Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

@tijger86 wrote:

De uitslag van de gynaecoloog was goed. Ik heb geen chlamydia, gonoroe, baarmoederhalskanker of schildklierproblemen. Mijn hormoongehlates komen overeen met die van iemand met PCOS. Geen verrassing dus

Ik duim voor een mooi ei voor je vrijdag

Toch komt ie vbast binne dat je bloed ook overeen komt met PCO :hug:

@Laykam wrote:

Hey dames,

Ik sluit me bij jullie aan :wink:

Te horen gekregen dat ook hoogstwaarschijnlijk PCOS heb.

Vanaf me 12e ongesteld maar met tussenpozen van 3mnd of meer soms.

Nu de kinderwens eris gestopt met de pil in oktober.

In december bloedinkje gehad en in maart ongesteld.

Dus op naar de huisarts.

Omdat ook heel veel van de andere tekenen van PCOS heb zei de huisarts dat ik het hoogstwaarschijnlijk ook heb maar omdat veels te zwaar ben moet ik eerst afvallen.

Maar aangezien ik al vecht en verlies tegen overgewicht sinds me 14e moet ik naar een obesitaskliniek omdat ik zonder aanwijsbare reden dikker en dikker word…

Dus testen voor PCOS en daarmee bezig is op dit moment geen optie/niet gezond.

Maar ik weet bijna zeker dat ik het heb. Ik heb alle symptomen alleen me cholesterol/bloeddruk is wel goed. En heb geen diabetes.

Liefs Laykam

Welkom!

Succes met afvallen, hoeveel te zwaar ben je dan?? :think:

Wel 35KG ben ik bang :frowning:

:thumbdown:

@pooh, ook al weet je dat het PCOS is, dat moet alsnog pijn doen?

Mijn HA zei dat ik hoogstwaarschijnlijk PCOS heb en ik wist dat al maar toch paar dagen flink zitten huilen…

Goedemorgen :slight_smile:

Vanmorgen de Fm gehad BM slijm rond de 10 mm en 4 eitjes :slight_smile: 2 kleineren werden niet eens opgemeten en 2 bijna even groot rond de 13 en 14 mm elke eierstok 1 . Alles zag er verder goed uit En we hebben nog even over gehad over dat te dikke BM slijm . Ik moest me geen zorgen maken voor enge dingen das pas aan de orde als ik in de overgang zou zijn en dan nog … is de kans niet groot .

Goed nu verplicht klusplezier zondag en dinsdag terug voor de 2de FM en door gaan met de Puregon.

Laykam welkom meid afvallen is niet leuk ik moest ook afvallen en zit inmiddels op meer dan 25 kilo verlies en ik wil nog meer kwijt . Is ook nooit leuk om te horen dat je eerst moet afvallen .

PCOS komt zeer vaak voor als je overgewicht hebt maar kan ook zonder .

Pooh hoe is bij jouw ???

Meiden ik wens jullie een fijn weekend en een gezellige Koninginnedag

@Laykam wrote:

Wel 35KG ben ik bang :frowning:

:thumbdown:

@pooh, ook al weet je dat het PCOS is, dat moet alsnog pijn doen?

Mijn HA zei dat ik hoogstwaarschijnlijk PCOS heb en ik wist dat al maar toch paar dagen flink zitten huilen…

Ja denk het wel, het is toch altijd een klap.

Je lichaam laat je in de steek…

Ik heb het nog altijd niet geaccepteerd hoor :-*

@Nathascha wrote:

Goedemorgen :slight_smile:

Vanmorgen de Fm gehad BM slijm rond de 10 mm en 4 eitjes :slight_smile: 2 kleineren werden niet eens opgemeten en 2 bijna even groot rond de 13 en 14 mm elke eierstok 1 . Alles zag er verder goed uit En we hebben nog even over gehad over dat te dikke BM slijm . Ik moest me geen zorgen maken voor enge dingen das pas aan de orde als ik in de overgang zou zijn en dan nog … is de kans niet groot .

Goed nu verplicht klusplezier zondag en dinsdag terug voor de 2de FM en door gaan met de Puregon.

Laykam welkom meid afvallen is niet leuk ik moest ook afvallen en zit inmiddels op meer dan 25 kilo verlies en ik wil nog meer kwijt . Is ook nooit leuk om te horen dat je eerst moet afvallen .

PCOS komt zeer vaak voor als je overgewicht hebt maar kan ook zonder .

Pooh hoe is bij jouw ???

Meiden ik wens jullie een fijn weekend en een gezellige Koninginnedag

Ben de hele week al in de weer met de ovutesten van clear bleu.

Gisteren had ik een 2e streep maar geen smilie.

Weet jij of die 2e streep uberhaupt wat zegt?

Heb wel steeds een zeurgevoel in mn buik, maar dat kan ook best mn darm zijn :lol:

We hebben woe ochtend en vanochtend pret gehad, dus als er wel een ei aan komt dan wordt ie wel benut.

