Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Inderdaad! Wie heb jij meestal? Misschien hebben we wel eens samen in de wachtkamer gezeten :lol:

@SuusyQ wrote:

Hier 7 follicels :mrgreen: tussen de 17 en 21 mm. Straks de laatste prikken en dan zaterdag de punctie. :slight_smile:


Spannend zeg! Ik blijf je nog even volgen hoor :wink:

Dank Krabje :-*

Vind het zelf ook spannend. Vooral; wat als ze niet bevrucht worden of neit goed delen. Maar goed, we houden het positief! Deze hobbels hebben we ook met goed gevolg genomen :slight_smile:



Becks, reorganistaties zin zo stom! Hier gezegend met een superfijne leidinggevende. Hoop dat jij die ook krijgt!! Werkt zo veel prettiger! Ligt, naar mijn idee, vooral aan de leidinggevende en niet zozeer aan hoe lang je ergens werkt… Hoop dat je snel zwanger bent en een leuke baan hebt!! :pray: Stom eigenlijk dat ze niet zeggen wie er dan op straat komt te staan… Nu houd je 58 man in spannning :think:



Hier gisteren de pregnyl gezet en dat is nog best wel een pijnlijke plek. Als ik beweeg dan voel ik het soms, dus dat is stom… Ga zo nog even de bijsluiter lezen maar zal wel een bijwerking zijn. Verder zeer gevoelige (.)(.). Lang leve de hormonen :mrgreen:

Wel wat gespannen voor morgen maar goed… Dat hoort erbij :).

Vandaag flevo gebeld ivm gigantische bloeding met proppen en veel troep… kan een vroegtijdige miskraam zijn… nou lekker dan. De 8e weer naar flevo voor echo.

Ik haat die pregnyl spuit! Doet bij mij ook altijd zeer en daarna brandende plek. Bah

jups. Ik heb wel gesoliciteerd op twee functies, al hoop ik dat ik voor de eerste functie aangenomen ga worden :pray: Anders moet ik gewoon verder kijken. Gelukkig ben je niet verplicht om het te melden in het begin van de gesprek.



Ik had ook echt last van (.)(.) na de pregnyl. Nu nog steeds wel maar het zakt al een beetje af,



Van mij mag het om meerdere redenen al 15 maart zijn!

Vandaag flevo gebeld ivm gigantische bloeding met proppen en veel troep… kan een vroegtijdige miskraam zijn… nou lekker dan. De 8e weer naar flevo voor echo.

Ik haat die pregnyl spuit! Doet bij mij ook altijd zeer en daarna brandende plek. Bah

@Evi2013 wrote:

Vandaag flevo gebeld ivm gigantische bloeding met proppen en veel troep… kan een vroegtijdige miskraam zijn… nou lekker dan. De 8e weer naar flevo voor echo.

Ik haat die pregnyl spuit! Doet bij mij ook altijd zeer en daarna brandende plek. Bah




Hoe vervelend dit ook klint, maar denk dat je er niet te lang bij stil moet staan meis. Het is een feit dat vrouwen vaker een vroege miskraam krijgen en dat gewoon zien als menstruatie. Daarom raden ze ook af om voor de menstruatie te testen. Desalnietemin een knuffel voor jou!



Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet hoor en of we samen in de wachtkamer hebben gezeten :pray: Heb er nu inmiddels al zo vaak gezeten dat ik het schilderij wat daar zit helemaal kan beschrijven :mrgreen:

Becky, het is wel heel spannend bij jouw, zo alles tegelijk. Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je eenmaal weet waar je aan toe bent.



Evi, vervelend dat het zo heftig is je menstruatie. Hier hetzelfde, veel bloed en allerlei “stukjes” erin.



Suusy, hopelijk heb je snel geen last meer van de pregnyll. Vervelend zo’n gevoelige plek als je beweegt.



Vanochtend bij de fertiliteitsconsulente geweest. Een recept voor twee pennen Gonal F meegekregen en instructies over het toedienen. Ook een echo gekregen, dat wist ik niet van te voren. Alles zag er wel prima uit. Morgen begin ik met hormoon spuiten en 8 maart kom ik weer terug voor folikelmeting

Spannend tijger!



Evi :hug:

Goedemiddag, het gaat hier redelijk. We hadden 4 eieren (van die 7 follicels) dus dat was even zuur, althans dat vond ik. Had niet verwacht dat er 3 lege bij zouden zitten (iemand een idee of dat vaker gebeurt?) Nu wachten tot maandag, voor 11 uur horen we of en hoeveel er gedeeld zijn. Nu een zeurderig gevoel, net of ik een volle blaas heb …

Afwachten dus :-).

