foto!!! hihi…
Net even weg geweest naar de praxis dus meteen kunnen oefenen.
Hij draagt 100 x fijner als de mini monky ook mijn dochter zit er lekker in.
Ook vind ze deze veel fijner, lekker die doek helemaal over haar rug heen, handjes er lekker in.
En soms hoofdje tegen me aan leggen :inlove: :inlove:
Ben wel soms bang ( voel 100 x ) of haar beentjes niet afklemmen :think:
En ik zal deze week even een foto maken
Oh fijn dat ie bevalt!! Ik vond dat in het begin ook eng met die beentjes, op Teije z’n beentjes staan ook wel es adrukken van de doek maar hij heeft er nog nooit las van gehad gelukkig!
Hoelang dragen jullie je kindjes ong in de ringsling en hoe zwaar zijn ze ?
Hmm ik heb geen ringsling ,maar een gewone draagdoek… en die gaat mee voor ‘korte’ perioden… tot ca een uurtje lopen ofzo… Langere tijden is een kinderwagen makkelijker vind ik. (maar met de fiets lijkt me straks zo handig… geen buggy-mee nodig enzo… heerlijk lijkt me dat.
Hier even mijn meisje in de draagdoek.
Nu echt een geweldige foto, zal deze week betere foto’s maken waar ik helemaa op sta.
Maar je ziet dat ze er plezier in heeft
ow wat heerlijk, ben jij net zo tevreden als je meiske??
@wwb wrote:
ow wat heerlijk, ben jij net zo tevreden als je meiske??
Ja vind hem echt fijn !!
Het is niet zo dat ik haar zo een halve dag ofzo kan dragen, maar hou het toch aardig lang vol.
Maar ik maak me toch nog steeds druk om die beentjes ( afklemmen ).
Zit 20x de stof goed te doen bij haar beentjes :think:
Merk wel hoevaker ik hem gebruik hoe makkelijker/sneller ik haar goed heb zitten.
laat eens een foto maken waar we beentjes zien dan? misschien zie je dan zelf al dat het geen probleem is of kunnen we meekijken…
Is goed laat ik hubbie morgen even doen.
Als ik in de spiegel kijk ziet het er wel normaal uit, maar heb dan toch ook nog het idee dat afklemt.
En haar knietjes zitten altijd hoger als haar kontje dat wel.
Maar ik vind het fijn om haar op mijn buik te dragen en dan hangt haar uhh rechterbeentje zeg maar iets aan de zijkant heup.
En om dat beentje zit die doek dan zo strak.
Maar zal het morgen wel duidelijk op foto zetten.
Hoi meiden,
Ben nog erg vroeg, maar ben me wat aan het orienteren voor een draagdoek/systeem. Heb bij Eline een BB gehad, vreselijk ding. Punt is dat ik reuma heb, en dus snel last heb van mijn rug. Eline is met haar 14 maanden 13.3 kg, dus de tweede zal ook geen lichtgewicht zijn denk ik.
Welke raden jullie aan? Eline ga ik er niet meer in dragen.
Ik heb een zomerdraagdoek van Hoppediz. Als je niet te veel last hebt van je handen (ivm het knopen, heb je trouwens niet extreem veel kracht voor nodig oid), erg geschikt, ik heb in ieder geval ook snel last van mijn rug (op dit moment eigenlijk gewoon continu), maar niet door de draagdoek! Die draagt echt heerlijk. En Jinthe is ook geen lichtgewichtje (bijna 7,5kg met drie maanden).
Ik zou dan denk ik voor een manduca of een beco butterfly gaan. Het knopen met een doek komt ook vrij precies als je toch al wat last van je rug hebt, dan is een kant en klaar systeem makkelijker.
EEn doek!!
Hier ook reuma handjes, de doek verdeeld het gewicht over je hele lichaam.
Goed knopen, en dan succes gegarandeerd!!
Een zak kreeg ik erg last van
Ik ben zelf enorm fan van de geweven draagdoek. Deze kun je in principe vanaf dag één gebruiken tot ver in de peutertijd. Ik heb Tycho de eerste zes maanden op de buik gedragen en ben nu het rugdragen onder de knie aan het krijgen. En dat draagt geweldig! Op de site van de Doekentheek is ontzettend veel goede informatie terug te vinden en kun je tevens filmpjes bekijken waarin verschillende manieren van dragen/knopen stap voor stap worden uitgelegd :thumbup:
@Fryskefaam wrote:
Ik zou dan denk ik voor een manduca of een beco butterfly gaan. Het knopen met een doek komt ook vrij precies als je toch al wat last van je rug hebt, dan is een kant en klaar systeem makkelijker.
Ik ben niet zo precies met knopen, maar ik vind het prima zitten. Soms een beetje sjorren om het goed te krijgen, maar dan zit het prima. En soms vraag ik mijn man om hulp, dan zit het meteen beter. Heb een tijdje geleden in ieder geval ruim een uur met Jinthe er in gelopen en heb nergens last van gehad (we hadden de wandelwagen bij ons voor het geval dat, maar die hebben we niet nodig gehad).
Ik heb bekken klachten en hoge rugklachten. Maar ik heb met het dragen van mijn zoontje (ruim 6 kg) totaal geen last (meer dan anders). Ik vind het echt een heerlijke manier van vervoeren als de kinderwagen geen optie is (in het ov is de draagdoek echt geweldig)
Bedankt meiden! ik zal eens naar jullie doeken zoeken, hier kan ik zeker wat mee :-*
zooo ik heb ook de hele topic doorgelezen en gewoon op internet ook al…en ik ben ook verkocht hoor :inlove:
ik wil heel graag een mei tai wraparound! Heb net een half uur geleden een bestelling gedaan…ben benieuwd wanneer ze hem voor mij kan maken. Want 5 oktober gaan we op vakantie en dan wil ik hem zeker gebruiken!!
Oh leuk, ik ben benieuwd! Bij wie heb je em besteld? Ik heb van de week zelf één gemaakt en het draagt écht heerlijk! Had het niet verwacht maar ik vind het lekkerder dragen dan een doek.