Hihi, je hebt je eigen vraag al beantwoord. Hopelijk is de doek naar wens, en heb je er samen met je dochter veel plezier van (had je niet pas een monkey gekocht? of ben ik nu abuis?)
Ja klopt, maar aangezien mijn dochtertje al bijna 11 kilo is en als ik haar wat langer wil dragen pijn gaat doen aan mijn schouder.
En aangezien je de sling ook op je rug kan doen lijkt me die dus ideaal.
Lijkt me ook veel prettiger zitten moet ik zeggen
De levertijd is ongeveer 2 weken, dus moet nog even geduld hebben.
Gister heb ik Teije trouwens in een SHBC op m’n rug gedaan in plaats van een bwcc, zat nog best goed trouwens! Heb altijd erg last van die chestbelt maar met behulp van een filmpje weer een nieuwe variant op die chestbelt geleerd, super!
Als ze slaapt bedoel je? Had je een schuine kant over de achterkant van haar hoofdje gedaan? Dat doe ik altijd als ze wel slapen. En verder een stukje van de horizontale band oprollen voordat je verder knoopt? (snap je wat ik bedoel hihi)
Ik had de schuine band inderdaad over haar hoofdje gedaan, ook toen ze nog niet sliep (moet ook wel, want ze kan hem zelf nog onvoldoende rechtop houden ;)). Een horizontale band had ik alleen onder, niet bij haar hoofdje (kan nu even niet kijken hoe het heette wat ik gedaan had…cross nog wat)?
Ze is dan bijv wel echt moe maar slapen in de kinderwagen echt niet hoor.
Alleen in haar eigen bed.
Maar ik zie wel eens op foto’s dat kindjes zo rond die leeftijd slapen in de ringsling ( kindjes zitten dan op je rug ).Dacht dat zou wel een uitkomst zijn als we misschien in die ringsling een uurtje ofzo zal slapen :think: