Duimen jullie?!! Kim heeft een spreidbroek zie pag. 6!

(ik weet niet zo goed waar dit thuis hoort, dus maar ff hier…ik zie wel of het verplaatst wordt)

Maar…Morgenochtend moeten we met Kim naar de kinderarts…ze heeft een soort van wijnvlekjes (vaatafwijking) op haar rechter beentje en een beenlengte verschil van een cm (rechterbeen is korter), wat voor haar lengte natuurlijk best veel is. En vaatafwijking en beenlengteverschil kan dan duiden op een syndroom. Ik had wel wat gevonden op internet wat het zou kunnen zijn (met hulp van mensen hier!!) en als dat het is, is het niet heel ernstig. Dan is de kans vrij groot dat het weer over is als ze 2 is. (zie hier)

En dat had me wel enigzins gerustgesteld, maar nu het dichterbij komt maak ik me toch weer zorgen… :cry: :cry: :cry:

Kim is al een tijdje bij de osteopaat geweest, omdat ze sterke voorkeur had en haar hoofdje rechts afgeplat was. Ook zijn we al een keer eerder naar de huisarts gestuurd, omdat Kim haar rechteroogje kleiner is dan haar linker. Eigenlijk is alles waarvoor we ergens heen gestuurt zijn, omdat er aan de rechterkant iets scheef of kleiner is…nu dus weer…

San zijn broer is spastisch en is heel erg scheef en krom…ik heb een neef, die is door een ziekte ook helemaal scheef en krom…en nu moet ik met Kim dus naar de kinderarts…

Ik ben ineens zo bang dat er iets ergs is met Kim en dat ze ook helemaal scheef en krom wordt :cry: :cry: :cry:

Ik hoop dat het snel morgen is, we moeten om 9.30uur in het ziekenhuis zijn…

Duimen jullie met ons mee dat het niets ernstigs is???

tuurlijk duimen we mee, meid ik wist het niet eens joh, wat een gedoe om je mooie lieve meiske.

Hoelaat moeten we nog erger duimen???

Nou kop op meid sterkte en alle succes :-*

ow… das niet leuk nee… ik zal voor je dochtertje duimen en hopen dat alles goedkomt… :thumbup: Sanae heeft ook bepaalde kenmerken van een syndroom… ook niet heel ernstig maar zou kunnen betekenen dat ze later tunnelvisie kan ontwikkelen… dus ik begrijp je angst!!!

ik denk aan je!! liefs…

Zulke dingen zijn altijd heel eng, sterkte morgen!

:pray:

heel veel sterkte, en ik zou niet weten wat ik verder nog moet zeggen ,het is vreselijk als je je zo bezorgd moet maken om je kinderen … :frowning: nou meid ,laat het hier snel weten he ,als je wat hebt gehoord…

Heel veel succes en sterkte morgen! Weet nog dat je het topic had geopend met de vraag wat het zou kunnen zijn…

Hou je ons op de hoogte hoe of wat?

Hey lieverd ik ga ook heel hard voor jullie duimen hoor!!

Heel veel sterkte morgen!!

:-* :-*

Kan me je angst heel goed voorstellen hoor…

Ook ik ga heel hard voor je duimen morgen…

Sterkte en laat ff weten hoe het was oke…

Dank jullie wel :-* :-* :-*

En ik zal snel laten weten hoe en wat als we morgen weer terug zijn!!

Heel veel sterkte morgen en we duimen voor je. :pray:

Annamarie

heeel veel sterkte en ik :pray: ook zeker voor je

Heel veel sterkte!

Sterkte meid! Hopelijk kunnen ze je zorgen wegnemen!

Hee Joepie, ik was al benieuwd hoe het verder ging.

Ik duim ook mee voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:

Jaaa, ik had het dus gevonden met hulp van Kiddo :thumbup: :thumbup:

Was ff kwijt wie nou die link had gegeven :oops: :oops:

heej maakt niet uit. Op dat moment had je heel wat anders aan je hoofd toch?

Ja, dat klopt…maar toch :oops:

heel veel :thumbup:

Hier word ook hard geduimd!!

Suc6!!

:thumbup:

sterkte!! En nog een kleine tip, ik weet niet hoe oud je dochter is, maar laat ze iig even naar heupjes kijken, ivm beenlengteverschil