Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Pooh, hoe is het met jou?

Bezig met ovulatietesten, nog geen streep.

Wel vrijen we sinds vrijdag om de dag, wil deze keer mn ei niet missen :lol:



Op mn werk open kaarten gelegd :wink:

Want we willen toch graag binnenkort een gesprek met de gyn en dan een cyclus met fm’s.

Aangezien ik 32uur werk kom ik er onmogelijk onderuit om eens onder werktijd heen te moeten.

Ze reageerde erg goed. :dance:



Hopenlijk schieten we nou eens raak :pray:

HSG was goed :dance:

Ik vond het wel een paar keer flink pijn doen, maar het duurt idd maar heel goed. En ik ben zo opgelucht dat alles er goed uit zag.



Pooh, ik hoop dat het je dit keer gaat lukken!

@tijger86 wrote:

HSG was goed :dance:

Ik vond het wel een paar keer flink pijn doen, maar het duurt idd maar heel goed. En ik ben zo opgelucht dat alles er goed uit zag.



Pooh, ik hoop dat het je dit keer gaat lukken!




Super!

@tijger86 wrote:

HSG was goed :dance:

Ik vond het wel een paar keer flink pijn doen, maar het duurt idd maar heel goed.




Kort dus :oops:

Hahah, ik snapte je al niet helemaal :lol:



Fijn meid! Heb je ook meteen de uitslag mee gekregen dan? Wij krijgen de officiele uitslag pas maandag, maar ik verwacht niets geks aangezien de plaatsvervangende gyn al had aangegeven dat het er allemaal goed uit zag.



Medicijnen liggen al braaf klaar. Nooit verwacht dat ik blij zou zijn als ik ongesteld zou worden :mrgreen: Nu maar hopen dat het doet wat het nmoet doen en dat het de juiste vruchten af gaat werpen…



Hmm, beetje rare zin :shifty: :mrgreen:

:dance: voor het goede nieuws!!



Hier de hele week ovu testjes gebruikt, hij bleef omo wit :doh:

Achteraf denk ik dat ik teveel heb gedronken, het steekt best nauw.

En ik drink veeeel.

Heb wel weer buikpijn gehad dus mn ei is wel (geweest).

Vandaag nog klussen en dan hopen we dat we in ieder geval het ei niet hebben gemist :pray:



Mn dochter is ziek… :cry:

Ik heb idd gelijk te horen gekregen dat ze het wel nog uitgebreid gaan bekijken (dus inzoomen ed) maar dat beide eierstokken iig door waren en alles er goed uitzag. De officiele uitslag moet ik nog krijgen.

Gelukkig had ik gelijk na het onderzoek er al geen last meer van. Ik heb alleen vandaag wel wat krampjes, zoals ik ook soms rond de eisprong heb. Het zou wel wonderlijk zijn als het daadwerkelijk door een eisprong zou komen. Zelfs voor met clomid zou het vroeg zijn, laat staan zonder clomid :think:

Of zou het alsnog van de HSG komen :eh:



Becky, spannend hoor, starten met hormonen. Krijg je injecties?



Pooh, veel drinken zal idd de betrouwbaarheid enorm beinvloeden. Hopelijk hebben jullie dit keer geluk. Veel beterschap voor je dochter

Hey meiden,

Sorry dat zo lang duurde.

We hebben het hier erg druk gehad.

Verder 1,5 dag spotting en daarna was het weer weg.

Maar toen spotting had ging ik niet meer tempen en dus 1 week niet bijgehouden en vanmorgen maar weer wel was mijn temp gewoon 0.3 hoger dan normaal… En erge pijnlijke borsten. Maar goed ik vertrouw mijn lijf gewoon niet meer en fertilityfriend snapt mijn temperaturen ook niet meer :S



Vorige week op kraambezoek bij mijn beste vriendinnetje van de mavo. Erg leuk! Ik ben heel blij voor haar. Het was haar ook erg gegund want ging niet op de normale manier het zwanger worden.

Even snel vanaf het werk…



Tijger ik krijg inderdaad injecties. Menopur en Lucrin.

Becks!! Zie dat je nog 2 dagen hebt tot :evil: ik nog 3 :evil:

Grappig (voor zover er humor zit in de MMM) dat we een beetje gelijk op gaan. Hopelijk wordt dit onze ronde!

Lang leve de hormonen zullen we maar zeggen :mrgreen:

Becky en SuusQ, spannend voor jullie beide.



Laykam, jammer dat FF er niks meer van kan maken. Nu heeft een week niet temperaturen ook niet echt een bevorderend effect voor de betrouwbaarheid. Helaas zegt een eenmalig hogere temp ook niks.



