Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Hallo dames,



Hierbij een nieuw topic-deel. Link naar het oude topic



Groeten,

Jippie, namens het beheer

Pooh, ik duim dat het bij ons beide van een zwangerschap mag komen :pray:

Ik slaap dus juist heel slecht :-S

Maar goed, dat heb ik wel vaker tegen het einde van de maand, zweten en bloedheet. Veel nachtmerries en dromen…



De duimen draaien weer voor ons allemaal :slight_smile:

MN boops doen wel weer pijn hoor… dus verwacht er eigenlijk niks van :mrgreen:



Vanavond kerstdiner op school gehad, ws echt zooo leuk!! :inlove:

Moeheid is wel een bekend kwaaltje. Mijn moeder had dat ook toen ze zwanger was van mij. Die wilde al om zeven uur 's avonds naar bed! Ik duim echt voor jullie dat het raak is dames :slight_smile:



Hier weer naar de gyn geweest vanmorgen. Ei was nog niet gesprongen, maar follikel was wel gegroeid tot 2,3 cm! Wist niet dat dat kon :wink: Ik zit dus volgens de gyn nog in mijn vruchtbare dagen, dus het klusadvies blijft gelden.



Maandagochtend om 7.50 (er was bijna geen plek meer, grrr) moet ik terugkomen om te kijken of het ei ook daadwerkelijk gesprongen is. Technisch gezien zou er dus tijdens de kerst een bevruchting plaats kunnen vinden… :kaars:

Dat zou wel een heel mooi kerstcadeautje zijn framboos.

Duim voor je!! :pray:

Nog nieuws hier? Ik heb vanmorgen mijn temperatuur ingevuld bij FF en kreeg voor morgen een rood vierkantje… Ik hoop dat het nog ff (liefst heel lang) wegblijft, al zou dat wel precies 28 dagen zijn qua cyclus!

We zullen zien, ik hoop gewoon op een extra kadootje met kerst :wink:

Spannend capage.



Hier reken ik er niet meer op, heb af en toe al wat steekjes, dus ik zal wel gaan menstrueren.

net een ovutest gedaan van sensitest.

Maar ben bang dat vals positief is.

Al is het een heel vaag streepje en als ik het vergelijk met het plaatje wat je erbij krijgt is hij bij de lichte resultaten net zo licht als dag voor eisprong.

Maar dit moet niet kunnen want ben net sinds eergisteren niet meer ongesteld.

Is het wijs later nog een keer te testen? Morgen oid?

Of kan ik er van uitgaan dat ik vals positief ben vanwege mijn PCOS?

Dat was voor mij dus ook de reden dat ik overstapte op temperaturen. Ik had geen echt positieve uitslag en soms wel 4 dagen licht positief… En duidelijk dus geen eisprong volgens de gyn.

Ja ik wou dubbel doen, tempen en testen.

Maar testen gaat hem dus niet worden misschien.

Naja probeer het gewoon later nog een keer en dan zie ik het wel.

Heftig gesprek trouwens wat je gehad hebt!

En welkom framboos. Ook ik ben in okt 2011 gestopt en heb PCOS.

Goeiemorgen. Vrolijk kerstfeest allemaal!



Ik hoop dat het bij anderen vrolijker is dan bij mij, ik had gisteravond het kadootje wat ik niet wilde hebben :frowning:

Op naar het nieuwe jaar dus…

Fijne kerstdagen.



Hier was het kado een negatieve test, dus echt feestelijk is dat ook niet.

Wat balen voor jullie dames!

Naja fijne dagen en een gezond en babyrijk nieuwjaar dan maar!

Ik ook ongesteldheid in opkomst… zet morgen dus vast door…

Inmiddels ook ongesteld, met een afwijkende LF en twee keer zo veel bloed als normaal. Bah :x

Tijger & pooh :hug: :hug:

Ik belde net naar de fertiliteitspoli, was die gesloten voor de kerstvakantie. Dat hadden ze opzich wel even eerder mogen vertellen, toen ik ze 4 weken terug mailde hadden ze toch wel in kunnen schatten dat ik in de kerstvakantie een nieuw recept nodig had :x

Ik begin echt een hekel aan de poli te krijgen, je kan toch op z’n minst even je patienten informeren. Het gaat wel om patienten die op een specifieke dag met bepaalde medicijnen moeten starten.

Nu is mijn huisarts gelukkig heel makkelijk en schrijft die mijn medicijnen voor. Maar van de 6 keers dat ik medicijnen heb gekregen, heeft de huisarts ze al drie keer voorgeschreven, omdat de fertiliteitsafdeling niet bereikbaar is :roll:

Gatver Tijger wat naar!

Kan je niet naar een ander ziekenhuis?

Ik loop bij de gyn / fertili poli ook in een ander ziekenhuis als wat ik normaal doe omdat die beter is en kortere wachtlijsten had.

Ik wil nog niet naar een ander ziekenhuis, deze zit zo heerlijk dicht bij huis en we hebben geen auto. Maar soms zit ik er wel over te denken, dit ziekenhuis is niet echt klantgericht.