Wauw gefeliciteerd !

suusy hoe is de punctie gegaan?

meegevallen of niet?

4 eitjes is een mooie score hoor. Lege follikels komen helaas wel eens voor, op een ander forum waar ik ook schrijf was er iemand met 10 follikels en geen eicellen…

Nu lekker rustig aan doen, neem je rust. Succes de volgende wachtdagen. Ik duim voor je dat er een bevruchting plaats vind.

Suus klinkt goed hoor!

Duim voor je dat het gelukt is!

Ook bij jou Evi :pray: :pray: :pray:



Heb nog flink last van mijn borsten.

De “pms” pijntjes/pijn zakt af gelukkig.

Wel last dat af en toe flink kan janken van de emoties.

Thanks!! Beurt me toch wel weer op :-).

Was, op dat moment, echt een domper dat het er “maar” 4 waren. En ik weet dat ik niet mag zeuren, er zijn ook mensen zonder eieren of met maar 1 of 2 etc… Maar goed, was toch ff een dipje. Maar goed hopelijk gaan ze het alle 4 mooi doen (of iig 1 :pray: )



Punctie was echt een eitje! Plaatselijke verdoving (voelde ik niets van) en een dot mofine, hello stoney melony ;-). Het infuus voor de morfine deed meer zeer dan de hele punctie zeg maar. Dus dat viel echt alles mee.

Alleen daarna!! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Echt wat een gedoe. Deed echt zeer, dus heel de dag op de bank/in bed. Manlief voor mij zorgen etc. Maar goed schijnt heel normaal te zijn (las ergens van iemand die er 2 weken last van heeft gehad!! :think:

Vandaag voelt het al een stuk beter maar nog lang geen 100%.

Hopelijk morgen goed nieuws en geen pijn meer, zou mooi zijn :slight_smile:

Fijn dat de PMS klachten wat afnemen, emoties kan ik me goed voorstellen!



Dank voor de duimen krabje & Laykam :-).



Evi, duim dat je menstruatie niet door zet! :pray:

Evi, ik snap het even niet. Je had toch gelijk veel bloed enzo? Mag ik vragen waarom je twijfelt of het doorzet?



Suusy, jammer dat er 3 lege follikel waren. Hopelijk zijn de 4 overgebleven allemaal toppers.

Doe lekker rustig aan zolang je last hebt van de punctie, zoiets lijkt me best een ingreep.



Laykam, fijn dat de pms klachten afnemen. Dat geeft wat meer vertrouwen lijkt me.



Ik moet zeggen dat het mezelf injecteren echt alles meeviel. Van te voren was het nog een beetje gek idee om een naald in mijn eigen buik te steken. Maar toen ik het deed vond ik het eigenlijk niks voorstellen.

Jaaaa zag ineens dat ik gisteren een bericht zou hebben geplaatst had maar dat is oud en heb het nu maar aangepast. Ik heb idd gewoon weer een afspraak voor echo en iui 3… volgen ziekenhuis een vroegtijdige miskraam. Enorm veel bloed…tampon hield het 10 seconde en toen gleed die er uit. Allemaal rotzooi…draden klonten etc… nu dus op naar 8/3…

Ow ik snapte het al niet maar nu wel evi.



Ja geeft wel wat vertrouwen inderdaad maar vind nog steeds zenuwslopend dat wachten…

Tijd gaat zo langzaam in ene.

Vandaag voor eerst misselijk geweest in de avond. Bijna gespuugd. Hopelijk word dat niet erger.

En apart geslapen omdat mijn vriend heel slecht tegen de hitte kan omdat ik wat warmer ben natuurlijk en ons bed eigenlijk te klein is. Hij is maar 1.40 breed :lol: Alleen onze apart slaap poging is niet gelukt omdat mijn lief steeds bleef komen kijken bij me, hij vond het maar niks dus smorgens om 4 uur weer bij elkaar in bed gekropen en raam maar wat verder open gezet.

Inderdaad, als je moet wachten gaat de tijd echt tergend langzaam. Herken dat wel hoor als je 2 verschillende “slaap manieren hebt”



WE HEBBEN ER 3 :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Morgen word er 1 terug geplaatst en horen we of de andere 2 goed genoeg zijn om ingevroren te worden jeee

Suusy wat goed!!! Ik ben heel blij voor je!

Op naar de tp en dan lekker broeden meis.

Hoe is het met je buik?