De krampjes die ik eerder had waren duidelijk geen eisprong. Daarna met ovutesten begonnen, nu al twee dagen achtereen een knal positieve ovutest. Dus hopelijk vandaag of morgen uit mezelf een eisprong. Al durf ik er ook weer niet al te veel op vertrouwen. Toch ga ik het wel proberen.

Hier ook op het wachtbankje, we lopen inderdaad allemaal gelijk op.

:pray:

Dr zal toch iemand van ons binnenkort wel een mooie test mogen hebben he :pray:



Ik heb zo nu en dan krampjes, geen last van mn boops…

Pooh, spannend meis!



Hier vandaag ongesteld geworden, Nu hopen dat het vandaag direct goed doorzet dan kan ik vanaf morgen beginnen met injecties zetten.



Vind het wel r.etespannend hoor :mrgreen: Fertiliteitsarts gaf aan dat er een onderzoek was geweest van mensen in eigen cyclus en gestimuleerde cyclus en dat de kansen met gestimuleerde cyclus toch iets hoger waren. Hopenlijk hebben we maar 1 ronde nodig :pray: :pray: :pray:

Dames, hier ben ik weer. Ik heb een hele tijd niets laten horen omdat het maar niet opschoot bij de gyn en ik gewoon de kracht niet kon vinden om hier steeds bij te lezen. Ik hoop dat met jullie alles goed gaat!



Inmiddels heb ik wel wat vooruitgang geboekt. De vorige cyclus hebben we nog afgewacht of er misschien toch een eisprong zou komen. Dat leek niet zo te zijn en maandagavond werd ik ongesteld. Vanmorgen terug geweest voor een echo en groen licht gekregen om met Clomid te starten.



Heb het eerste pilletje vandaag ingenomen. Ben alleen wat bang voor de bijwerkingen. In de bijsluiter staat zo’n lange lijst… Kunnen degenen met Clomid-ervaring me daar misschien iets meer over vertellen? En is het te verwachten dat die bijwerkingen al vrij snel optreden of is daar niets over te zeggen?



Volgende week vrijdag moet ik weer terugkomen en gaan ze kijken of er een eitje is gerijpt. Zo ja, dan krijg ik een injectie met Pregnyl om een eisprong op te wekken. Vind het enorm spannend en ben blij dat er eindelijk iets gebeurt. Weet alleen niet of het realistisch is om te verwachten dat het al meteen bij deze ronde raak zal zijn…

Spannend Becky ik duim met je mee!

Ook voor jou Framboos! Geen ervaring met Clomid ik moet eerst nog afvallen.

3e dag dat weer temperatuur dat hij toch wat hoger is dan normaal…

Mijn borsten doen ook nog steeds erg zeer.

Naja ik zie wel.

Laykam, wie weet dan toch eisprong. Dat zou wel erg leuk zijn.



Framboos, mijn eerste cyclus clomid was vreselijk. Ik was de hele dag moe, had opvliegers, poetsdrang (alles moest schoon) en het ergste was mijn humeur. Mijn man kon niks meer goed doen, ik stond steeds tegen hem te schreeuwen, wat ik dan vervolgens zo erg vond dat ik ging janken. Na een paar cycli begon ook op te vallen dat mijn overbeharing terug kwam door clomid, ik had dat permanent laten verwijderen en dat gewichtsbeheersing lastiger ging.



Ik moet wel zeggen dat de eerste cyclus echt verreweg de ergste was, ik heb daarna nooit meer zulke erge bijwerkingen gehad als toen, al blijf ik er last van houden.

Met clomid kun je gewoon vanaf de eerste ronde zwanger worden, maar geen garanties natuurlijk.



Becky, de duimen draaien. Ontzettend spannend lijkt me.

Mijn tepels zijn groter geworden en beginnen nu wat bruine cirkels om heen te komen (al vind ik dit allemaal niet super overduidelijk bruin en groter, maar zelfs mijn vriend zag het). We gaan vandaag test kopen en deze zondag doen, aangezien we zaterdag visite krijgen.

Nog steeds pijnlijke borsten ook en mijn buik is wat opgeblazen, veel last van gas en voelt gewooon raar… Zou het nou echt een keer zo zijn?

Probleem is dat ik dan dingen denk als is het echt wel zo? Zagen mijn tepels er niet altijd zo uit? E.d.

En ook meer puistjes zelfs daarbeneden een paar…

Ik hoop het echt enorm voor je. Spannend!

Laykam, spannend! :pray:



Hier heb ik aanstaande vrijdag de controle echo.



Ik zat te denken he, stel dat ik 26/02 de inseminatie krijg en die is gelukt dan is mijn uitgerekende datum 19/11. Laat da nou ook de datum zijn dat J en ik iets met elkaar hebben gekregen :inlove: