Duimen jullie?!! Kim heeft een spreidbroek zie pag. 6!

Gelukkig maar!!! En een kleine kans op een spreidbroek, hopelijk is het helemaal niet nodig!!

wat goed nieuws zeg :dance: :dance: :dance:

Heerlijk voor je dit goede nieuws!

:dance: :dance: :dance: ge-wel-dig nieuws… wat een opluchting he!!

Ja, echt een superopluchting :mrgreen: :mrgreen:

heerlijk joh…

gefeliciteerd!

Da’s hartstikke fijn! Gelukkig!

wat een goed nieuws om af te sluiten vandaag :clap: :clap: :dance: :dance: :thumbup: :thumbup:

:dance: :dance: :dance: jippieeee !!

Gelukkig maar! Pfff wat zul je blij geweest zijn!

Nou, ik heb net kinderarts aan de lijn gehad over Kim haar heupjes.

Haar heupjes zijn wel symetrisch, maar er is wel aan beide kanten een afvlakking. Die heup afvlakking is een symptoon van heupdysplasie… :cry: :cry:

Dus we moeten naar de orthopeed. Hierover ben ik ook gelijk net gebeld en we kunnen niet eerder dan 19 september terecht.

Dus de kans is nu ineens vrij groot dat Kim een spreidbroekje moet… :cry: :cry: :cry:

Dus meiden… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Willen jullie nog even (nou ja, dat even kan best weg met deze lange wachttijd) voor ons duimen?!!

ja lieverd tuuuuuuuuurlijk duim ik mee,

relatief gezien is een spreidbroekje geen ernst en is alles goed te helpen, maar het doet in jemoederhart megapijn en liefst wil je je het je meiske niet doen geven, zon naar gezicht.

We duimen hier voor jou en je lieverd…en mocht ze een spreidbroekje krijgen dan duimen we door tot het haar betert!!!

Kop op hé? :-* van mij hier

Dank je lieve Bianca :-* :-*

Een spreidbroek is ook niet heel ernstig, maar met een dreumes lijkt het me niet makkelijk. Een baby ligt stil op zijn of haar buik of rug, maar Kim die loopt al bijna…dus dat zou nog wat worden dan…

weet ik meid, wordt ms niet makkelijk…maar jij kunt het goed joh redden met haar…en anders laat je je tranen maar gaan dat hoort er helaas bij.

Weer een pakketje in je rugtas er bij om te overwinnen,…maar komt goed hoor echt waar!!!

:-*

Joepie vervelend voor jou en je kleine meid dat ze zo’n spreidbroek aan moet. Maar ik wilde je even zeggen dat kinderen zich zo makkelijk kunnen aanpassen. Een nichtje van mij heeft het ook gehad en die zat ook net tegen lopen aan. Die liep (zo goed en zo kwaad als dat kon) gewoon met dat ding! Was een heel lief en vrolijk kindje ondanks dat vervelende ding! Het is nu al een grote meid en het is allemaal helemaal goed gekomen met haar, dus effe er door heen en dan komt het allemaal wel goed!

Ik duim lekker mee hoor…

Een vriendin van mij, haar dochtertje heeft ook wéér een spreidbrokje. Meiske kan ook al lopen etc, maar die spreidbroek houdt haar niet tegen hoor…die klimt en klautert alsof het een lieve lust is.

Oh, dat klinkt geruststellend!!! Gelukkig maar!!!

Maar, misschien is het wel niet nodig, al is die kans een stuk kleiner geworden…

Geloof het of niet, maar Julin(daar hebben wij dus die naam vandaan, dochter van vriendin) heeft leren lopen, traplopen, kruipen ect met een spreidbroek…en omdat het dan juist moeilijker is gaan de kindjes meer hun best doen. Komt vast wel goed met je meisje.

Hé lieve Joepie!

Hier even een dikke :-* , en veel ge-duim-duim :pray: :pray: :pray: !

Hoop natuurlijk, net als de rest, dat het niet nodig blijkt te zijn! Maar gelukkig zijn kinderen zo flexibel, die zien in hun tijdelijke handicap geen (groot) probleem, maar neemt niet weg dat het gewoon niet leuk is! Het zijn toch zorgen die je liever niet wil hebben…

:-* :-* :-*

Marite!

Nou, dat is echt een geruststelling Kers!!!

Dank je :-* :-* :-* :-* :-* :-*