Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

Niet meer meid ben aan de puregon en pregnyl inmiddels clomid geen effect helaas :frowning: zit nu o wacht bankje :slight_smile:

maar hoe werkte de clomid?



wanneer had jij je eio enzo??

Wat ik altijd heb gehad met 5 vN me kids de clomid werkt als start 1 pilletje 50 mg van dag 3 tot 7 van je cyclus sommige gyno nemen een andere dag . dan zal je rond de 12de dag een echo krijgen en op dag 21 prog laten prikken . En krijg je klus advies ik had van dag 12 tot 20 om de dag ( dat is dus 4x)

mocht hij duidelijk kunnen zien aan de echo dan gerichter gebruik je ovu testen dan zou ik klussen als die pos aangeeft.



gaat alles goed dan mag je nog 6x de behandeling voortzetten en anders gaat de dosis de 1ste volgende cyclus naar 2 tabletten 100 mg prdag en dan weer zelfde als hierboven . mocht dat allemaal niet helpen ga je naar de 3 en dan gaan ze je strak monitoren . helpt dit alles allemaal niet dan worden er anderen hormonen aan je voorgesteld



Ook kan je flinke bijwerkingen krijgen van de clomid , vocht vasthouden snachts zweten , opvliegers haar uitval , buik klachten, hoeft niet kan wel .



Je BM kan slechter opbouwen door clomid en je vruchtbaar slijm kan ook slecht reageren er op dit zullen ze ook na kijken mocht dit niet goed gaan dan kan je ook andere medicatie krijgen. Je cyclus kan trouwens ook wat langer worden ei is vaak later door de clomid



hoop je een beetje zo hebben geholpen dit is hoe het bij mij is gegaan.





Ik ben blij dat ik van de clomid af ben hoogste dosis weinig resultaat en veel bijwerkingen ergste vond ik haaruitval en is nog steeds niet terug. :frowning:

Hoi,



Maar dan had je dus rond dag 20 een ei en dan een cyclus van max 35 dagen?

Want met clomid kan de cyclus toch langer worden?



Ik ben vandaag ongesteld geworden, dat vage streepje op mn ovu test sloeg dus werkelijk nergens op :lol:



Als ik een ei heb gehad deze maand dan heb ik hem echt niet benut.



Eindelijk een afspraak gekregen op de poli, is alleen op een dag dat ik niet kan :angel:

Dus zo maar even bellen en verplaatsen.

Hai Pooh ja met clomid kan je cyclus langer worden maar de ferti arts vind hier 35 dagen te lang ik de periode van clomid gebruik heb ik 3x een te lange cyclus gehad de rest was goed zeg maar 31 -32 dagen .



bij mijn eerdere clomid gebruik had een cylcus van 30 -31 dagen dus rond dag 16 een ei .



Maar iedere gyn ferti arts werkt natuurlijk weer anders …



de puregon werkt bij mijn onwijs goed gebruik van dag 3 tot 10 en toen al een rijp ei :slight_smile: .

poli afspraak, 25 april 8)



Ongelooflijk toch!!

eind jan een verwijzing, 3 maand later een afspraak.

niet te geloven zonde van je 3 maanden vind ik konden ze niet eerder ?

Nee, de arts waar ik heen moet werkt maar 1 dag per week :roll:



Hopenlijk zit er daarna wel een beetje schot in de zaak :mrgreen:

zo das ook veel ja dan duurt het idd lang kan je niet naar een ander ziekenhuis ?

probeer het eerst gewoon, bevalt het niet dan is er nog 1 optie.

Jee Pooh, dat is lang wachten zeg. Slaat eigenlijk nergens op.



Wij zijn van de week dan eindelijk in het ziekenhuis geweest, ook na 2,5 maand wachten. Ik had een inwendige echo, maar kreeg niet meteen te horen of het goed of fout was. Vind ik eigenlijk wel vervelend. Nu moeten we 3 weken wachten en dan krijgen we de uitslag van de onderzoeken en komen ze met een behandelplan… Dus maar weer wachten…



Hoe is het met jou Nathascha? Las dat je op 9 maart op het wachtbankje zat… En???

welke optie heb je dan nog pooh ??



ik zit er nog steeds op icoon heb een flinke migraine te pakken ben dus niet blij :frowning: meestal is dat de voorbode van een ongi die er aan gaat komen . dus we zullen zien .

Helaas is vanmorgen mijn ongi gekomen na ene vette hoofdpijn aanval gisteravond meestal is dat ook mijn teken … zo zie je maar de symptomen kunnen van alles uitwijzen bij mij in ieder geval niet goed :frowning:



op naar ronde 17 morgen maar de ferti bellen en weer gaan prikken met de puregon

Balen Nathascha… :wall:



Hier nog 2 weekjes wachten en dan de uitslagen van de testen. Ben wel benieuwd. Hopen natuurlijk stiekem dat het deze ronde raak is geweest, maar zoals ik me nu voel lijkt het er niet op. Deze week zullen we het weten. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ja icoon is het niet anders :frowning: grrrrr af en toe cyclus is erg kort morgen maar even vragen hoe en wat … :slight_smile: wel spannend voor jouw :slight_smile: ik duim voor je !

Tjee Natas, heb je PCO en nu een te korte cyclus…

irritamt!!!

Pooh ja is toch ook van zotte dit klopt ook niet echt :frowning:

Hoe was je gesprek met de arts?? Natas?

Pooh zie dit nu pas :oops: had geen melding gehad



geen gesprek ja ff door de fone zit weer aan de puregon en zie der volgende week donderdag dan ga ik ook even bespreken verder of ze kunnen verhogen

1 ei is super maar heb er liever 2 of 3 dan heb ik meer kansen vind ik .



ik word er niet jonger op namelijk :frowning:



hoe is bij jouw ?

Pooh hoe gaat het met je ??