Ja ik las dat je best de aanbevolen dosering van 4 per dag mag.
Nadeel is dat ze niet echt tegen pijn bij mij helpen ben ongevoelig voor paracetamol.
Neem ze wel tegen eventuele ontsteking om die te remmen.
Hopelijk kan ik morgen terecht.
Owwww, pijn in je mond is zoooo stom!! Hoop ook dat je morgen terecht kan.
even random: is er geen ha voor de tandarts? (oftewel een tandarts die in het weekend open is/een nood tandarts)
Paracetamol mag je max 8 tableten van op een dag gebruiken :hug:
Ik zou ook een noodnummer bellen hoor!!
Kiespijn is het ergste wat er is.
Ik zit er een beetje doorheen.
Begin me echt af te vragen of er nog een brusje gaat komen.
De hormonnen die ik slik matten me compleet af.
Op mn werk kan ik me nog proffi opstellen maar thuis… :wall:
Pooh :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Gebruik je medicatie vanwege de PCOS of voor IUI/IVF? (zal hier ongetwijfeld ergens staan, mja… te lui om terug te lezen :shifty: )
Ik slik femara en actos voor pcos.
Femara werkt ongeveer hetzlefde als clomid.
Oww oke. Thanks voor het antwoord :-).
Stom he, telkens die teleurstelling :hug: :hug:
Vervelen dat die hormonen je afmatten, is er niet een ander middel? Met andere (o zo fijne) bijwerkingen?
Er zit vast nog een brusje in! :mrgreen: Al bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst.
:shifty: :shifty:
@Suus de tandarts heeft een spoednummer voor het weekend.
Maar dan dien je contant te betalen.
Is bij mij nog niet zooooo erg dat dat wil doen dus morgen maar meteen bellen.
@Pooh ow bah wat naar dat je je zo voelt. Maar wel begrijpelijk vooral met de medicatie die je slikt.
Oke, je overleeft het dus nog wel een nachtje :-).
Altijd vervelend dat soort dingen hopelijk morgen er weer vanaf!!
Pooh :hug:
Pooh, vervelend dat je er er zo doorheen zit. Ik snap dat het niet leuk is, je zo naar te voelen onder hormonen :hug:
Hier ook ongesteld, maar had geen tijd om het te melden. Was erg emotioneel met de kittens erbij. Werd ongesteld de dag dat we ze op konden halen… en thuis lagen ze zo lief op mij te slapen en ik moest denken aan dat ik het zo graag zo zou hebben met een baby. Denk dat de foto wel boekdelen spreekt, ze slapen hier op mijn borst. Mijn moedergevoel trok gewoon door mijn hele lichaam. Helemaal omdat de kittens ziek zijn, niesziekte, en ze rochelen zo zielig en dan nies/hoestbuien… ik heb zo veel gehuild dit weekend! We genieten ons ook suf hoor, ze spelen veel, eten goed en de dierenarts heeft ze zaterdag gezien, want ik overbezorgde poezenmoeder trok het niet langer… medicijnen krijgen ze nu, ook zo leuk om in te brengen. Een poepdrama hebben we al gehad (vieze poten door de kamer…). Kortom, we kunnen alvast wennen aan het ouderschap, overbezorgd, poepgedoe, ruzie maken, wie de baas is…
Pooh dikke knuffel!
Suus en Becky spannend, zoveel eitjes!!! Ik duim voor goed groeien!!!
Succes bij de tandarts Laykam!
Tijger, hoe gaat het bij jou!?
Capage, herkenbaar hoor. Onze kat is ook echt mijn kindje. Fijn dat je zo van ze geniet.
Heel jammer dat je weer ongesteld geworden bent. Balen :hug:
Laykam, hoe is het bij jouw?
Vandaag voel ik niet echt iets dat wijst om een zwangerschap, maar ook niet iets dat wijst op een naderende menstruatie. We wachten dus af. Wel ben ik iets minder zenuwachtig dan voorgaande cycli, dus dat maakt het wat draagbaarder.
Morgen naar de fertiliteitsarts, dan wordt geloot welke behandeling we krijgen als het dit keer niet gelukt is.
Tnx Tijger.
Spannend dus morgen, hoezo wordt er geloot? Of doe je mee met een onderzoek?
Ja, ik ga mee doen aan een studie, wat de beste koers is na 6x clomid, zonder zwangerschap als resultaat. Er zijn 4 groepen. Groep 1 krijgt gewoon nog 6 x clomid, groep 2 krijgt clomid + IUI, groep 3 krijgt FSH injecties en groep 4 FSH injecties + IUI. Omdat vrijwel niemand in groep 1 wil wordt er geloot in welke groep je komt.
Als ik niet mee deed aan de studie, kreeg ik sowieso nog gewoon 6x clomid. En omdat ik dat liever niet wil, doe ik mee aan de studie.
Hier Evi en ik kom graag meekletsen…
Sinds 1/1/11 aan het klussen maar zonder succes.
Sinds september onder behandeling in fertiliteitskliniek.
Man heeft antistoffen 90% in sperma door liesbreukoperatie als baby.
Nu 2x IUI gehad. Allebei met 5.000pregnyl
Laatste was 14/2 met 14.000.000 blije zaadjes op jacht naar mijn 2 eitjes!!
Vandaag (dag 12 na IUI)bij afvegen licht roze…
Ben zo moe en hoofdpijn, zere tieten etc etc… Komt dat van de pregnyl?
Hoop zo dat het ons toch nog lukt al zakt de moed me soms echt in de schoenen…
Evi, je klachten kunnen heel goed van pregnyll komen. Dat is nl een injectie met zwangerschapshormonen. Maar het kan ook simpelweg pms zijn.
Vanochtend zei ik nog dat ik nog geen verschijnselen van zowel een naderende menstruatie, als iets dat op een zwangerschap duide. En daarna kreeg ik zowel de bekende steekjes in mijn buik, als weer opnieuw darmkramp :roll:
Nu weet ik het ook niet meer.
Breekt even in.
Evi de klachten nu kunnen niet meer van pergnyl zijn. Zolas ik tel zit je 13 dagen na pregnyl. Dus de pregnyl is al uit je lijf. Spannend het kan nog alle kanten op. Succes.
Breekt weer uit
Maar wat betekent dat lichtroze bij het afvegen dan? Zal ik een test doen?
Lichtroze afscheiding kan helaas een voorteken van je menstruatie zijn. Maar als het de komende dagen niet doorzet, kan het ook nog met een zwangerschap te maken hebben. De andere klachten kunnen ook zowel op een ongesteldheid als een zwangerschap duiden. Het heeft allemaal te maken met dezelfde soort hormonen, vandaar dat veel dingen overeenkomen.
Anders morgen of overmorgen eens een zwangerschapstest doen? Succes!
Capage :hug: :hug: :hug:
Wel super cute die kittens :mrgreen:
tijger :hug: :hug:
Evi welkom!!
Je klachten kunnen, zoals de rest al aangaf, van alles betekenen. Hopelijk snel duidelijkheid :-).
Hier vandaag weer een echo. 4 van 15mm 1 van 14mm en 1 van 11mm dus helemaal blij :mrgreen: :mrgreen:
Woensdag weer een echo.
Ws vrijdag of zaterdag punctie :dance: :dance: :dance: :dance:
Evi ik zou “gewoon” nog een paar dagen wachten.
Suusy dit wordt je 1e punctie? Alvast heel veel succes!