hihi ja als je helpt wordt mikken erg lastig.
en inderdaad vrouwen moeten nog ergere dingen ondergaan. dan zit er een vreemde met een ding in je te poeren om echo te maken van de binnenkant…
dan toch liever in een potje mikken…
Spannend Laykam, als het al zo lang is! Ik heb ook last van de bekende buikpijntjes, dan loop ik steeds naar de wc en dan is er niks en wat onrust in mijn lijf af en toe.
Ik had ook al het idee dat het van de stress zou kunnen komen, weekendje weg was ik ook niet helemaal rustig over. Zonder manlief en dan zo lang in de trein. Hele dagen op pad en dat mijn lichamelijke ongemakjes af en toe. Was ik best wel bang voor dat het mijn vriendin tegen zou vallen. Maar gelukkig was dat niet zo.
ja de bekende klachten en hele erge vermoeidheid heb ik ook. Zo erg zelfs dat vorige week flauw ben gevallen…
nog nooit in me leven gedaan.
naja ik zie het dit weekend wel. ik duim voor ons dat het raak is!
Ik duim mee! Flauwvallen klinkt niet goed… wel goed op jezelf passen hoor!
Wij hebben wel afgesproken dat als we het nodig hebben voor inseminatie dat we het dan wel samen gaan doen :oops: Dan heb je toch nog een beetje het idee dat je het samen hebt gedaan :shifty:
Bij mij konden ze ook mijn eisprong zien maar meer nog niet…
Ik ben benieuwd wat ik dinsdag ye zien ga krijgen
ja heb week vrij genomen.
zou ik ook doen becky!
je bedoelt samen naar de afspraak of thuis insimineren?
Dit is inderdaad niet voor inseminatie, klinkt wel als een goed plan. Dit is voor de opkweektest, geen idee verder nog.
Spannend hoor Becky, 3 juli was ook de dag waar ik vanuit ging dat ik voor een echo moest, maar dat gaat dus niet door… Even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.
Die klachten heb ik elke maand :roll: was Hey maar raak bij mij…
Merk dat mijn geduld aardig op aam het raken is…en dat is niet handig als je in de mmm zit :lol:
Hehe geen geduld en mm gaan niet samen inderdaad.
maar snap je helemaal hoor!
vind elke maand afwachten of ongesteld wordt al een ramp…
en ben pas sinds oktober bezig.
Becky, lochisch dat je ongeduldig bent, zeker in de fase van wachten, onderzoeken en weer wachten. Daarnaast ben je natuurlijk al een tijd bezig. En het liefst waren we allemaal natuurlijk snel zwanger geweest.
Wat betreft de prijs van zwangerschapstesten, ik vind de goedkope van de kruidvat niet zo duur, 2 stuks voor 5 euro.
Mijn man heeft ook in zijn eentje zijn kwakie geproduceerd en hij vond het juist fijn dat hij daar de privacy voor had en zou ook niet hebben gewild dat ik hielp uit angst voor naastmikken.
Hier ook ongeduldig hoor, maar al ruim anderhalf jaar bezig en een cyclus duurt nu eenmaal een maand. En wat ik ook gemerkt heb is dat het zich allemaal niet laat plannen en haasten. Dus gewoon nemen zoals het komt, hoe lastig ook.
5 euro voor 2 valt inderdaad wel mee, die moet ik nog opzoeken. Ik ken alleen die van 10 euro per 2…
Hier dus hetzelfde qua manlief… misschien maar goed ook dat wij er niet bij zijn
@Laykam wrote:
ja heb week vrij genomen.
zou ik ook doen becky!
je bedoelt samen naar de afspraak of thuis insimineren?
Nou, we gaan sowieso samen aar de afspraak

Haha owja in potje mikken zou ik ook samen doen.
Kan je het misschien ook nog wat leuker en minder “clinish” maken
Poef kan aan ene kant niet wachten tot Oktober is.
Maar hoop echt dat dat niet nodig is allemaal…
Hoi allemaal!!
Jeetje wat gaan we allemaal gelijk op momenteel… :lol:
Ik vandaag weer een fm gehad, baarmoederslijmvlies was normaal (geloof zo’n 8mm)
Zitten follikels en mn pco is lekker actief :thumbdown:
Aan beide kanten een goed ei, 12mm en 11mm
CD 12, op zich netjes als ik vergelijk met vorige maand.
Toen zat er 1 van 9mm op cd12.
Vrijdag weer heen.
Geduld… lastig he :liar:
Oh pooh, wat balen dat je pco toch weer actief geworden is
Inderdaad erg balen voor je Pooh!
Wat houd dat CD12 in?
Nou vanmorgen ongesteld geworden.
Geloof dat wel achter ben dat mijn cyclussen rond de 50 dagen duren.
Dus iets meer wijsheid.
En die keer dat het 74 dagen duurde was met veel stress rond woning gedoe. Dus niet zo verwonderlijk dat dat langer duurde.
Nu kan ik tenminste een schatting doen wanneer mijn eisprong is…
Hoe is het verder hier met de dames?
cd = cyclusdag
Wel fijn dat er toch een soort regelmaat in je cyclus zit Laykam. Daar kun je dan toch wat mee
@Laykam wrote:
Haha owja in potje mikken zou ik ook samen doen.
Kan je het misschien ook nog wat leuker en minder “clinish” maken
Poef kan aan ene kant niet wachten tot Oktober is.
Maar hoop echt dat dat niet nodig is allemaal…
Ja daarom :mrgreen:
Haha Becky
Ja ben zeker blij met die regelmaat of wat er voor door mag gaan.
Nu weet ik wanneer we ongeveer moeten klussen en dat is al heel wat!
Wie weet helpt het wel genoeg
Balen pooh dat het weer zo actief is Hopelijk vormt zich toch nog een mooie follikel!
Ik had vanmorgen heel licht wat bruinverlies, dus afwachten wanneer het door gaat zetten. Weten jullie of dat als dag 1 telt of moet het echt goed rood zijn?
Ik ga het ook nog wel navragen bij de kliniek als ik ga bellen voor de afspraak, maar eerst ff afwachten of het doorzet. Ik ben inmiddels al 3 dagen te laat… is voor het eerst sinds ik in november begonnen ben met de metformine dat het weer onregelmatiger wordt. :think: