Duimen jullie?!! Kim heeft een spreidbroek zie pag. 6!

hey meid wat ontzettend fijn dat het zo goed is gegaan zo ver…elke dag goed is een plusdag joh,

het is denk ik ook zo dat zei jullie aanvoelt. Als jullie rustig zijn met een instelling we zien wel waar het schip strand en wat er gebeurt ,… gaat het vaak beter als dat je als mama je niet zeker voelt.

Jij had vertrouwen in KIM en KIM bewijst het dat je gelijk had :inlove:

Alle succes en op een goede toekomst voor der heupjes, een hele goede maar vervelende voor nu even investering.

Daaaaaaaaag liefs en :hug: bianca

En hoe gaat het nu met KIM???

Hallo, ik ben een meisje van 14 jaar. En ik had vroeger toen ik klein was aan de zijkant van mijn been vaatjes lopen, de verloskundige vonden het niks om je druk over te maken omdat dat kon als je ook nog iets van indisch bloed in de familie had. Toen ik ging lopen kwam er ook een bult op mijn rechtervoet hier schrokken mijn ouders natuurlijk toch wel van. Die bult was zeg maar ook blauw allemaal vaatjes. Met mij gaat het nu prima. Ik draag elke dag een huidkleurige kous die mij steun moet geven. Daar zie je niks van als je een broek aan hebt, en ik kan gewoon lopen niet kreupel ofzo. Die draag ik al heel erg lang en dat is waarschijnlijk ook de rede waarom het zo goed gaat. Ik heb ook nog een speciale panty voor als ik een feest heb en ik een jurk aan wil. Die ziet er niet raar uit ofzo. gewoon als een normale panty maar met extra steun. Ik loop jaarlijks bij een arts. Ik heb wel wat lengte verschil tussen mijn benen, maar het is nog zo beperkt dat mijn heupen het corigeren. Het is niet zo dat je geen verschil ziet. Omdat je door de jaren heen natuurlijk leert omgaan met wat je hebt leer je het ook beschermen, als ik val, val ik automatisch op mijn handen en linker knie. Ik ben nog nooit gevallen op mijn rechterbeen. Ook sta ik zonder dat ik het door heb als ik ergens sta, dus voor een balie, voor de klas met mijn spreekbeurt, in de pauzes etc op mijn lijnkerbeen ik belast hem niet. Eigenlijk zou dat wel moeten want nu heb ik dus gegantische spieren in mijn linkerbeen en niet in mijn rechter maar daarvoor ben ik nu aan het trainen. ALs ik weer eens een groeispurt heb, heb ik wel pijn aan mijn been. Ik vind dat ook heel vervelend maar omdat ik dat altijd al heb gehad dat ik er af en toe last van heb, doet het niet meer zo’n pijn als eerst. Ik hoop dat het goed gaat met Kim en dat de artsen weten wat het is. De eerste arts zei tegen mijn ouders dat ik waarschijnlijk snel in een rolstoel zou komen, toen was ik 4! en nu ben ik 14 en ik kan alles nog prima! Natuurlijk moet ik nooit op hockey of voetbal gaan, als er iets tegen mijn been komt is dat erger dan tegen een normaal been, maar dat is ook niet het einde van de wereld ik zit op dansen en dat is hartstikke leuk en dat kan ik prima. ik dans al vanaf mijn 4e en dat is juist goed, je moet bewegen! Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat ik jullie hiermee geholpen heb, misschien is die steenkous wel een goed idee. Het kost ong. 50 euro per kous geloof ik best wel duur, maar het kan niet kapot gaan zomaar. en het kan een wereld van verschil uitmaken, ik kan namelijk ook zonder mijn kous lopen maar ik krijg na een uur tog wel last. soms ook wel langer maar het is fijner met kous. Die kousen worden opgemeten en in Duitsland gemaakt het duurt dus wel even en je krijgt niet altijd alles terug van de verzekering maar misschien helpt het Kim wel enorm! Veel succes! Meis