Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

En Laykam???

Ik ben ook benieuwd Laykam!

En ik heb ook een beetje goed nieuws, het lijkt er sterk op dat ik deze cyclus op CD 19 eisprong heb gehad. Uit mezelf. Zonder hormonen :mrgreen:

Laykam, en?

Tijger, super nieuws!

Hier vandaag de 3e dag gespoten met injecties. Menopur ging helaas niet zo goed en deed beetje pijn. Morgen maar wat meer spekkies vastpakken :mrgreen:

Laykam, en?

Tijger, super nieuws!

Hier vandaag de 3e dag gespoten met injecties. Menopur ging helaas niet zo goed en deed beetje pijn. Morgen maar wat meer spekkies vastpakken :mrgreen:

Was negatief :S

Maar mijn vriend had Etos tests gekocht en op gegeven moment ging de urine doorlopen naar dat stukje wat eerst roze word. Waardoor je gewoon het roze weg zag spoelen en precies dat gedeelte moest dan het tweede streepje komen. Wil ze nooit meer :stuck_out_tongue: Lang leve kruidvat tests.

Volgende week weer testen kan natuurlijk zo zijn dat te vroeg was aangezien mijn cyclus niet echt een cyclus is :wink:

Wel lekker jankerig en me vriend lekker sacherijnig… Naja niks aan te doen hopelijk volgende week een betere test?! :pray: :pray: :pray: :pray:

:hug:

Hier wordt het spannend…

normaal al 2 dagen voor nod spotting…

nu nog niks :pray:

Spannend Pooh!!

Duimen draaien! :pray:

Laykam nog een test gedaan??

Even een vraagje voor de ervaren dames hier. Ik heb op dit moment 3 keer geprikt met puregon en 5 keer met decapeptyl. is het dan mogelijk dat je al “iets” voelt daar beneden? Ik bedoel wat betreft eierstokken etc? ik weet nl niet of ik iets voel of dat ik graag iets wil voelen en daarom denk dat ik iets voel (kunnen jullie me volgen?? :mrgreen: )

Wouw spannend Pooh!

Morgenochtend doe ik weer een test.

Borsten zijn ook gegroeid (balen heb al zulke joekels :P)

Ik snap je helemaal Suusq maar jammer genoeg ben ik niet de ervaren dame die je kan helpen :frowning:

@SuusyQ wrote:

Spannend Pooh!!

Duimen draaien! :pray:

Laykam nog een test gedaan??

Even een vraagje voor de ervaren dames hier. Ik heb op dit moment 3 keer geprikt met puregon en 5 keer met decapeptyl. is het dan mogelijk dat je al “iets” voelt daar beneden? Ik bedoel wat betreft eierstokken etc? ik weet nl niet of ik iets voel of dat ik graag iets wil voelen en daarom denk dat ik iets voel (kunnen jullie me volgen?? :mrgreen: )

Ik gebruik dan wel niet wat jij spuit maart Ik gebruik menopur en lucrin maart moet bekennen dat ik ook wat gerommel bij mijn eierstokken voel :mrgreen:

Jeeee Becks!!!

We zijn op de goede weg

2013 is ons jaar! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@SuusyQ wrote:

Jeeee Becks!!!

We zijn op de goede weg

2013 is ons jaar! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

We gaan ervoor suus!!! :pray:

@SuusyQ wrote:

Jeeee Becks!!!

We zijn op de goede weg

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

We gaan ervoor suus!!! :pray:

Hopelijk sturen ze ook een potje prit mee, blijft de boel lekker plakken! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe bevalt het prikken je trouwens (beetje rare zin) maar vindt je het lastig? pijnlijk? Valt mij reuze mee, in mijn hoofd was het echt een berg maar blijkt, tot nu toe, meer een molshoop haha.

wel wat pukkeltjes en af en toe een emotioneel flexibele actie maar voel me verder “normaal” haha :mrgreen:

Hahaha! Zou wel gaaf zijn als we alsnog samen zwanger worden hè :pray: :pray: :pray: :pray:

Dat zou echt gaaf zijn!! Na al die tijd, mooie cadeautjes zouden dat zijn. :slight_smile:

@SuusyQ wrote:

Hoe bevalt het prikken je trouwens (beetje rare zin) maar vindt je het lastig? pijnlijk? Valt mij reuze mee, in mijn hoofd was het echt een berg maar blijkt, tot nu toe, meer een molshoop haha.

wel wat pukkeltjes en af en toe een emotioneel flexibele actie maar voel me verder “normaal” haha :mrgreen:

De lucrin gaat hoef met zetten maar de menopur ia pijnlijk. Die zet J dan ook voor me.

:inlove: maar jij hebt prikpen he? Ik niet :shifty:

Hopelijk doen we het niet voor niets!

@SuusyQ wrote:

Dat zou echt gaaf zijn!! Na al die tijd, mooie cadeautjes zouden dat zijn. :slight_smile:

Amen!

Trouwens ik ben ook emotioneel flexibel hoor :mrgreen: en beetje laat van opgeblazen buik en erg moe. Maar heb het er voor over :inlove:

Ik ga lekker slapen. Morgen weer werken :zzz:

Fijne avond meis!

P.s

Sorry voor de spelfouten maar zit op mobiel :mrgreen:

Ja die buik he!! Aan het begin van de dag passen er 2 vuisten tussen en aan het eind van de dag moet de rits open… (nou zwelt mijn buik altijd wel wat zo aan het eind van de dag maar goed…)

Ja de purogon is een pen idd, decapeptyne is een voorgevulde spuuit.

Maar vind het wat betreft pijnlijkheid geen verschil maken. De ene keer voel ik de ene meer. Ligt eigenlijk meer aan waar ik prik, welk kwabje zeg maar haha :mrgreen:

Manlief en ik hebben trouwens ook een heel systeem hoor hahaha. Hij kijkt of die er goed inzit en ik prikken haha, durf niet te kijken nl :shifty:

Is inderdaad voor een goed doel!! Dus we prikken braaf door! Zaterdag heb ik een echo, ben benieuwd of er dan wat is gegroeid en zo ja hoeveel en hoe lang ik nog door moet prikken.

Heb jij nog echo’s? En met die menopur rijpt er dan maar 1 eitje?? (jullie doen IUI toch?) Straks heb je 5 eitjes haha worden ze allemaal bevrucht haha :slight_smile: