draagdoek/draagzak

grappig verhaal, hihi…

ik mailde diegene waar ik mijn doek vandaan heb (ik weet dat zij zelf een voorraadje heeft van Hoppediz), en ze berichtte mij dat Nienke zelf ook al bij haar geïnformeerd had.

Dus Nienke, volgens mij ben jij blij :lol:

Oeooeoeh cool!!

Maaruh, we kunnen wel een draagclubje oprichten hier! :mrgreen: Met pictures natuurlijk! :smiley:

doe maar… ik geloof wel dat modies willen dat het bij contact is dan! Ik zeg geen nee hihi…

wwb, echt grappig en toevallig inderdaad. :mrgreen: Ik heb de doek daar meteen besteld! :slight_smile:

Dan verwacht ik dat je hem eind van de week hebt. Bij mij ging het ook snel. Ik had hem donderdags besteld, en de week later op donderdag thuis. Maar de mijne moest van Hoppediz afkomen, want die had ze niet meer op voorraad (ik had een 5.2 m, achteraf niet nodig hoor, want ik heb veel over, en knoop dus nog een keer extra om mijn middel)

Hopelijk heb je er net zo veel plezier van als ik/wij. Ik vind het geweldig!

Die van 4,6m had ze op voorraad, de grotere zou uit Duitsland moeten komen. Ben benieuwd wanneer ik hem heb, maar verwacht dan toch wel deze week…? :slight_smile:

Kan ik hopelijk met mijn tientonnertje (oké, dat is wat overdreven, zestonnertje dan ;)) door het huis (en er buiten) zeulen zonder rugpijn te krijgen. :pray:

Nou je weet hoe’n last ik van mij bekken had in de zwangerschap, maar met doek, en mijn boedha erin heb ik geen meer last. Ik heb zoiezo nog wel wat last (maar geen pijn meer), maar dat kan een doek niet wegtoveren he.

Wel draag ik prettiger dan gewoon zo op de arm, of in de lodger. De doek is echt een verademing.

Vandaag had ik intake bij het KDV, en daar keken ze hun ogen uit, grappig hoor. ook als ik het dorp in ga krijg ik heel veel positieve opmerkingen.

Ik moet alleen ff op zoek naar een zonnehoedje wat een beetje stoer is hihi… en bij mijn gele doek past… Nu is zijn bol bloot en dat zonnetje erop lijkt me niet goed.

Hoe doe jij dat Fryskefaam?

Jee, net weer geprobeerd, na dit forum te hebben gelezen, maar ik blijf hem niet prettig vinden… Hij is zo ontzettend breed, dat ik hem juist erg warm vind. En als ik hem dubbel sla is het nog warmer… Net had ik hem iets losser om gedaan, omdat Kaeyen met zijn hoofd tegen mijn neus aanzit, en dat maakte ook niet erg veel verschil… Heb ik nou gewoon een ‘verkeerde’ doek gekocht? Girasol heb ik…

Ik heb een bandana voor Teije gekocht, een hele goedkope, ik wou er één bij rainbowbabies bestellen maar de kleur die ik wou (turqoise) was uitverkocht, zie nou net dat ze ze weer hebben dus ik heb nu een turqoise bandana besteld met Teije z’n naam erop :mrgreen:

@miranda79: De doek die jij hebt, is geen zomerdoek, toch? (Ik weet niet meer 100% zeker welke jij nou had en de link is verwijderd…maar het was de Girasol 33, toch?) Misschien dat het daardoor komt?

ships, je hebt gelijk!! Ik heb hem echt als zomerdoek gehaald, maar ik heb op geweven doek gezocht… Ik zal eens kijken, want volgens mij was ie toch wel juist geschikt voor de zomer?

Staat er niet bij dus… Het is trouwens idd de Girasol 33… Jammer zeg, nouja, voor de winter zal ik hem wel gewend zijn :mrgreen:

Hopelijk heb je dan toch nog plezier van je doek. :slight_smile:

Mijn doek is ook binnen! :thumbup: Hij is mooi en voelt lekker zacht aan. :thumbup: Ik heb Jinthe er al heel even in gehad, maar dat is niet zo’n succes als ze nog een beetje trek heeft (na al een boel drinken, 't was niet dat ze nog niets gehad had ;)), want heel actief zoeken is dan wel erg aantrekkelijk. :mrgreen:

Hij had alleen niet heel veel korter moeten zijn. :shock: Nu maar hopen dat de kilo’s die er nog aan zitten er de komende tijd weer af gaan, dan houd ik nog een beetje lengte over voor als Jinthe groter wordt. :wink:

Oh haha, dat zoeken dat herken ik idd haha!

ohooo is hij binnen?? Gaaf!!

Ik heb nu een doek van 5.2 m, maar de volgende koop ik kleiner (ahum, hoor mij, de volgende), want dit is wel lang Ik hou behoorlijke staarten over (die ik dan nog een keer om mijn middel sla)

Jahoeeeeeee, 1 doek is geen doek :stuck_out_tongue:

ssstt niet te hard… mijn man ziet me aankomen hihi…

Ik wil graag een ringsling bestellen.

Is maat M lang genoeg voor mij.

Ik ben 1.68 en ik weeg ( nog ) 73 kilo de bedoeling is om terug te gaan naar 65 kilo :slight_smile:

Maat 40/42 in kleding

Ow ik weet het al, ik heb net even gemeten met een meetlint stond op een site hoe je dat kon doen.

Maar M is groot genoeg :thumbup:

Ik ga gewoon een Basic zwarte bestellen.

Hihi, je hebt je eigen vraag al beantwoord. Hopelijk is de doek naar wens, en heb je er samen met je dochter veel plezier van (had je niet pas een monkey gekocht? of ben ik nu abuis?)