Maar de hoop op zwanger worden zonder zkh is een beetje weg zeg maar…

Maak mn doosje clear blue leeg en dan zien we wel.

Hoi Laykam, ik zie dat je dit topic ook hebt gevonden.

Laykam en ik zitten in hetzelfde maandclubje en kennen elkaar dus al.

Natascha, fijn dat er twee goede eitjes aan komen en dat je te dikke baarmoederslijmvlies waarschijnlijk niks betekend. Wow, 25 kg afgevallen. Ontzettend goed van je.

Pooh, ik ben bang dat een tweede streep op een ovutest in het algemeen niet veel zegt. Ik hoop wel voor je dat je ei eraan komt.

Pooh ik heb ook de 2de streep gehad en geen smilie pas als smilie komt heb je echt een ei :slight_smile: of je moet niet lang genoeg gewacht hebben met de test kwa wc en testen dan he :slight_smile:

Blijf het een beetje vaag vinden die ovu testen… maargoed :silenced:

Ontzettend last van mn boops… :silenced:

Ga snl weg, heb rijles

Succes met rijles Pooh. Is dat voor je autorijbewijs?

jups :roll:

moet je nog veel lessen ?? :slight_smile:

@ Pooh snap helemaal dat je het nog niet geacepteerd heb.

Eerst maar is achter komen waarom ik blijf aankomen… Dat hebben ze nog niet ontdekt!

Hey Tijger, ja ik zag het zo staan en dacht kijk kan ik daar ook me ei kwijt…

Ow wacht hehe eitjes hou ik liever zelf :roll:

Je hebt groot gelijk hoor Laykam, dat je je hier ook aanmeld. Hopelijk vinden ze snel een voeding en beweegpatroon waardoor je lekker gaat afvallen. Wanneer kan je bij de kliniek terecht? Hopelijk hersteld zich dan vanzelf je cyclus, waardoor je snel (en misschien wel op natuurlijke wijze) zwanger kan worden.

Pooh, dat is een heel handig bewijs heb ik gemerkt. Was zelf ook niet heel vroeg met het halen, maar zou het nu niet meer kwijt willen. Weet je al wanneer je mag afrijden?

Heb je nog een smile gekregen?

Natas, jij zult ondertusen wel in de wachtdagen zitten? Hoe gaat het meid?

Hier ben ik geduldig aan het wachten tot de afspraak met de fertiliteitsarts. Die is 16 mei, dus nog iets minder dan 2 weken. Inmiddels is het cd 85.

Leuk nieuws is dat een vriend van ons een nestje jonge katjes heeft en wij er vanavond 1 gaan uitzoeken :mrgreen:

@Tijger wat leuk een kitten!!!

Ik kan begin juli terecht.

Kon eigenlijk volgende week al maar zoals je weet ben ik dan druk met verhuizen :wink:

Dus zelf gevraagd of begin juli kan.

Moet echt niet teveel gaan doen. Voor me beperking al zwaar genoeg dat verhuizen en nog werken ook.

Straks lig ik alleen maar met pijn op bed. Daar heb ik ook niks aan :stuck_out_tongue:

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Hier een gesprek gehad met mn huisarts.

Als mn ongi doorkomt op een normaal termijn mag ik bellen voor een echo om te kijken of de pco actief is.

Is dit niet zo dan mag ik het een half jaar zo proberen :dance:

Pooh, dat zou geweldig zijn. Het zou toch fijn zijn als alles gewoon op de reguliere manier gaat lukken.

Laykam, dan heb je mooi de tijd je geestelijk voor te bereiden.

Ik voel me niet zo fit, heb flink keelpijn en ben moe. Ik denk een virus ofzo.

Hey Pooh de huisarts ??? je zit toch bij de gyno hihi

Tijger ik zit nu in de wachtdagen afgelopen donderdag een eigen eisprong na puregon gehad :dance: een mega pijnlijke ben nu pas beetje hersteld … heb een eeetbui vandaag leuk lol nou ja morgen weer strak verder :slight_smile:

hoe is met jouw meid ?

@Nathascha wrote:

Hey Pooh de huisarts ??? je zit toch bij de gyno hihi

Tijger ik zit nu in de wachtdagen afgelopen donderdag een eigen eisprong na puregon gehad :dance: een mega pijnlijke ben nu pas beetje hersteld … heb een eeetbui vandaag leuk lol nou ja morgen weer strak verder :slight_smile:

hoe is met jouw meid ?

De afspraak bij de gyn is pas eind mei :mrgreen: :wink:

@tijger86 wrote:

Pooh, dat zou geweldig zijn. Het zou toch fijn zijn als alles gewoon op de reguliere manier gaat lukken.

Laykam, dan heb je mooi de tijd je geestelijk voor te bereiden.

Ik voel me niet zo fit, heb flink keelpijn en ben moe. Ik denk een virus ofzo.

Beterschap!