Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Suusy, wat goed!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: Geweldig suus!!!

Dankjulliewel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Weer een hobbel genomen :-).



Wat betreft mijn buik. Nog wel wat last maar zeker al een hoop minder dan gisteren en eergisteren. Wel lekker vrij nog vandaag :slight_smile:

Suusy, gefeliciteerd! Wat goed dat er 3 goed bleken te zijn.



Tijger, fijn te horen dat jezelf injecteren meeviel. Heb dat altijd als iets heel engs gezien, maar vind het fijn te weten dat ik me er waarschijnlijk niet zo druk om hoef te maken mocht ik het ook nodig hebben straks!



Hier morgen (op m’n verjaardag nog wel) een telefonische afspraak met de fertiliteitsarts. Heb vrijdag bloed laten prikken op progesteron. Ik hoop zo dat er een eisprong is geweest! Vind het wel spannend hoe nu verder. Mocht ik niet zwanger zijn, verwacht ik een nieuwe ronde Clomid met Pregnyl… Maar ik hoop (uiteraard) nog steeds op dat eerste :slight_smile:



Gisteren had ik een babyshower van een vriendin. Een paar uur voordat ik moest gaan zag ik er opeens als een berg tegenop en werd het me allemaal even teveel. Maar ik wilde per se gaan, omdat ik het haar zo gun. Maar voor mij is het zo dubbel! Eenmaal daar viel het me mee, behalve het feit dat 4 van de 12 aanwezige meiden zwanger was… Dat was toch wel confronterend.

Dankjewel framboos :-).



Kan me heel goed voorstellen dat het confronterend is, al die zwanger buiken.



Alvast gefeliciteerd en hopelijk een goed gesprek!!! :pray: (en een positieve test :pray: :pray: :pray: :pray: )

Suus, super! :dance:



Hier lichtjes last van mijn boobies maar vder niet echt kwaaltjes. Zou natuurlijk ook nog veel te vroeg zijn, aangezien ik 15 maart pas kan en mag testen. Stiekem hoop ik toch dat deze ronde direct is aangeslagen :pray:



Verder had ik vandaag mijn eerste interne sollicitatiegesprek. Ik hoop echt dat ik het goed gedaan heb, want was best nerveus.

Spannend becks. HOop ook dat het deze ronde raak mag zijn voor jou.

Succes met je sollicitatie straks!

Jeetje Framboos dat is zeker zwaar om te zien!

Ik duim voor je Becky en die sollicitatie gaat je helemaal lukken!!!

Suus en laykam, ik heb mijn sollicitatie al gehad :wink:

Afgelopen weekend hadden we mijn neefje en nichtje te logeren.(neefje werd in de avond wel weer op gehaald) maar moet zeggen dat het best vermoeiend was :lol: Twee tegelijk.



Gelukkig heeft J me goed geholpen…Als ik mijn neefje moest verschonen hield hij mijn nichtje bezig :inlove:

Owe haha, verkeerd gelezen ;-).

Wanneer hoor je wat?? Wel goed gevoel erover?

@SuusyQ wrote:

Owe haha, verkeerd gelezen ;-).

Wanneer hoor je wat?? Wel goed gevoel erover?




Haha, maakt niet uit hoor :wink: Heb er zelf wel een goed gevoel over, maar er hebben er 9 gesolliciteerd, dus het is echt afwachten.



We horen het allemaal volgende week.



Pff, ik ben gesloopt, heb mijn nichtje en neefje van zaterdag op zondag gehad, maar ik zou nu wel de hele dag door kunnen slapen :zzz:

Suusy: Wat goed dat het er 3 waren! Succes meid!



Laykam; Ik moest wel lachen om jullie apart slaap poging. Wel lief dat hij steeds bij je kwam kijken.



Framboos; Ik duim voor je dat je een eisprong hebt gehad en het raak mag zijn



Tijger; Fijn dat het meeviel om de spuit te zetten. Ik denk dat ik een stukje heb gemist en kan het ook niet terug vinden, maar in welke groep ben je nou geplaatst?



Becky; Dubbel duimen voor jou!



De eerste ronde clomid valt me tot nu toe erg mee. Ben een dag heel misselijk geweest, veder af en toe wat licht in mijn hoofd. Zag er behoorlijk tegenop om ermee te starten, maar als dit alles is teken ik er voor. Klusperiode is weer aangebroken, spannend!

:lol: Ja lief he lysken, haha.

Moest ook wel lachen.

Oeww veel plezier met de klus periode ik hoop dat het raak zal zijn!

Hey meiden!



Vandaag heb ik mijn 2e interne sollicitatiegesprek gehad :wink:

Het ging wel erg goed, ben er gewoon een beetje misselijk van :sick: Komt omdat ik eigenlijk al weg wilde bij deze werkgever en nu werd me een goede kans (oprotpremie)geboden en ga ik alsnog solliciteren. Maar enkel en alleen ivm de kinderwens en de bruiloft. Nu is het duimen dat ik alsnog aangenomen ga worden.



Ik kan altijd nog wegl als ik dat wil.



Het is gewoon zo dubbel!

Ja ik begrijp je Becky, nadeel van hoe de economie nu is. Je moet blij zijn met vastigheid.

Maar andere functie hou je dan dezelfde baas of krijg je een andere?

@Laykam wrote:

Ja ik begrijp je Becky, nadeel van hoe de economie nu is. Je moet blij zijn met vastigheid.

Maar andere functie hou je dan dezelfde baas of krijg je een andere?




Zelfde baas, maar andere teamleider en andere senioren. Ook andere General Manager.

Idd dubbel. Ik zou de oprotpremie vergelijken met de baan. als het een mooie premie is en je kans ziet om snel een nieuwe baan te vinden dan kan je altijd die nog aannemen. Of vervalt die premie als je solliciteert?



Net terugplaatsing gehad. Was echt snel klaar, beetje klinisch ook… :shifty: Ik had dezelfde Dr. als bij de punctie maar vond haar toen aardiger…



Er was er 1 mooi genoeg om in te vriezen, onze frosty :mrgreen: die ander was minder mooi en liep een beetje achter, onze achterlijke :mrgreen:

Nu heel hard duimen en heel veel kaarsjes branden :pray: :kaars: :pray: :kaars: :pray: :kaars:

Suus, ik ga heeeel hard voor je duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Nee, de oprotpremie zorgt ervoor dat je 9 maanden lang kan leven zoals je gewend bent omdat ze je ww voor 9 maanden aanvullen…maar toch…

Dus ja, ik weet het echt niet…

Ow… Ik dacht een een mooi bedrag iets van 50.000 ofzo… (daar zou ik het wel voor doen hoor. Mja ik heb dan ook geen verstand van reorganisaties :shifty:



Zijn er nog andere bedrijven waar je wel zou willen werken/waar plek is?



Thanks voor de duimen :-*