Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Framboos gefeliciteerd met je zwangerschap!



Lysken heel herkenbaar die jaloezie en teleurstelling. Ik hoop zo voor je dat jij binnenkort ook een positieve test hebt :hug:



Ik ben vandaag naar de fertipoli geweest. Rechts twee grote follikels van 17 en 18 mm en nog een kleintje en links een kleine. En dat op maar 50 mg Clomid per dag. Ze mochten nog ff doorgroeien, dus morgenavond om 23.00 de Pregnyl spuiten en dan donderdagmiddag om 15.30 de iui.

Poon is net zwanger hoor… Zie banner

Oohhhh :oops:

Elle, bedankt! Ik ga voor je duimen dat het raak mag zijn :pray:

Pooh, sorry meis! Ik heb het verkeerd begrepen :oops:



Elle, spannend!! Ik ga zo hard voor je duimen! :pray:



Framboos, hoe voel je je?



Evi, had jij nou facebook of hyves? Ik heb namelijk het vermoeden dat ik je ken!

Becky, hoe voel jij je nu?



En Lysken, hoe is het met jou?



Elle, ik duim nog steeds!



Ik ben aan de ene kant nog steeds heel blij, maar aan de andere kant voel ik me sinds vandaag ook heel onzeker en bang :frowning: Het zit me gewoon niet lekker dat ik vorige week dinsdag nog een progesteronlevel had van 9,5 en dat ze mijn bloed nu niet willen testen. Straks blijkt achteraf dat ik daar medicatie voor nodig heb en zijn we te laat…



Heb vanmorgen daarom de gyn nogmaals gebeld om een telefonische afspraak te regelen met de fertiliteitsarts. Zij belt me als het goed is vanmiddag terug. Hopelijk kan ze mijn onzekerheid wat wegnemen.

Wij hebben gisteren de tweede iui gehad. Helaas bleek de zaadkwaliteit heel erg slecht (100.000) :cry:

Het is wel doorgegaan, want het was ook zonde om het weg te gooien, maar de slagingskans is wel minimaal natuurlijk. Duimen jullie voor een wondertje?

Ik duim mee. Wij zitten weer in de volgende ronde

@pearlie wrote:

Ik duim mee. Wij zitten weer in de volgende ronde




Ik duim ook voor jou!

Elle, de duimen draaien hier ook hoor! En natuurlijk ook voor alle anderen die momenteel op het wachtbankje zitten :pray:

@Elle wrote:

Wij hebben gisteren de tweede iui gehad. Helaas bleek de zaadkwaliteit heel erg slecht (100.000) :cry:

Het is wel doorgegaan, want het was ook zonde om het weg te gooien, maar de slagingskans is wel minimaal natuurlijk. Duimen jullie voor een wondertje?




Elle, ik duim heel hard voor je meis!!!



Hier gaat alles wel oke. Beetje druk met wat persoonlijke dingen.

Ik denk niet dat het deze ronde raak is want de gevoeligheid van mijn borsten neemt ook al af en dat had ik vorige maand ook.



We zijn nu aan het kijken wat wijsheid is. Als ik wel aangenomen wordt bij het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb dan slaan we een ronde over ivm mijn proeftijd die ik daar zal krijgen. Ook vanwege het feit dat mijn vriend 3 weken geleden goed de griep heeft gehad en dit heeft ook betrekking op de kwaliteit.



Als ik niet aangenomen wordt, nemen we deze IUI nog en dan gaan we een verwijzing vragen voor de IVF. Tegen de tijd dat we daadwerkelijk voor de IVF in aanmerking komen, zal ook de zaadkwaliteit hopelijk verbeterd zijn :pray:



Framboos, hoe voel je je?

Becky, wanneer krijg je te horen of je aangenomen bent? Spannend zeg! Succes met het wachten daarop.



Ik ben de laatste dagen extreem moe en heb op wat krampjes in m’n onderbuik en heel lichte steekjes in mijn borsten eigenlijk nergens last van. Wat het ook weer heel onzeker maakt allemaal… 29 april is de echo pas, dus ik zal nog even geduld moeten hebben.

