Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

Tuurlijk mag je dat vragen. Hij had huidkanker met uitzaaiingen in de lymfeklieren in de lies. 3 operaties gehad, gelukkig geen chemo of bestralingen en nu nog revalidatie (ws. levenslang fysio sporten en lymfedrainage massage).

Jeteje meis, dat is ook niet mis :shock: hij blijft nu wel onder controle neem ik aan?

Zojuist verschrikkelijk nieuws gehad. Mijn kokvriendinnetje waar ik mee praat in het stopperstopic blijkt haar lieve kleine meisje verloren te hebben. :cry: :kaars:

Ja heel heftig… we blijven zeker op controle. Maar scans hoeft niet meer. Over 4 maanden weer bij de oncoloog en elke 3 maanden bij de dermatoloog controles.

Jeetje, heb het onderwerp even opgezocht, vreselijk! Eindstreep in zicht en dan dat… :kaars:

Capcage :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* speciaal voor jouw

Pooh hoe is nu met je ??

Capage wat een geweldig nieuws voor je!

Ik ben bij de kliniek geweest maar aangezien ik alle tests al heb gehad om te kijken waar mijn overgewicht vandaan komt kunnen ze daar niet veel meer doen dan opereren. En dat wil ik niet want dan ben je zo en zo 2 jaar mee bezig (operatie en herstel) en ik wil niet 2 jaar wachten om zwanger te worden aangezien ik niet eens weet of ik snel zwanger zal raken. En zo veel te zwaar ben ik ook niet en je valt max de helft van je overgewicht af.

Dus dat is in mijn geval “maar” 15kg. En om 15kg nou een levensveranderede maagverkleinende operatie te ondergaan vind ik te veel van het goede. Daarbij komt dat ik nu voor het eerst in mijn leven een echt “thuis” heb en er heel veel stress bij mij wegvalt. Dus wie weet wat voor effect dat op mijn overgewicht heeft…

Ik kijk het dus nog even aan.

Capage,geweldig nieuws dat je man schoon is dat was vast wel even een feestje waard.

Becky tjee super zeg al zoveel bezichtigingen in deze tijd, duim voor jullie dat er een koper tussen zit.

Laykam, kan me goed voorstellen dat je niet zit te wachten op een operatie, lijkt me ook echt een hele nare ingreep. Een oud collega zat trouwens ook heel erg te worstelen met overgewicht (morbide obesitas) en zij had ook van alles geprobeerd en laatst zag ik een foto van haar op de social medium en dacht wow die is veel kwijt. Ze is dat allemaal kwijt geraakt door 2 keer in de week naar Zumba te gaan. Ben ondertussen zelf ook erop gegaan ben absoluut geen fitness type en dit is gewoon leuk. Doe nog maar 1 week mee hoor, vorige week ontstoken amandel gehad en een flinke ABkuur en even een weekje rust genomen maar vanavond weer aan de slag. Misschien een aanrader?

Lief dat je meedenkt Sanne, alleen voor mij is bewegen niet makkelijk door dagelijkse pijn door een heup afwijking. Ik ga wle weer beginnen met zwemmen 2x per week zodra huis een beetje klaar is. Moet er heel erg om denken dan mijn energie goed verdeel.

Hopelijk helpt het dat ik wat afval.

Als alles goed gaat, is ons huis verkocht! :dance: Morgen gaat de koper het voorlopige verkoopcontract tekenen en dan moet hij de financiering regelen. Helpen jullie mee duimen meiden?

We zijn ook alweer dichterbij onze afspraak op de poli en vind het ebst spannend. Ik hoop maar dat we niet te lang hoeven te wachteg :shifty:

Wat goed Becky! En dat in deze tijden.

Ik ga zeker duimen voor je! :smiley:

Sterkte op de poli spannend he?!

Lanykan, dank je wel.

Ik weet dat ik me moety instellen dat het allemaal lang kan gaan duren aangezien ze eerst mijn cyclus in kaart willen brengen. Dus dat probeer ik ook echt.

vanmorgen te horen gekregen dat ik opnieuw tante ben geworden. Heb eenneefje erbij.

En ikgun het haar echt, maar het doet ook heel veel pijn. :shifty: Ikwil ook gewoon zo graag :cry:

hoi meiden,

ik heb wel steeds meegelezen, maar had geen tijd om uitgebreid te antwoorden.

Vinden jullie het erg als ik vanaf hier weer inspring??

Hier gisteren een nieuwe cyclus van start gegaan, 31 dagen.

Op zich dus best netjes!

Vanochtend bloedgeprikt, volgende week de eerste folikel meting.

Morgen starten met de femara om mn folikels te stimuleren.

Hoe is het met natasja??? :think:

Laykam: Ja een ingreep is toch wel heel erg heftig. Dat zie ik ook niet zitten hoor. Is begeleid sporten bij een fysio niks voor je? Ik doe dat ook, omdat ik heel veel pijnklachten heb door hypermobiliteit. Ik hoop natuurlijk dat het geen stress hebben je gaat helpen, dat doet bij mij altijd heel veel in ieder geval :slight_smile: Misschien is elke avond een stukje wandelen een manier om meer te gaan bewegen? Ik ben ook begonnen met 5 minuten, gisteren liep ik (niet gepland) 2 uur. En dat zonder al te veel pijn.

Sanne: zeker, we zijn heerlijk een lang weekend naar Ameland geweest :slight_smile:

Becky: wat geweldig dat jullie huis verkocht is! Ik duim mee!!!

En ook hier komt de afspraak steeds dichterbij… volgende week donderdag al. Ik vind het ook best eng, zeker omdat ik een dipje heb met het altijd maar op de kalender zin moeten hebben. Dusdanig dat ik gewoon tegendraads word. Alleen maar twijfels of ik nog wel wil etc. Maar goed, we zullen zien donderdag wat er gaat gebeuren… misschien is het ook wel zelfbescherming omdat ik bang ben dat we toch niet geholpen gaan worden en het dus nog lang zal duren…

waar wonen jullie eigenlijk allemaal??? :mrgreen:

Ik in almere :mrgreen:

Hoi pooh,

welkom :slight_smile:

31 dagen klinkt inderdaad niet verkeerd. Hoe gaat zo’n follikelmeting eigenlijk?

Ik woon in Twente, ook in een huis :wink:

vaginale echo en dan kunnen ze zien of er eitjes zitten en hoe groot ze zijn baarmoederslijmvlies wordt ook gemeten.

Oke, dankjewel :slight_smile:

Pooh waar woon jij dan?

ik hoop echt dat ze ons ook niet terug sturen. Maar aan de ene kant heb ik er ook wel goede hoop in want we zijn al eerder met de pil gestopt dan de banner aangeeft. Dus wie weet.

Ik kijk er alleen zo tegenop dat de MMM waarschijnlijk zo lang gaat duren.

ietsje boven groningen :mrgreen:

Ik heb inderdaad fysio fitness gehad.

Maar hielp niet veel.

Bij revalidatie gezwommen en dat ging beter als fitness dus dat ga ik weer oppikken.

Ik woon in Friesland, vlakbij Heerenveen.