Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

@Nathascha wrote:

Hey Pooh de huisarts ??? je zit toch bij de gyno hihi

Tijger ik zit nu in de wachtdagen afgelopen donderdag een eigen eisprong na puregon gehad :dance: een mega pijnlijke ben nu pas beetje hersteld … heb een eeetbui vandaag leuk lol nou ja morgen weer strak verder :slight_smile:

hoe is met jouw meid ?

Dus weer op het wachtbankje :angel:

hahahahaha krijg een 4kante kont van dat wachten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: had liever een bolle buik hihihi

Natas, fijn dat je een eisprong hebt gekregen. Hopelijk gaat dit keer alles zoals je hoopt en ben je hierna verlost van alle ellende wbt spuiten. Dat lijkt me heel vervelend als dat nodig is. Jammer van die eetbui, maar als het maar een enkel keertje gebeurd is het ook niet zo erg, toch?

Hier flink verkouden geworden, bah. Volgende week woensdag is onze afspraak met de fertiliteitsarts, dus dat begint dichtbij te komen.

@tijger86 wrote:

Natas, fijn dat je een eisprong hebt gekregen. Hopelijk gaat dit keer alles zoals je hoopt en ben je hierna verlost van alle ellende wbt spuiten. Dat lijkt me heel vervelend als dat nodig is. Jammer van die eetbui, maar als het maar een enkel keertje gebeurd is het ook niet zo erg, toch?

Hier flink verkouden geworden, bah. Volgende week woensdag is onze afspraak met de fertiliteitsarts, dus dat begint dichtbij te komen.

Spannend!

Je ongi is nog steeds niet doorgebroken?

Nee, nog steeds niet. Duurt wel lang hoor, vandaag is het al cd 89.

oef… das best lang ja!!

Hier alweer de gebruikelijke PMS klachten, dus denk dat de ongi doorbreekt deze week :angel:

Dat klinkt wel goed Pooh, hopelijk blijk je de gyn helemaal niet nodig te hebben.

:pray: :pray:

:lol: :wink:

Goed nieuws, ik ben na een cyclus van 90 dagen eindelijk ongesteld geworden :dance:

jaaaaaa kijk eens aan he he meid nieuwe cyclus nu :slight_smile: :dance:

Hallo Dames,

Ik heb ook PCO…

In 2010 ben ik bevallen van een Prachtige Dochter…(naar een hele lange tijd MMM te zitten was ik eindelijk zwanger)

Vandaag zijn ik en mijn partner weer bij de fertiliteitsarts geweest…

Vandaag begonnen met duphaston voor mij nieuw( ik ken alleen primolut en provera)

we starten met 2x daags metformine/dupahaston en de 3e dag van de cyclus beginnen met spuiten van puregon 100 IE…

Ik vind het behoorlijk spannend weer en zou graag af en toe met jullie mee praten.

Groetjes

Welkom MD81. Heel veel succes met de behandelingen

@MD81 wrote:

Hallo Dames,

Ik heb ook PCO…

In 2010 ben ik bevallen van een Prachtige Dochter…(naar een hele lange tijd MMM te zitten was ik eindelijk zwanger)

Vandaag zijn ik en mijn partner weer bij de fertiliteitsarts geweest…

Vandaag begonnen met duphaston voor mij nieuw( ik ken alleen primolut en provera)

we starten met 2x daags metformine/dupahaston en de 3e dag van de cyclus beginnen met spuiten van puregon 100 IE…

Ik vind het behoorlijk spannend weer en zou graag af en toe met jullie mee praten.

Groetjes

Welkom!

Ik slik actos, beetje vergelijkbaar met metformine.

@tijger86 wrote:

Goed nieuws, ik ben na een cyclus van 90 dagen eindelijk ongesteld geworden :dance:

Super!! :clap:

Gisteren had ik al wat roseverlies, dus mn ongi was onderweg.

Vandaag helderrood, dus CD1 … weer een keurige cyclus van 28 dagen.

Vanochtend met mn huisarts gesproken, de afspraak van de academisch ziekenhuis mocht ik wat haar betreft afzeggen.

Krijg nu een afspraak voor een echo bij de gyn, benieuwd of de pco nog actief is. :angel:

Niet, dan willlen we het eerst een half jaar proberen.

Al denk ik dat ik nu ik 2 cycli heb gehad van 28 dagen ik dus gewoon een eisprong heb. Maar wil het zeker weten.

Pooh, dat is goed nieuws. Hopelijk is je pco helemaal niet actief en wordt je snel zwanger.

@Nathascha wrote:

jaaaaaa kijk eens aan he he meid nieuwe cyclus nu :slight_smile: :dance:

Hoe gaat het bij jullie???

@tijger86 wrote:

Pooh, dat is goed nieuws. Hopelijk is je pco helemaal niet actief en wordt je snel zwanger.

WAs jij alweer bij de gyn geweest???

Vandaag de afspraak om half 3

spannend!!! en succes :-*