We hebben er 5!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
2 van 13mm, 2 van 11mm en 1 van 10mm (20 is wenselijk). + nog wat kleintjes.
Dus hier helemaal blij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maandag weer een echo om te kijken hoe het er dan voor staat. :mrgreen:
Suus wat goed!
En spannend Framboos ik duim voor je
Ja ben er super blij mee!! :mrgreen:
bij jou al nieuws??
Nee me temp is nog steeds hoog maar wacht Tijger haar advies af en test dinsdag. :wall: :wall:
Hier gisteren een echo gehad. Had in totaal 4 eitjes waarvan 1 tweeling eitje. Nu is het hopen dat er 2 mooi doorgroeien en 2 klein blijven.
Verder k.ut nieuws gehad gisten. Er gaat een reorganisatie plaatsvinden ophet werk.
Een heeft invloed op mijn hele vestiging :shock:
Hier gisteren een echo gehad. Had in totaal 4 eitjes waarvan 1 tweeling eitje. Nu is het hopen dat er 2 mooi doorgroeien en 2 klein blijven.
Verder k.ut nieuws gehad gisten. Er gaat een reorganisatie plaatsvinden ophet werk.
Een heeft invloed op mijn hele vestiging :shock:
Ow Becky dat zal een stress geven!
Wel mooi nieuws van je eitjes
Laykam, ja echt wel stress. …
Suus, wat goed! Is het gelukt met Facebook? :-*
Spannend Becks!! inderdaad hopen dat die andere 2 mooi klein blijven.
Vervelend wat betreft je werk zeg!!
Wat betreft facebook, heb je een bril? dan heb ik je gevonden. zo niet dan uhmmm dan niet :lol:
Duim voor je Laykam!!1
Oh Becky, wat vervelend op je werk.
Laykam, ik ben benieuwd wat er dinsdag gebeurd.
Wow suusy, 5 eitjes. Dat klinkt goed.
Het gerommel in de darmen is weer over, dus dat zal niet van een zwangerschap geweest zijn. Jammer.
Suus, je hebt de juiste persoon
omo wit…
Gatverdamme stomme omo wit ook altijd! Snappen ze dan niet dat we roze of blauwe streepjes willen??? :hug:
Of kruisjes of smileys …
Stom stom stom!!!
Pooh :hug:
Pooh :hug:
Balen hoor
ongesteld
Pooh!! :hug:
Pooh wat verschrikkelijk balen!
Ik heb sinds vrijdagavond in ene last van mijn verstandskies. Ik dacht dat hij gewoon nog verder zou groeien maar gisterochtend werd het in ene nog erger en nu kan ik niet eens meer normaal eten…
Dit is de eerste keer dat ik wat mankeer in mijn mond en voor iets anders als controle moet.
Vind het doodeng!
En durf geen pijnstillers te nemen dus maar een kruidnagel in me mond gestoken hopen dat dat helpt.
Pooh wat balen :hug:
Laykam, als je echt veel pijn hebt, kun je best een paracetamol nemen.