Doorverwezen naar de gyn kletsers gevraagd!!!

Becky zeker als je fulltime werkt is het helemaal niet raar om een paar uur vrij te nemen omdat je andere verplichtingen hebt.

Net wat Pooh zegt je bent niet verplicht te zeggen wat je gaat doen en zeker als het een werkgeveris die graag heeft dat er geslijmt word zal hij ook vast niet positief gaan reageren als je eerlijk bent, ik ga even lekker generaliseren maar mannelijke werkgevers snappen dat vaak toch niet :mrgreen:

Toch niet toevallig boekhouder en wonende in de buurt van Hoofdorp? Mijn medewerkster heeft haar baan gisteren opgezegd ivm reistijd ben druk op zoek naar een vervanger hahahaha

@sanne wrote:

Becky zeker als je fulltime werkt is het helemaal niet raar om een paar uur vrij te nemen omdat je andere verplichtingen hebt.

Net wat Pooh zegt je bent niet verplicht te zeggen wat je gaat doen en zeker als het een werkgeveris die graag heeft dat er geslijmt word zal hij ook vast niet positief gaan reageren als je eerlijk bent, ik ga even lekker generaliseren maar mannelijke werkgevers snappen dat vaak toch niet :mrgreen:

Toch niet toevallig boekhouder en wonende in de buurt van Hoofdorp? Mijn medewerkster heeft haar baan gisteren opgezegd ivm reistijd ben druk op zoek naar een vervanger hahahaha

hahaha, nou ik woon wel redelijk in de buurt :wink: En heb de basiskennis wel;)

Ja, dat is ook zo. J zegt ook. Je zegt gewoon dat je de 18e naar het ziekenhuis moet voor een intake en dat je verder niet weet hoe en wat. Je hoeft niet in details te treden.

Ja sommige mannen :roll:

Ik denk dat het ook heel erg afhankt van in wat voor bedrijf je werkt, wat voor mentaliteit daar heerst.

Het bedrijf waar ik werk heeft weinig met geslijm, dat werkt hier gewoon niet. Sterker nog, als je het bij mijn baas zou proberen, zou het volledig langs hem heen gaan. Net als dat het niet bij hem op zou komen om mij eruit te gaan werken omdat ik graag een kindje wil en dat niet 1 2 3 lukt. Ik merk eigelijk alleen maar een toegenomen interesse in mij als mens.

Op mijn werk zijn het trouwens ook overwegend mannen.

1 collegaatje hier weet het wel en zij geeft aan dat ik het gewoon eerlijk moet zeggen. Dat ze me niet op deze reden mogen ontslaan…(heb vast contract)…

Nou, heb mijn gesprek om 10 uur…dus heb nog even om te bedenken :wink:

Ik zit zelf in de Kinderopvang, dus werk alleen maar met vrouwen. En dat mijn baas dus vrouw is en dit samen met haar man allemaal heeft meegemaakt, maakt de stap om dingen te vertellen een stuk makkelijker. Ik werk al meer dan 6 jaar voor haar en ze is vanaf dat we stopten met anticonceptie al op de hoogte. Ik heb een goede band met haar, zit ook een dag in de week samen met haar op kantoor.

Jij in ieder geval succes vandaag Becky en laat je niet gek maken!! :thumbup:

Hoi Dames,

Daar was ik weer.

We zitten inmiddels in ons nieuwe huis.

En hebben er eindelijk internet :wink:

Welkom voor de nieuwe dames. Hopelijk zijn jullie snel zwanger!

Wat een stress zeg een verhuizing…

Hopelijk vanmiddag de ergste stress gehad als bij die verschrikkelijke makelaar de borg van ons oude huis ga ophalen.

Dan zijn we van dat vreselijke mens af.

Woensdag ga ik naar de obesitaskliniek.

Dan eerst dat traject en dan maar verder met PCOS.

Ik heb nu wel al voor 2e keer dat rond mijn verwachte ongesteldheid(of wanneer hij bij normale cyclus hoort te zijn) dat ik misselijk ben.

En dan flink misselijk.

Iemand hier bekend mee? Kan dat nog komen van feit dat in Oktober vorig jaar met pil gestopt ben?

Dat is een hormonaal iets bij PCO

Ik heb zojuist mijn gesprek gehad.

Tot mijn verbazing kreeg ik heel veel medeleven :shock:

Hij wenste ons zelfs succes,…

Kijk dat is nog eens supernieuws Becky!

