Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

Pooh, hopelijk ben je volgende maand gewoon zwanger :pray:

Ik heb ook meerdere echo’s gehad en daarop werden geen cystes gezien. Denk dus niet dat ik die heb, maar ga het gewoon vragen. Heb straks een hele vragenlijst :oops:

Natas: hoe staat het??? :angel:

ha meid ik dacht ongi geworden te zijn we hadden S8X gehad vanmorgen voelde het tegen me BM komen en erna vel rood verlies dat hielt ff aan dus ik schrok had ook pijn in me buik en nu is het weg klein beetje bruin nog …

dacht dus dat mijn ongi was begonnen maar nu weet ik het niet meer toen ik voor de daad naar de wc ging was er niks dus kan niet anders dan daar door komen dan toch ??

hoe is het met jouw ???

ehm testje doen??? :angel:

Ik ben ook erg benieuwd Natas

ha meiden ja sorry ben een beetje down me kat van 2 is gister plots overleden dus ben erg beduusd en emo

ongi is doorgebroken vandaag helaas dus ja nou ja ronde 19 ik ga wel door maar zie eigenlijk in dat het zinloos aan worden is .

Natas :hug:

Dat is dubbel balen. Is je kat verongelukt? Of had het een andere oorzaak?

Ik snap dat de hoop nu heel klein lijkt, 19 rondes is zeker niet niks. Ga je binnenkort over op een andere methode?

@Nathascha wrote:

ha meiden ja sorry ben een beetje down me kat van 2 is gister plots overleden dus ben erg beduusd en emo

ongi is doorgebroken vandaag helaas dus ja nou ja ronde 19 ik ga wel door maar zie eigenlijk in dat het zinloos aan worden is .

Voor je lieve Kattebeest :kaars:

:-*

Kan me erg goed voorstellen dat het frustrerend is hoe het gaat bij jullie.

Wat is nu verder de bedoeling?

Hoelang ga je nog verder met deze behandeling?

goedemorgen lieverds.

hij is plots overleden was pas 2 :frowning: een groot gemis voor de kids ook dus om andere met een andere kater aan ( kitten naam orion) dus het verdriet word een beetje verlegd maar hij zal never nooit de plaats in nemen van walls .

de bedoeling is nu vandaag BM meten dan hoor ik wat ze gaat doen daar mee

dan nog 1 ronde zelf proberen en dan over op de iui dacht ik dat was afgesproken . spuiten gaat goed bijwerkingen minimaal ( wel blauwe plekken geen plekjes maar echt plekken zo groot als een mok hahahaha

Pooh hoe is bij jouw ??

Tijger en bij jouw ???

:-* :-*

Hier gaat het goed, morgen CD 8.

Vanaf maandag ga ik met de ovu testjes beginnen, ben benieuwd.

:-*

Natas, het verlies van een huisdier is altijd pijnlijk, zo’n beestje is je dierbaar :hug:

Pooh, hopelijk deze maand weer een mooie cyclus.

Hier cd 71 :roll:

Verder is alles wel goed. Ik ben weer begonnen met sporten en een nieuwe afvalpoging. Vorig jaar was ik flink afgevallen, maar afgelopen winter ook weer flink aangekomen. Nu ik toch even moet wachten tot ik bij de fertiliteitsarts terecht kan lijkt me dat een goed moment om ermee te starten. Ik heb wel een beetje spierpijn.

dank je wel lieverds :-*

Tijger jeetje das wel lang moet je van ferti arts ook afvallen ??

krijg je geen provera om het op te wekken en dan begin met hormonen ??

Pooh spannend :slight_smile: mijn doosje is nog vol heb deze maand 1x gebruikt omdat via bloed ovu aankwam dus ik wilde eens een smile op dat ding zien kijken of het werkt hahaha dus wel het geval

ik begin zaterdag met prikken en dan de 27ste een FM :slight_smile:

mijn ongi zet nog lekker goed door dus die 8. mm zal nog wel minder worden :slight_smile:

Ik ben nu alleen bij de gyn geweest voor de diagnose, ik heb pas 16 mei de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts. Ik neem aan dat ik dan wel eerst provera zal krijgen, als iik tussentijds niet ongesteld wordt.

Niemand heeft gezegd dat ik moet afvallen, maar mijn bmi is 26,9 en kan dus beter.

Mijn BMI is ook zoiets geloof ik.

Knuffels voor jullie!! :-*

Morgen heb ik een belafspraak met de gynaecoloog. Dan krijg ik de uitslag van het bloedprikken en andere onderzoeken.

Ondertussen heb ik wat baarmoederkrampjes, dus wie weet ga ik nog uit mezelf ongesteld worden voor ik mijn afspraak heb.

Hoe is het met jullie?

tijger spannend zeg :slight_smile:

hier gaat het wel hoor ben weer aan de prik :slight_smile: vrijdag een nieuwe FM :slight_smile: dus we zien wel weer deze maand :slight_smile: hahahaha

De uitslag van de gynaecoloog was goed. Ik heb geen chlamydia, gonoroe, baarmoederhalskanker of schildklierproblemen. Mijn hormoongehlates komen overeen met die van iemand met PCOS. Geen verrassing dus

Ik duim voor een mooi ei voor je vrijdag

he bah zeg meid :frowning: gelukkig valt er wel wat tegen te doen :slight_smile: wanneer ga je verder ?

16 mei heb ik een afspraak staan bij de fertiliteitsarts en dan zouden ze gaan behandelen. Ik hoop in de tussentijd nog een menstruatie te krijgen, anders zullen ze die eerst wel opwekken denk ik zo.

Hey dames,

Ik sluit me bij jullie aan :wink:

Te horen gekregen dat ook hoogstwaarschijnlijk PCOS heb.

Vanaf me 12e ongesteld maar met tussenpozen van 3mnd of meer soms.

Nu de kinderwens eris gestopt met de pil in oktober.

In december bloedinkje gehad en in maart ongesteld.

Dus op naar de huisarts.

Omdat ook heel veel van de andere tekenen van PCOS heb zei de huisarts dat ik het hoogstwaarschijnlijk ook heb maar omdat veels te zwaar ben moet ik eerst afvallen.

Maar aangezien ik al vecht en verlies tegen overgewicht sinds me 14e moet ik naar een obesitaskliniek omdat ik zonder aanwijsbare reden dikker en dikker word…

Dus testen voor PCOS en daarmee bezig is op dit moment geen optie/niet gezond.

Maar ik weet bijna zeker dat ik het heb. Ik heb alle symptomen alleen me cholesterol/bloeddruk is wel goed. En heb geen diabetes.

Liefs Laykam