ja je hebt 2 kleintjes kort op elkaar he. Mijn oudste is al 6 jaar, dus of ik ga boodschappen doen als hij op school zit, of hij gaat mee en mag de kinderwagen duwen :lol: Dan voelt hij zich super verantwoordelijk en blijft braaf.
Ik gebruik mijn doek graag voor het naar school gaan van de grote broer. Maar straks moet ik gaan werken, en dan moet ik kleine P naar het kinderdagverblijf brengen, maar wil ik graag gelijk doorfietsen.
Ik loop dan heen, met P in de draagdoek en de fiets naast me (is ongeveer 1 km lopen), en dan kan ik daarna lekker snel doorfietsen. (en nee ik zal never nooit niet gaan fietsen met P in de draagdoek!)
eng is dat he, zag het van de week ook, een vrouw met zo’n klein humpie van een week of 4 in de BB op de fiets, afschuwelijk, mijn hart stond zowat stil, de wegen zijn hier allemaal met klinkertjes die verzakt zijn dus veel hobbels en bobbels in de weg, allemaal uitritten en je wordt hier zo door een SUV van je sokken gereden moet er niet aandenken, arm klein humpie dacht ik toen ik dat zag.
Ja vreselijk gezicht he. Ik snap die moeders ook niet maar ja… Ieder heeft zo zijn eigen beweegredenen he… maar sommige zal ik niet snappen (zo ook kinderen los in de auto :shock: )
Miranda, hoe bevalt die doek? Ik overweeg namelijk ook om die doek te kopen…maar vroeg me af of ie niet te warm is voor de zomer? Ik overweeg namelijk ook nog deze: *********Maar dat lichte is zo besmettelijk… Of ******* , die vind ik ook mooi. En die laatste twee zijn nog weer extra bedoeld voor de zomer, als ik het goed begrepen heb…?
Ik merk dat ik een rekbare doek veel fijner vind, maar mischien is het ook een kwestie van wennen. Ik had Kaeyen erin gebonden, en ik moest hem echt strak aantrekken. En nog moest ik hem daarna zelf ondersteunen… Maar misschien had ik ook wel een verkeerde knoop gebruikt hoor, gewoon dezelfde als ik altijd deed:
-midden vd doek voor je buik, naar achteren slaan en gekruist weer over je schouder. Kaeyen in het 'buideltje’en dan de doek 1 maal achterlangs en dichtknopen…
Maargoed, nu deed ik hem ook om in een tuincentrum, zonder het eerst thuis te hebben geprobeerd…
Nou moet ik gaan bedenken welke ik dan wil…de Montreal vind ik te ‘jongensachtig’ en de andere zomerdoeken passen qua kleur minder bij mij… Misschien dan toch maar een gewone…? Maar dat lijkt me wat te warm met dit weer… Echt balen. :thumbdown:
Nienke, ik heb nog wel een ‘adresje’ waar ik wil proberen voor je? Das lichten Dublin 4,6 m wilde je toch, of niet?
laat maar weten of ik moet informeren voor je…
4,6m zou voldoende zijn, volgens de mevrouw van de site waar ik hem besteld had. Als je zou willen informeren, heel graag. :-* (Wanneer zou je meer weten, denk je? :oops: Dan kan ik die site laten weten of ik mijn geld terug wil of dat ik een andere doek wil bestellen. :))
En nog een vraagje: is een zomerdoek echt aan te raden of kan een gewone doek ook prima (behalve dan met heel warm weer)? Want dan heb ik veel meer keus.
ik zou ook een dunne doek nemen inderdaad. Ik zie het zelfs niet zitten om in de winter een dikkere te nemen. P krijgt een truitje aan, en een mutsje op, eventueel een jas aan, en dan moet het ook gaan hoor.
Vanmorgen heb ik gewandeld met P in de doek, en ik vond zelfs de das lichten nog vrij warm (maar ik ben erg warmbloedig aangelegd moet ik zeggen hoor)
Nienke, ik heb een mailtje gestuurd. Meestal heb ik binnen enkele uren antwoord. Ik hou je op de hoogte
En Miranda, ben je al meer gewend aan de geweven doek? Ik vind het juis stevig voelen dat er weinig rek op zit. Mij lijkt die tricot toch ‘te’ flexibel, maar ja ik ben ook meteen geweven gaan dragen, dus geen goed vergelijkings materiaal.