Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

Ik mag morgen weer naar de poli.

J gaat mee want misschien krijgen we morgen al de uitslag van het zaad onderzoek :pray: Ik hoop maar dat ze ook mijn bloedonderzoek binnen hebben. Als ze die ook hebben dan bestaat de kans dat we het morgen al te hroen krijgen. Helpen julie mee hopen :pray:

Ik duim mee Becky! Ik mag vrijdag voor hetzelfde…

Ik denk niet dat ze al iets kunnen zien morgen op de echo, maar laat je verassen. Hun weten precies wanneer ik komem moet, ik ga altijd uit van mijn ovulatie testjes :mrgreen:

Ik moet op dag 10 komen, en komende maand nog 3 a 4 keer zei de gyn. We zullen zien…

Becky, dat zou fijn zijn als je al uitslagen te horen krijgt.

Succes met de echo’s dames

@capage wrote:

Ik moet op dag 10 komen, en komende maand nog 3 a 4 keer zei de gyn. We zullen zien…

Ja, ik zie morgen op dag 10 :wink:

spannend dames.

zal duimen voor jullie.

dacht dat mijn ongesteldheid gister eindelijk zou doorzetten en ik kon gaan tempen maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

we hebben besloten te wachten met doorverwijzing als onze woning klaar is.

anders is het teveel stress in 1x.

Laykam, hou je er dan rekening mee dat veel fertiliteitsafdelingen een wachtlijst hebben? In mijn geval ging het om 6 weken, maar dat kan oplopen tot 3 maanden

Zal ik doen Tijger.

Bedankt voor de waarschuwing.

Maar is wel beter zo.

Heb al zoveel aan me hoofd gehad de laatste 3 jaar en zoveel angsten en stress dingen dat ik nu niet teveel in 1x wil…

Heel verstandig hoor Laykam, stress over dit en huis is echt teveel… het moet ook leuk blijven (is mijn mening dan)! Je moet er ook van kunnen genieten.

Mijn ervaring is 0 wachtlijst, bellen en gelijk week later al terecht kunnen…

:open_mouth: nogal een verschil dus!

En inderdaad is al vervelend genoeg dat hulp nodig is dus zo leuk mogelijk houden leek mij heel belangrijk…

Ik houd jullie op de hoogte :wink:

Hier ook ervaring van geen wachttijd, maar als het goed is is die er wel met de IUI en IVF. Maar dat weet ik niet zeker.

Even gauw op mijn werk.

Ben geweest bij de poli.

Heb zowel links als rechts eitjes. Links was hij 7 mm en rechts was hij 14mm. Maar rechts heb ik er 2 zitten. Ze moeten minimaal 20 zijn.

Moeten donderdag terug komen voor de samenlevingstest…Dus woensdag op commando vrijen :lol: Wat vinden we dat erg zeg :angel: :liar:

Moet zeggen dat ik er wel een klein beetje tegenop zie, om daar donderdag te gaan liggen terwijl ik niets weg mag spoelen zeg maar :shifty:

Maar tot nui toe zag het er goed uit. Ze wilde niet de uitslag vertellen van alles. Dat krijgen we pas volgende week dinsdag te horen

Wat apart dat ze de uitslag niet gelijk wilde vertellen… zijn toch jouw uitslagen…

En samenlevingstest, hmmm. Niet wegspoelen, maar neem toch aan dat je wel gewoon naar de wc mag enzo. Dan poets je toch ook wel e.e.a. weg…

In ieder geval om blaasontsteking te voorkomen (en lekkage, oh wat zijn we weer fris aan het kletsen :wink: ).

14mm klinkt trouwens al goed op weg! Veel succes in ieder geval vanavond :silenced: En morgen natuurlijk nog iets meer!

@Becky; Tjonge Becky klinkt toch wel redelijk goed.

Dat van die samenlevingstest, wat willen ze daarmee zien?

Inderdaad wel raar van de uitslagen. Als ze het niet direct willen zeggen zou ik alleen maar nerveuzer worden :S maar goed, 14mm is heel goed toch?

Zucht ik weet het niet meer hoor :S

:wall:

2 dagen beetje bloed gehad en is nu weer voorbij. Maar nog wel de pijn in de rug en buik e.d.

Was begonnen met temperaturen maar weet niet of dat nu nog nut heeft om mee door te gaan.

Test gedaan die was negatief…

Wordt beetje kriegel van me zelf.

Weet nou niet of ik dit als ongesteldheid moet rekenen ja of nee.

Laykam, heb je ook rood bloed verloren of alleen wat bruin bloed? Bruin bloed i nl geen ongi, maar meer een doorbraakbloeding die je kan krijgen. Zeker als je langer niet ongesteld wordt komen dat soort bloedingen wel eens voor.

Samenlevingstest is om te kijken of het zaad wel kan overleven bij de vrouw. Sommige vrouwen hebben nl agresief baarmoederslijmvlies, dat alle zaadcellen dood maakt. Een samenlevingstest sluit dat uit.

Gister was de laatste dag primolut, nu wachten een een ongi. Dan start ik op cd 3 met clomid

Nee was ook gewoon rood, wat ik ook bij ongi heb.

SPannend Tijger!

Dan denk ik dat je er van uit kunt gaan dat dat je ongi was

Hmm raar. Was niet eens genoeg om maandverband of tampon te gebruiken:S

Even geknipt en geplakt :wink:

Had vandaag ook de samenlevingstest. In principe was de test goed. Ik had geen vijandig slijm. Er waren ook wel wat bewegelijke zaadjes, maar ze wilt dat we hem maandag herhalen, want ze vond het niet voldoende.

Maar dit was dus weer die k*t…Ik moest gewoon een tweede keer terug bellen omdat ik het niet echt snapte. …Dom wijf…sorry hoor, ze vond het ook raar dat ik nog een keer terug belde omdat ik het niet begreep.

Ze begon namelijk over mijn eitje, dat die nog niet gesprongen was. Ik zei al, dat we dat ook via de echo hadden gezien en dat ik die ook zondag pas verwacht:s Ik zei ook dat ik wist hoe dat zat, maar dat ik nu belde voor de uitslag van mijn slijm en de combi…

Maar goed, in principe was het wel doorgankelijk? waren er wel bewegende zaadjes te zien en geen vijandig slijm. Dus dat is allemaal goed. Maar voor de zekerheid willen ze het maandag nog een keer doen want dan is mijn slijm wat dunner ivm de eisprong.

Ik hoop maar dat het dan nog beter is. Van mij mag het gauw dinsdag zijn, des te eerder weten we waar we aan toe zijn :shifty:

Jeetje Becky sommige mensen…

Is toch logisch dat je duidelijke uitleg wil. Dat zij honderd keer hetzelfde praatje houden en het helemaal begrijpen betekent niet dat jij dat ook doet!

Hopelijk is het inderdaad volgende keer nog mooier allemaal!

Sterkte