Tijger goed dat je het zegt ik zal er is naar kijken!
Laykam, hier is de website http://www.moedersvoormoeders.nl/. Je moet je dan wel snel aanmelden, dan kun je vanaf 6 weken (je zult nu ergen tussen de 4 en 5 weken zijn) meedoen en de dames hier die pregnyll nodig hebben helpen.
Lysken, wat jammer dat je niet zwanger terug komt van vakantie. Succes met de clomid. Bijwerkingen beginnen bij mij vanaf de derde dag dat ik clomid neem. Clomid heeft bij mij geen invloed op de lengte of zwaarte van de menstruatie.
Evi, logisch dat je er af en toe van baalt! Hoe gaat het vandaag bij je?
De fertiliteitsarts heeft bevestigd dat er idd niks geks te zien was bij de hsg, hij zag er heel mooi uit. Ze had niet de inlogcode voor het lootprogramma, dus we weten nu nog steeds niet. We krijgen het wel vandaag (of uiterlijk morgen) te horen.
Verder is deze cyclus een beetje raar. Normaal heb ik 1 dag voor ik ongesteld wordt dat ik steeds (nou ja, 1-2x op een dag) moet huilen om niks. Nu kreeg ik dat maandag al, terwijl ik pas zaterdag ongesteld moet worden en gister had ik het ook. Mijn temperatuur was ook wat aan het dalen, nu is ie weer iets gestegen. Ik snap er iig niks meer van!
Bedankt tijger ik was je voor
Hopelijk hoor ik snel wat van ze.
Jeetje wat een raar gedoe. En wel spannen dat je temp weer stijgt
Laykam, gefeliciteerd!!! :dance:
Hier heb ik maandag de pregnyl moeten zetten en heb ik straks om 10:30 de inseminatie. Maar heb wel al sind svanmorgen last van een pijnlijke eisprong?
Voelde wel vaker mijn eisprong maar zo pijnlijk en vervelend als nu heb ik het nog nooit gehad. Hopelijk is het met goed resultaat
Nou, ze zijn weer ingebracht. Wel minder als de vorige keren 1,4 miljoen tegen 5,1 en 2,4. Maar met 3 eiblaasjes blijven de kansen even groot.
Op hoop van zegen!
Gaat goed komen!
Bedoel je hebt maar 1 goed zaadcelletje nodig
Becky: Duim duim duim!!!
Ja, 1 goed zaadje…
Spannend Becks, duim voor je!
Lysken :hug: Hier geen ervaring met clomid dus kan je daar niet bij helpen
Hier weer eentje erbij, dus nu op 7. Tussen de 12 en 19mm. Nu naar alle waarschijnlijkheid op zondag de punctie, maar morgen weer een echo dus wie weet ook wel weer eerder ben benieuwd :mrgreen:
Spannend allemaal me meiden duimen duimen maar.
Hier is helaas vanmorgen de ms begonnen. Zit te denken om even een ronde over te slaan
Evi soms zeker de moeite waard even niet in die stress te zitten.
Wow suus klinkt goed!
Hier gaat het prima, voelt nog super onwerkelijk.
Gister meteen bij ha geweest en vanmorgen bij de verloskundige voor intake. Bloeddruk was prima. Krijg extra controles vanwege mijn medische achtergrond en mijn overgewicht.
Gelukkig doet me kaak al wat minder zeer en krijg ik hem meer open want barst van de trek zowat. Erg onhandig om nu niet goed te kunnen eten.
Duim omlaag
Becky, dat wordt weer spannend. Hopelijk is het dit keer eens raak.
Suusy, klinkt goed. Hopelijk komen er een paar mooie embryo’s uit voort!
Ik hoop dat de punctie alles meevalt.
Evi, :hug:
Ik snap dat het hormoongebruik enzo zwaar is. Als je er even niet meer tegen kan zou ik idd ook pauze nemen.
Hier verdwijnen de pms achtige huilbuien weer, zonder daadwerkelijk ongesteld te zijn geworden. Raar lijf :roll:
:dance: een baby op komst!!! :dance: :inlove:
Geniet ervan meid!!
Ik ga ff afstand nemen van jullie en van kok.
Meld me binnenkort wel weer :-*
Pooh, ik kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent en dan ook geen behoefte hebt aan het forum. We horen wel weer van je, sterkte meid :hug:
Vandaag dan toch ongesteld geworden, helaas. Wel contact gehad met het ziekenhuis, we krijgen vanaf deze cyclus 6 maanden FSH injecties zonder IUI. Daar ben ik heel blij mee, als ik zelf had mogen kiezien zou ik voor deze behandeling hebben gekozen. Morgen ochtend krijg ik prikinstructie, zaterdag kan ik beginnen met spuiten.
Tijger balen he… bij mij is het nu ook doorgezet en dan hou ik mezelf nog voor de gek door te denken dat er nog wel een eitje bevrucht is… Ik had er namelijk 2… Tegen beter weten in… Besloten toch wel door te gaan. Na de volgende keer, als het niet lukt, krijg ik een kijkoperatie.
Ik zit in het Flevo ziekenhuis maar vind de info verstrekking niet helemaal duidelijk… Meer ervaringen hier???
Dank je wel Pooh!
En heel veel sterkte.
Heel begrijpelijk dat je even een stapje terug doet.
Evi, ik zit hier ook in het flevo!
Vind het ook niet echt duidelijk :think:
Pooh :hug: :hug:
Neem lekker je tijd! Tot snel! :-*
Becks hoe is het met jou??
Tijger & Evi :hug: :hug:
Laykam, fijn die extra controles. Vind echt dat er in NL te weinig controlles & echo’s zijn. Dus fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden
Hier 7 follicels :mrgreen: tussen de 17 en 21 mm. Straks de laatste prikken en dan zaterdag de punctie.
Suus, het gaat naar omstandigheden redelijk. Ze zijn bezig met een reorganisatie op mijn werk en IEDEREEN is boventallig gesteld. Van de 58 man, komen er 38 op straat te zijn. Inclusief ikzelf waarschijnlijk.
We hebben wel vacatures gekregen waar we op konden solliciteren (intern) en dat heb ik ook maar gedaan. Al wilde ik eigenlijk wel al weg hoor maar nu met de ziekenhuisbezoeken zal dat moeilijk te combineren zijn met een nieuwe werkgever. Het is nu maar te hopen dat ik of bij mijn huidige werkgever aangenomen wordt, of dat ik op tijd zwanger raak.
Verder met de kwaaltjes ben ik erg moe en doen mijn (.)(.) erg veel zeer maar dat komt allebei door de hormonen. Ben blij als het 15 maart is en ik kan testen.
Hoe is het verder met jou?
Becky ze vertellen ons weinig. Elke keer zijn ze zo positief maar toch lukt t niet. Je kan ook niet blijven liggen na de iui!
Spannend hoor weer afwachten voor je. Maar ik hoop dat je na de15e nooit meer hoeft te wachten