De sementest was dus al duidelijk, gewoon “kwakje in een potje” :wink:

Bedankt voor het welkom dames. We zitten hier weer even in een onrustige periode, manlief is woensdag door de scan gegaan, maandag de uitslag. We gaan uit van schoon. Maar toch blijft het in je hoofd zitten…

Ik heb geluk met mijn werk, ik ben deels zelfstandige en daarnaast in dienst bij mijn man. Hij heeft met een aantal vrienden een eigen bedrijf. De mannen vertel ik het niet, maar een vriendin werkt er ook en zij weet het wel. Zij zag al dat ik moeder wilde worden toen ik 3,5 jaar geleden haar eerste kindje in de armen kreeg. Toen wist ik het zelf nog niet eens :wink:

Wat fijn Becky! Lijkt me weer een hele last van je schouders! :slight_smile:

En Capage, ik heb altijd al geweten dat ik moeder wilde worden en de mensen om me heen al helemaal, haha! Mijn vriend heeft ooit tegen iemand gezegd dat als hij geen kinderen had gewild hij echt een andere vriendin had moeten zoeken, omdat ik geboren ben voor het moederschap! :wink:

Kell, hihi. Sja, dat was hier dus wel anders. Ik wilde ze eigenlijk totaal niet, door een gevalletje toen ik 20 was. Op kraamvisite bij iemand uit de vriendgroep met alleen maar mannelijke vrienden. Dus als enige vrouw krijg je dan wel gelijk de baby in de handen gedrukt. Papa en mama waren te druk met de visite en ik zat daar met een huilend kind. Wist echt niet wat ik ermee moest en toen had ik echt zoiets van dat dus nooit. Als ik een kind in de buurt kreeg begon het spontaan te huilen en ik kon er niks mee.

Inmiddels is dat wel anders hoor, ik heb mijn vriendin heel veel geholpen bij de 2e, die huilde aardig veel en moeilijk met eten. Dus dan zat ik daar regelmatig en bij mij werd ze wel stil. Ik heb Reiki geleerd en de rust die ik uitstraal is blijkbaar genoeg. Mijn andere vriendin die net de 2e heeft gehad weet dat ook, dus die roept ook steeds, als ze te lang huilt bel ik jou wel :slight_smile:

Vandaag heb ik ook weer even tante gespeeld. Verjaardagsfeestje bij vriendin 1, vriendin 2 moest werken maar haar man en de kids waren er wel. Dus toen de kleinste wakker was heb ik haar gelijk uit de maxicosi gevist en de hele middag mee geknuffeld :slight_smile: Lekker flesje gegeven, later heeft ze lekker op mijn arm geslapen, in de schommelstoel. Zo genieten!

Een andere vriendin kwam toen ook nog met de 2 kids, de jongste is net zo oud als die kleine op mijn arm, schelen 4 dagen. Die kreeg ik er ook nog bij, zo voel maar hoe het is om een tweeling te hebben en maar foto’s maken allemaal :wink: Ach ja, ik heb er wel van genoten in ieder geval. Ergens dan toch altijd weer jammer dat je ze moet inleveren en anderzijds nog wel makkelijk :wink:

Ik meld mij even af

Wij gaan nl op vakantie en zijn er de komende weken niet :mrgreen:

Veel plezier Tijger! :slight_smile:

Veel plezier tijger!

Heerlijk, fijne vakantie Tijger!

hele fijne vakantie Tijger.

Becky fijn dat het gesprek zo goed is verlopen, valt vast een hele last van je af.

Laykam succes bij de obesitaskliniek hopelijk lukt het je wat af te vallen.

Capage, wat naar voor jullie duim voor jullie dat de uitslagen goed zijn :hug: .

De rest :-*

De uitslag net gehad in het zkh, manlief is helemaal schoon :dance:

Alleen nog maar gewoon routine controles nu.

Er staat dus niks meer in de weg, dus we kunnen met een goed gevoel naar de gyn eind deze maand.

Capage, goed nieuws meid!!! :dance:

hier ook goed nieuws! We hebben ons huis te koop gezet en sinds zaterdag staat hij online op funda maar…we hebben voor deze week al drie bezichtigingen gepland! :dance: Nu hopen dat een van hun ook daadwerkelijk het huis wilt kopen :pray:

Ja echt zo’n opluchting :slight_smile:

Oh, wow dat is snel 3 bezichtigingen al!!! Dat doe je iig beter dan mijn schoonouders, hun huis staat als sinds ruim een half jaar te koop zonder 1 bezichtiging. Dus dat is heel positief als je zo snel kijkers hebt! Ik duim voor snelle verkoop :slight_smile:

ik hoop het ook.

mag ik vragen wat jouw man had dan? :shifty: