Dank je Marite :-* :-* :-* :-*
sterkte meid…hoop dat het allemaal goed komt :-*
zal heeeel hard voor je duimen :!:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-*
joehoe wat goed. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ik duim ook hard mee :thumbup: :thumbup: :thumbup:
meid ik duim heel hard hier
@karin wrote:
joehoe wat goed. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt!!
Ik duim ook heel hard mee.
Het beste is lang niet altijd het leukste. :-*
Nou, vandaag was het zover…we moesten naar de orthopeed. En nu zijn we een spreidbroekje rijker.
Ik had het wel al verwacht…maar ik baal er ook wel een beetje van hoor. Maar, ze hoeft hem alleen in bed aan!!! En dat is voor mij echt een enorme opluchting!!!
Ze zit nu al een tijdje met het spreidbroekje te spelen, nu maar hopen dat ze niet teveel tegenstribbelt bij het om doen en dat ze een beetje kan slapen…
Ik ben wel geschrokken van de periode dat hij om moet. Het gemiddelde is de leeftijd die ze zijn. Kim is nu 16,5 maand…dus we moeten er rekening mee houden dat ze ook die tijd een spreidbroekje moet.
Meestal zijn de kindjes natuurlijk een stuk jonger als ze een spreidbroekje krijgen en dan valt het wel mee. Maar 16,5 maand :shock: :shock:
Maargoed, als ze eenmaal gewend is…zal het allemaal wel mee vallen denk ik.
Kim blijft nu onder controle en als het niet over is als ze 3,5/4 jaar oud is, dan moeten beslissen of ze geopereerd wordt. Als we niet opereren is de kans vrij groot dat haar heupen voor haar 55ste versleten zijn en dan al kunstheupen moet.
Maargoed, nu gaan we er gewoon vanuit dat het spreidbroekje helpt en het over 1,5 jaar achter de rug is!!!
hey meid tjonge dus toch dan een spreidbroeje, ze zal er zeker aan wennen hoor,maar voor je eigen als mama is het nooit leuk en wil je dit helemaal niet.
Heel veel succes en sterkte meid met kim ook ,
alle goeds en beterschap bianca
alles wat hier boven gezegd is door bianca.
Heel veel sterkte :hug:
hoe vervelend misschien ook zal het toch beter zijn nu even door te pakken dan dat ze later met de “brokken” zit. En idd, gewoon positief blijven en er maar vanuitgaan dat het allemaal gaat helpen en over 1,5 jaar wel weer zien. Sterkte ermee!
Een oud-kokker van hier heeft er een hele weblog voor gemaakt: http://www.heupdysplasie.web-log.nl/
Ik zag dat er ook een link op stond voor kinderkleding voor meisjes die een spreidbroekje dragen. Misschien hebben jullie er wat aan!
Mijn Kim is echt een bikkel :inlove:
We hebben haar naar bed gebracht en ze is zo gaan slapen, zonder gejammer…zonder gehuil…ze heeft even gekletst en ligt nog steeds heerlijk te slapen!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben zo trots op haar!!!
Lydia, bedankt voor de link! Ik ga even kijken. Ik denk dat speciale kleertjes niet echt nodig zijn, omdat ze overdag het broekje niet aanhoeft. Ze heeft er nu een maillootje onder aan. We hebben een extra grote slaapzak gekocht en dat past goed. Ze wordt natuurlijk de komende 1,5 jaar wel groter, dus dan gaat een slaapzakje misschien niet meer. Een dekentje is geen succes, maar dat probeer ik later wel weer eens. ALs dat niet gaat, is er misschien wel iets op die site te vinden!!
@Joepie wrote:
Mijn Kim is echt een bikkel :inlove:
We hebben haar naar bed gebracht en ze is zo gaan slapen, zonder gejammer…zonder gehuil…ze heeft even gekletst en ligt nog steeds heerlijk te slapen!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben zo trots op haar!!!
Lydia, bedankt voor de link! Ik ga even kijken. Ik denk dat speciale kleertjes niet echt nodig zijn, omdat ze overdag het broekje niet aanhoeft. Ze heeft er nu een maillootje onder aan. We hebben een extra grote slaapzak gekocht en dat past goed. Ze wordt natuurlijk de komende 1,5 jaar wel groter, dus dan gaat een slaapzakje misschien niet meer. Een dekentje is geen succes, maar dat probeer ik later wel weer eens. ALs dat niet gaat, is er misschien wel iets op die site te vinden!!
geweldig meid ik duim voor je dat alles goed blijft gaan
wat een knappe meid hebben jullie :thumbup:
Niet leuk voor jullie Joepie! Gelukkig maar dat Kim het broekje alleen 's nachts aan hoeft en lief is gaan slapen. Goed van haar! Hopelijk komt het met de heupjes helemaal goed. Claudia van de april-mama’s heeft ook een kindje met een spreidbroek overigens, maar Yara is heel wat jonger dan Kim.
Veel sterkte!
Wel een ‘‘goed’’ teken dat ze alleen 's nachts hem aan hoeft!
Ik had een kindje op de creche (mijn werk) die had hem de hele dag aan en is ook 1x geopereerd met gips en gewichtjes aan haar benen en als je die kleine meid nu ziet lopen…geen enkel verschil in de ontwikkeling als je het vergelijkt met de andere van haar leeftijd!
Kindjes passen zich zo makkelijk aan!
Maar wij als ouders maken ons toch zorgen en het blijft niet leuk om te zien bij je kleine…
Sterkte ermee!!
En er vanuit gaan dat het hier straks mee is opgelost!!
geweldig dat het haar goed doet.
mooi zeg dat het zo goed gaat met het broekkie van Kim!