Becky; Spannend hoor zowel voor een baan als een zwangerschap. Wanneer hoor je of je aangenomen bent? Duim voor je!



Framboos; Heeft de gyn nog wat onzerkerheid weg kunnen nemen?

29 april de eerste echo, spannend hoor!



Elle; Duimen draaien voor een wondertje.



Hier gaat het nu wel weer even goed. Vorige week zijn er een hoop frustratie’s uit gekomen en nu ik die uitgesproken heb lucht dat wel op. Natuurlijk blijf ik het erg moeilijk vinden allemaal, maar we moeten goede hoop houden. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk, zo niet dan is het alweer bijna tijd om terug naar de gyn te gaan.

Framboos en Lysken, ik hoor als het goed is aankomende week of ik aangenomen ben ja of nee. Had afgelopen vrijdag wel gebeld naar het wervingskantoor of ze al iets meer wisten maar de man die erover ging, was er niet. Dus ik hoop dat hij me morgen terug belt.



Ik hoop ook echt dat k aangenomen wordt want het lijkt me echt een hele leuke functie met heel veel doorgroeimogelijkheden. :pray:



Lysken, goed dat jullie het uitgepraat hebben allemaal. Het is ook niet niets hoor waar je nu doorheen gaat :hug:

Pooh wat goed! Sorry dat zo lang niet geweest ben.

Stomme vermoeidheid ook :wink:

Hier de echo gehad zaterdag. We wisten beide niet waar we het zoeken moesten qua nerveusiteit. We hadden echt zo iets van zal wel mis zijn want klopte gewoon niet die 4 weken wat ze vorige keer zeiden ivm de positieve test e.d.

Maar binnen 2 sec zag de verloskundige het al en ik ook!!! Verliefd

Ik ben nu wat verder dan ze dachten de kleine had zich kennelijk verstopt de vorige keer haha Stil!

Even gehuild als een klein kind met lachen erdoorheen ik was zo blij!

En hij/zij sprong op en neer voor het hartje goed zag dus het was helemaal goed.

Zaterdag was ik precies 11 wkn zwanger.

Ik krijg de echo er niet op vast het verkeerde type bestand jammer.

Laykam, super!!!



Hier helaas een negatieve test, dus dat wordt stoppen met de utro en wachten op mijn menstruatie. Wanneer deze doorgezet heeft gaan we door voor de laatste ronde IUI :cry:

becky wat jammer meis! Nou mijn duimpjes gaan in turbostand vooor jullie laatste poging!



laykam wat een goed nieuws! Genieten zo’n goede echo!



Hier trouwens van de week te horen gekregen dat ik per 1 juli geen baan meer heb. Er moesten 40 mensen uit bij ons en helaas ben ik er een van. Ben al druk aan het solliciteren. Gelukkig zijn we voor de hypotheek niet afhankelijk van mijn salaris, dus dat geeft wel rust.

Qua mmm: vandaag een week geleden de iui, dus nog een week geduld hebben. Ik ga maar nergens vanuit.

Jeetje elke, jij ook al! Hopelijk vind je gauw iets anders meis.

Welke sector zoek je?



Hier ook druk aan het solliciteren.



Verder. . We gingen er al vanuit dat deze poging nieuwe zoy lukken. Moet heel eerlijk bekennen dat ik ook niet zwaar teleurgesteld ben :oops: het is wel een opluchting dat ik nu al ongesteld aan het worden ben een dat ik niet weer een week moet wachten

Wie zitten er nog op het wachtbankje?

Ik heb m nod dinsdag, maar begin altijd al 2 dagen ervoor met spotting.

Dus weet morgen of overmorgen genoeg…

Spannend Pooh! Ik hoop voor jou dat de spotting wegblijft.



Ik zit ook op het wachtbankje, over een week kan ik testen. Maar ik ga ervan uit dat het niet is gelukt, want de zaadkwaliteit was erg slecht deze ronde. En als er dan een wondertje gebeurt is dat een hele leuke verrassing.