo gehad met een plakje notenkoek ( van KNOL ja :dance: ) t is natuurlijk niet helemaal die tulband van jou greta, maar ja…die hebben jullie vast al helemaal op :lol:
zometeen naar de ikea…op die pittige lungo gaat t wel lukken vandaag haha
morgen naar de NIEUWE appie heyn in appingedam…ze hadden altijd wel veel soorten wie weet hebben ze nu in de nieuwe winkel nog wel een beetje uitgebreid in het assortimnt, ben benieuwd