Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

nog geen draakjes :evil:

daar waren dan eindelijk mn duivels :clap:



Gezien de troep die vanochtend eruit kwam :sick: moet het nu wel gaan doorzetten vind ik hoor!!

he he eindelijk goed zo meid :slight_smile: op naar een nieuwe ronde dan maar :slight_smile:

geen twijfel meer over mogelijk… 8) :dance:



Ronde 3, hoe werkt tempen eigenlijk???

Kan iemand mij dat vertellen??



Heb ook ovu testen liggen maar nu met een cyclus van 35 en nu 1 van 42 schat ik de kans op een eisprong niet super groot eigenlijk.

ha meid goed zo !!!



tempen kan ik je niet mee helpen omdat bij mijn niks te tempen viel je zag daar niks aan namelijk , wat ik wel weet is dat je elke dag voordat je opstaat je temp moet opnemen rectaal was mij toen verteld of dat nog zo is ???



ben blij voor je meid :slight_smile:

Fijn dat je ongi doorgebroken is Pooh.



Ik temperatuur al een aantal maandjes (zie onderstaand linkje).

Het beste is om iedere ochtend rond dezelfde tijd je temperatuur op te nemen na minimaal 3 uur aaneengesloten geslapen te hebben.

Wanneer er 3 dagen op rij een hogere temperatuur is geweest dan is je eisprong geweest. Fertilityfriend berekent de eisprong voor jou als je daar je temperatuur bijhoudt.

Ha meiden, ik lees hier mee omdat ik zelf ook in de mmm heb gezeten (zie onderschrift) en wilde even reageren op de vraag over het temperaturen. Zoals Ukkie zegt is het het beste om elke ochtend op ongeveer hetzelfde tijdstip te meten na voldoende slaap. Hieraan wil ik nog toevoegen dat je die temperatuur eigenlijk moet meten als je nog ligt (dus niet eerst naar de wc lopen en dan terug in bed temperaturen), anders is hij niet betrouwbaar. En je moet rectaal temperaturen voor een zo betrouwbaar mogelijk resultaat. Zo, ik breek weer uit. Veel succes met jullie behandelingen en hopelijk hebben jullie net zo snel resultaat als ik (vandaag precies een jaar geleden!).

ha Pooh hoe is het nu met je ben je al bij de gyno geweest ??

@Nathascha wrote:

ha Pooh hoe is het nu met je ben je al bij de gyno geweest ??




Nee nog niet geweest, de intake ingevuld en direct retour gestuurd.

Afgelopen week gebeld met hun, want er zijn nu 2 weken overheen dat ik de formulieren heb terug gestuurd.

Ze hadden het ontvangen en zijn mn dossier aan het opvragen in het oude ziekenhuis.

Zodra dat binnen is, zal vast een week ofzo duren …

krijg ik een afsprsaak.

Verwacht dat alle onderzoeken opnieuw worden gestart.



Mn lijf voelt alsof er een ei komt, durf niet zo goed te starten met ovu testen…

Gisteren wel gezellig geweest in bed… :inlove:



Maar geloof toch dat ik mn angst voor teleurstelling overboord moet gaan gooien en gewoon de testen uit de la moet gaan trekken.

He meid gewoon doen, anders weet je het niet toch ??

Het kan zo maar in eens raak zijn :inlove:



wel een lange bedoeling zo zeg gaat dat niet allemaal digitaal nog dan ??

irritant he

@Natasha: weet jij nog hoe snel je reageerde op de metformine?

Ik bedoel hoe snel was je cyclus weer op regel??

ha pooh ja een maand heeft het geduurd eigenlijk wel :slight_smile:



ik ben zeer tevreden over dit spul heb me nog nooit zo goed gevoeld enne ben meer als 20 kilo kwijt :slight_smile: maar ben wel extra op dieet ook dus :slight_smile:

Ik heb mn dossier zojuist ontvangen van het oude ziekenhuis.

Net doorgelezen, mn suikers waren toendertijd oke alleen mn insuline was wel verhoogd.

Homa index bepaalde dat ik insuline resistent ben.



Voor de rest de zwangerschapsverloop en dat was voor mij erg belangrijk om door te lezen door de vele complicaties.

Moest wel ff een traantje weg vegen, want het is hard om terug te lezen hoe rot je zwangerschap is verlopen.



Ga zo bellen met het nieuwe ziekenhuis, ben benieuwd of zij het dossier ook hebben ontvangen inmiddels.

he meid :hug: :hug: :hug: ik snap je helemaal hoor. Ik hoop dat je snel kan komen , hoe voel je je verder?



Hier nog geen ei gespot grrrrrr wel bruin verlies achterlijk weer zal wel weer een raar maandje worden … zucht nou ja maandag ferti arts dan zien we we weer verder wil graag aan de hormonen en dan iui heb idee dat ik laatste de maanden geen ei heb gehad en wel een onttrekking … maar goed zeker weten doe ik niet want heb afgelopen 2 maanden geen testen gedaan heb maar als ik da teug moet tellen dan merk ik ook niks ( hou een dagboek bij op mijn mobiel met een speciaal programmatie . dus vaag vaag vaag

Hallo, ik zou ook graag aan willen sluiten bij jullie.

Ik ben december 2010 gestopt met de pil, welke ik zeker 15 jaar heb gebruikt. In mei 2011 waren we helemaal blij toen we zwanger bleken te zijn. Echter mocht het niet zo zijn en kregen we al vroeg een miskraam. ( 6 weekjes)

Helaas is het tot op de dag van vandaag niet nog een keer ’ gelukt’.

Aangezien onze wens zo groot is, besloten om in januari van dit jaar een door verwijzing naar de gynaecoloog te vragen.

Hadden stiekem gehoopt dat het daarvoor nog raak zou zijn, maar helaas.

Mogen in maart voor het eerst naar het ziekenhuis. Vind het echt super spannend en eigenlijk ook wel eng. Waarom lukt het mijn lichaam niet om zwanger te worden?



Ik hoop echt voor een ieder dat we allemaal snel zwanger mogen worden. Iedereen die zegt:" Je moet er niet te veel over nadenken!" Daar word ik nou gek van… Hoe kan ik er nou niet over nadenken als ik iets heeeeel graag wil.



Pooh al wat gehoord van het ziekenhuis?

Hai Pooh hoe gaat het met je ?? en icoon met jouw ??

wacht nog steeds op een afspraak.



Afgelopen week een paar keer gebeld, want mn dossier was er nog steeds niet :evil:



Gebeld met het oude zkh, waren ze het gewoon vergeten.



Nu moet het nieuwe zkh het hebben, dus bel woensdag even weer als ik nog niks heb gehoord.



Hoelang is jouw cyclus met clomid en welke dosering?

Wanneer heb je ongeveer je ei en op welke dag slik je het??

Pooh tegen wie heb je het ??



wel balen zeg en maar wachten en wachten laten ze maar spoedje van maken dan ??

jij slikte toch clomid??