Nee er kunnen meer eitjes groeien maart ze insemineren maar tot 2 eitjes. Kan zelfs 6 eitjes krijgen :shock:
Ik hen vrijdag de echo . Hier zijn ze dicht in het weekend. Doen inderdaad iui
Nu ga ik echt slapen :-*
Nee er kunnen meer eitjes groeien maart ze insemineren maar tot 2 eitjes. Kan zelfs 6 eitjes krijgen :shock:
Ik hen vrijdag de echo . Hier zijn ze dicht in het weekend.
Nu ga ik echt slapen :-*
Slaap lekker!! :-*
Stom dat ze dicht zijn in het weekend!
Spannend, spannend!! Zal voor je duimen
Ik voel mn eierstokken aook altijd vrij snel nadat ik ben gestart met mn femara tablettjes dus dat kan best hoor!!
Ik duim voor jullie
@pooh wrote:
Ik voel mn eierstokken aook altijd vrij snel nadat ik ben gestart met mn femara tablettjes dus dat kan best hoor!!
Ik duim voor jullie
Ik duim ook voor jou pooh!
Suus, heb ik jou in mijn Facebook? Nee he?
Weer negatieve test. ben er kapot van.
zo’n pijn in me borsten dat niet eens op buik kan slapen…
ik weet het niet meer :wall:
Laykam, balen. Nu moet ik zeggen dat je klachten ook van pms kunnen komen. En misschien is het gewoon te vroeg voor een test. Ik heb trouwens nog eens gekeken bij de etos, die van ons heeft geen twee voor 4,95.
Pooh, vandaag nod, ik ben benieuwd.
Hier is het pas 5 dpo (FF zegt 6, maar ik vertrouw mezelf meer), dus nog niet echt spannend.
Becky, Suusy, heel veel succes met de hormonen. Hopelijk brengt het jullie wat jullie er van hopen.
Vandaag CD 29, mn banner is op 28 dagen.
Hij kan dus nog doorlopen tm zaterdag.
Heb besloten dan ook pas te testen als dr nog geen duivels zijn.
Wil niet vervelende dingen zeggen hoor…
Maar pijnlijke boops kan ook PMS zijn.
Heb ik namelijk ook altijd.
Ja snap dat het daar ook van kan komen maar normaal nooit zo’n last.
Naja ik zie het wel.
Ik sluit me bij de andere aan meis…ik had het ook maandelijks…dat ik zo een last van mijn borsten had, dat een BH aan of uit doen gewoon pijn deed. helaas had het helemaal niets maken met een zwangerschap.
Tijdens mijn zwangerschap :**: had ik het ook maar toen voelde het heeel anders aan.
Ik ga even eten :-*
ik heb het niet elke cyclus. Dan weer wel en dan weer niet. Bij mij is er echt geen normaal te trekken op mijn pms klachten, maar ik heb alle prille zwangerschapsklachten al wel eens gehad. Dus komen ook dingen die ik niet vaak heb toch af en toe voor.
Maar wat ik er eigenlijk mee bedoel te zeggen, is dat je vooral niet te veel al die mogelijke verschijnselen aan een zwangerschap toe moet kennen.
nee probeer ik ook niet te doen hoor. Maar omdat ik dit nog nooit ervaren had voelde het anders…
Als zaterdag nog negatief is ga ik naar de HA.
Oh wat naar Laykam, zo de tekens en niet de positieve test…
Ik zit weer te wachten… morgen of het weekend is de NOD. Gelukkig heb ik veel afleiding, morgenochtend gaan we onze kittens ophalen. Heb ik sowieso iets om over te moederen
Mijn man en ik zijn momenteel wel bekaf, totaal geen zin om te vrijen. Eerlijk gezegd wat de laatste keer echt omdat het moest op de kalender. We klussen elke avond om het huis kittenproof te maken, (inmiddels is de babykamer een eitje, met hoeveel wij opgeruimd hebben nu), mijn man zit met een deadline op het werk en ik ben op en af ziek. Puur van stress van de afgelopen tijd hier waarschijnlijk. Hopelijk lukt het me vanaf morgen/zaterdag om te ontspannen, we hebben een week vakantie, mits het project van mijn man op tijd af is. Anders heb ik in ieder geval in mijn eentje alle tijd om lekker te knuffelen met de kittens.
Voor iedereen.
Capage en Laykam :hug: :hug: :hug: :hug:
Nee becks, nog geen fb vriendjes. PB maar, dan voeg ik je wel toe ;-).
Spannend Capage, ik ben benieuwd.
Hopelijk bevallen de kittens, de eerste tijd zullen het nog wel druktemakers zijn.
Pooh, hoe staat het bij jouw?
Laykam, vanaf wanneer heb je die hogere temperatuur? Ik zou als je na twee weken nadat je dat hebt opgemerkt nog niet ongesteld bent en niet positief test naar de ha gaan.
Ik begin het nu ook wat spannender te vinden. Mijn lijf begint weer van slag te raken en dan wordt ik altijd wat zenuwachtiger. Bij alles wat ik voel vraag ik me af of het pms is, of een kwaaltje. Sinds gister heb ik bv last van mijn darmen. Kan vanalles zijn, maar dan hoop ik dat het door een zwangerschap komt. En zo maak ik mezelf gek terwijl het nog een week duurt voor ik meer weet.
Hey Tijger,
Ik snap je helemaal! En ga hard hopen dat het inderdaad van een zwangerschap komt!
Ik heb vanaf de 12e een hogere temp.
Dus nog geen 2 weken.
Morgen wou ik weer een test doen.
Of zou dat dan alsnog te vroeg kunnen zijn?
Ja, dat kan dan best nog te vroeg zijn. Het enige wat je weet is dat je op de 12e waarschijnlijk al eisprong hebt gehad. Voor hetzelfde geld heb je pas de 11e eisprong gehad. Je kan dan dinsdag een zwangerschapstest doen.
Pff ben blij dat ik jullie heb ben zo slecht in het uitrekenen e.d van zulke dingen… Bedankt Tijger!
Volgens mij zijn er een aantal dames die dit weekend mogen testen… Ik duim voor jullie!
Vanmorgen ben ik bij de gyn geweest. Ik heb mijn eerste ronde clomid achter de rug. Er was 1 dominant eiblaasje van bijna 2 cm doorsnee. Ik lijk dus goed op de clomid te reageren. Tijger, de bijwerking die ik heb gehad is stemmingswisselingen. Niet fijn, maar het was te doen.
Omdat het blaasje er goed uitzag heb ik meteen een hCG-injectie gekregen. Niet met Pregnyl, maar met een middel met een andere naam maar dezelfde werking (heb helaas niet onthouden hoe het heet). De prik werd in mijn buik gezet en was best gemeen. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen…
Hopelijk krijg ik dit weekend een eisprong. Vanavond en zondag klusadvies en maandag terug voor weer een echo. Fingers crossed! :kaars:
Spannend framboos!! Lekker aan de klus zullen we maar zeggen :mrgreen:
Al dat testen pff, de een test al positief op 8 DPO en de ander na 3 weken nog niet eens, spannend hoor Laykam! Duim voor je! :-).
Dat wachten he tijger! Altijd lastig, duim voor je
Hier morgen een afspraak bij de gyn om te kijken of en zo ja hoeveel eitjes er groeien/gegroeid zijn en of ze al goed genoeg zijn of dat we nog even door moeten spuiten.
Spannend! :mrgreen: :shifty: