Ja inderdaad eerste punctie.
Dank, vind het best spannend maar komt vast goed
Tuurlijk komt het goed. Gewoon op je af laten komen. Proberen er zo blanco mogenlijk erin te gaan en proberen zoveel mogenlijk te ontspannen.
Ik vond de 1e keer heel erg eng maar tis me alle keren reuze meegevallen.
Suus, spannend!
Pooh :hug:
Evi, welkom
Hier vandaag voor de controle geweest. Zag er goed uit! 3 eitjes waarvan 1 van 20, 1 van 18 en 1 van 14. Door die van 14 zaten we op het randje(hier insemineren ze niet bij 3 eitjes) maar doet ze het toch :dance:
Vanavond de pregnyl gezet en woensdag de inseminatie. Ik vind het superspannend worden!
@Krabje wrote:
Tuurlijk komt het goed. Gewoon op je af laten komen. Proberen er zo blanco mogenlijk erin te gaan en proberen zoveel mogenlijk te ontspannen.
mijn ervaring is dat als ik denk dat iets pijn doet het meevalt en als ik denk doen we effe dat het vies tegen valt.
Ik denk nu dus heel hard doet vast veeeeeel pijn in de hoop dat het meevalt ;-).
@SuusyQ wrote:
@Krabje wrote:Tuurlijk komt het goed. Gewoon op je af laten komen. Proberen er zo blanco mogenlijk erin te gaan en proberen zoveel mogenlijk te ontspannen.
mijn ervaring is dat als ik denk dat iets pijn doet het meevalt en als ik denk doen we effe dat het vies tegen valt.
Ik denk nu dus heel hard doet vast veeeeeel pijn in de hoop dat het meevalt ;-).
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Hey Dames,
Vanmorgen getest.
HET WAS POSITIEF!!!
Kon het echt niet geloven :lol:
Dacht echt gisteravond van zal wel weer negatief zijn.
Mooi niet dus
Dus straks afspraak maken bij de huisarts voor bloedtest…
Heb me toch potje zitten janken haha
En blijf maar op de test kijken of dat streepje er nog staat.
Ernstig duidelijk streepje trouwens :inlove: :inlove: :inlove:
Laykam gefeliciteerd!
Suusy das ook wel een goede instelling. :mrgreen: :mrgreen:
Zo zal nu weer ophouden met jullie lastig te vallen :mrgreen:
Laykam, gefeliciteerd! Foto! :mrgreen:
Hey
Ik heb geen idee waar ik die foto kan plaatsen in de show forum dus dan maar hier.
Hopelijk doe ik het in 1x goed.
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Wauw gefeliciteerd ! Ik moet nog 2 dagen wachten maar ben bang dat menstruatie voor gaat zetten.
Dank je wel evi! Ik ga hard duimen voor je!
Laykam, geweldig! Gefeliciteerd!!
Ik ben gisterochtend voor controle bij de gyn geweest. Na eerste ronde Clomid en injectie met Pregnyl gingen we ervan uit dat de follikel die vrijdag zo mooi gegroeid was nu gesprongen zou zijn. Hij leek er echter nog te zitten. Nu zei de echoscopiste dat een eisprong er op echo op 3 manieren uit kan zien: 1) follikel is compleet verdwenen, 2) er is alleen een soort stervormig overblijfsel te zien of 3) hij loopt opnieuw vol met vocht en dan kan het lijken alsof hij niet gesprongen is.
Als dat laatste bij mij het geval is kan ik dus alsnog een eisprong hebben gehad. Ik vraag me sterk af of het kan gebeuren dat je met injectie toch geen eisprong kan hebben. Morgenochtend moet ik voor alle zekerheid nog een keer terug, dus ben benieuwd of er dan iets veranderd is.
Baarmoederslijmvlies zag er overigens heel mooi uit zei ze. Nou, dat is tenminste iets :lol:
Toch maar een test gedaan… dag 13 na IUI maar negatief… snik snik…
LAYKAM!!! GEFELICITEERD!!! :mrgreen: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :mrgreen:
Evi, :hug: :hug:
MAar het is nog vroeg! Wie weet morgen wel positief :hug: :hug: :hug:
framboos, ik heb er geen verstand van maar klinkt allemaal spannend. Hopelijk morgen duidelijkheid op de echo :hug:
Laykam, gefeliciteerd!
Hier vreselijke pms en mijn temp is ook aan het zakken. Dus weer niet gelukt
Jeetje wat spannend Framboos!
Tijger wat balen
Evi ik hoop dat je gewoon te vroeg was!
Ik wacht nu gewoon tot vrijdag! Pffffff… stom stom stom allemaal!
Mijn hele leven staat op zn kop door al die ziekenhuizen, testen, menstruaties, ovulatietesten, zwangerschapstesten, pregnyl etc etc… BLEHHHHH Geen zin meer in maar ja de gedachte geen kindje te krijgen maakt me nog veel gekker dus we gaan toch maar weer door…
Laykam gefeliciteerd!!!
Evi welkom hier! Hopelijk blijft het allemaal gewoon zitten en was het roze een foutje van je lichaam… ik duim voor je!
Tijger, oh ja logisch hoor dat je dan mee doet, meer kans op betere opties. Ik duim dat je in 1 van de 3 andere groepen komt
Spannend Becky en Suus!!! Allebei succes!
Ik ben vandaag weer bij de osteopaat geweest, een heftige sessie, veel oud zeer om los te laten, waarvan ik snap dat dat een zwangerschap in de weg kan staan. Zo gek hoe je lichaam reageert op dingen tussen de oren… Maar als je moeite heb met liefde ontvangen en jezelf niet goed genoeg vindt, sja dan kun je jezelf best wel in de wegzitten…
Laykam, meld je je wel aan voor moeders voor moeders?
De afspraak bij de ferti was een beetje vreemd. Ze had de code voor het loting programma niet bij de hand, dus nu weet ik nog niet wat de volgende behandeling gaat worden. Wel was alles goed bij de HSG, maar ik had ook niet anders verwacht na wat ze me toen ter plekke hebben verteld hebben.
Al een tijdje niet geweest en zie dat er in de tussentijd al weer veel gebeurt is.
Laykam; Gefeliciteerd meid! :mrgreen:
Evi, welkom hier!
Helaas heeft de vakantie niet aan een zwangerschap bijgedragen. Wel zijn we heerlijk uitgerust, hebben we genoten en gaan we er weer vol goede moed tegebaan.
Inmiddels begonnen met clomid. Moest eigenlijk volgende week voor een echo, maar ivm mijn werk en een andere gyn hebben we ervoor gekozen het niet te doen. Vind het zelf niet prettig om naar een andere gyn te moeten… Wel een afspraak staan voor einde van deze cyclus en bloedprikken. We zullen zien wat eruit gaat komen.
Voor de meiden die ook clomid gebruiken. Was jullie menstruatie ook korter en vanaf wanneer kregen jullie last van bijwerkingen?