Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Dan nog heb ik geen garantie…



Heb 1x zonder spatting een menstruatie gehad.

Mijn duimpjes draaien voor iedereen die op het wachtbankje zit! :pray:



Ik heb gisteren even een flinke schok te verwerken gehad. Toen ik naar de wc ging, zag ik bij het afvegen duidelijk wat waterig bruin bloed. Mijn eerste gedachte was: dit gaat mis. Ik heb meteen de gyn gebeld, die zei dat het waarschijnlijk oud bloed was, maar dat ze verder niets kon doen. Ik moest dus maar afwachten…



Sindsdien heb ik gelukkig geen bloed meer gezien, maar ik heb er wel slecht van geslapen en ben eerlijk gezegd nog niet erg gerustgesteld. Over 10 dagen eindelijk de echo. Hopelijk gaat dat een beetje vlot voorbij…

Zolang je geen helder bloed hebt is er geen reden voor paniek.

Vertrouw op je lichaam.

Framboos; Dat is even schrikken. Zolang het niet helder is en niet doorzet zou ik me niet teveel zorgen maken.



Pooh; Spannend het wachtbankje. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.



Elle; Voor jou ook spannend!



Hier ook aan het wachten, we hebben mijn eisprong gemist deze ronde, dus zal eerdaags wel ongesteld worden.

Zwanger :inlove:

Vraag me niet hoe het kan…



:inlove:

Lysken, wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd meis :smiley:



Heb je vandaag voor het eerst getest? Wanneer is je NOD?



Oh en een foto toevoegen kan wel, maar hij moet van een bepaald type bestand zijn (jpg volgens mij) en er zijn ook grenzen aan de grootte. Heb er ook even mee moeten stoeien :lol:

Framboos; Had heel de week al naast mijn heupbot steekjes en heel gevoelige borsten, dus begon mijn vriend nogal te twijfelen.

Vanmorgen dan toch maar getest op dag 28. NOD weet ik niet precies ivm clomid.



Het blijft mij alleen wel een raadsel hoe het nu ineens wel gelukt is, aangezien we mijn eisprong echt gemist dachten te hebben.

:dance: Lysken :dance: Wat superrrr! Gefeliciteerd meis! :inlove: Ben heel blij voor je (jullie)! een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst.



Ik hoop ook dat de rest ook (snel) een wondertje mag dragen! :pray:

@Memmie wrote:

:dance: Lysken :dance: Wat superrrr! Gefeliciteerd meis! :inlove: Ben heel blij voor je (jullie)! een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst.



Ik hoop ook dat de rest ook (snel) een wondertje mag dragen! :pray:




Dank je!



Ik hoop en duim heel hard dat de rest heel snel mag volgen.

We zijn zo blij, maar gun het jullie ook zo ontzettend!!

Laykam, fijn dat alles goed was op de echo.



Lysken, gefeliciteerd meid. Opeens allemaal zwangeren hier, leuk.



Becky, jammer dat het niet gelukt is. Hopelijk de volgende IUI wel.



Elle, jammer van je baan.



Pooh, spannend :pray:



Framboos, ik begrijp dat je schrok, hopelijk is het niks.



Voorlopig kom ik hier denk ik niet langs, morgen vertrek ik voor 3 weken naar India.

Gefeliciteerd Lysken!



Pooh, sorry ik had het ook verkeerd gelezen, durfde eerst al niet te feliciteren, dus toen anderen het deden… naja sorry!



Ik zit ook op het wachtbankje, dinsdag/woensdag NOD. Ik heb geen idee, enige wat ik nu weet is dat ik erg veel jeuk heb… ws. een schimmel :frowning: En de medicijnen daarvoor in combinatie net mogelijke zwangerschap zijn vrij lastig. Dus ik durf nog niets te gebruiken, alleen wat koelen met een washandje met water. Nog even doorzetten, ik zou me echt voor mijn kop slaan als ik zwanger blijk en het gaat daardoor mis…



Verder weinig mee bezig, ik heb getemperatuurd voor mijn eisprong en erna, gewoon 1 dag als steekproef en dat was 36.5 en 37.0 dus ik ga er vanuit dat er een eisprong was :slight_smile:



We zijn nog steeds heel erg druk hier en dat leidt mij goed af, daarom kom ik hier ook zo weinig…

Je kunt gewoon wat gebruiken hoor, alleen mag je geen aplicator gebruiken als je zwanger bent.



Hier nog geen spotting :pray:

@lysken wrote:

Zwanger :inlove:

Vraag me niet hoe het kan…



:inlove:






Waaaaaauwie

Nou ik denk dat ik morgen sowieso kan bellen, want ik begon vanmorgen met spotting… net even bij fertility friend gecheckt, en ik moest volgens de planning pas woensdag ongesteld worden. Vandaag dag 28, dus een korte cyclus dan dit keer…

:hug:

Tnx Pooh, cyclus van 27 dagen deze maand en mijn menstruatie is zonder heftige buikpijn en ook veel minder troep… daarbij helaas wel een schimmelinfectie :frowning:

Ik twijfel nu enorm of ik misschien toch zwanger ben en dat dit een innestelingsbloeding is, maar dat kan vast niet zo heftig zijn. Misschien gaat mijn lichaam eindelijk “normaal” doen ipv pcos-menstruaties…

capage Toch jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar als je lichaam nu ‘normaal’ (of normaler) doet, is dat ook wel erg fijn. Hopelijk heb je deze nieuwe ronde meer geluk en is dit voorlopig de laatste keer dat je ongesteld bent :hug:.

hallo allemaal,



Ik heb afgelopen maandag de eerste afspraak bij de gyn gehad samen met mijn vriend, ben doorgewezen vanaf de huisarts.



Ik ben in november 2011 gestopt met de pil om voor een 2de kindje te gaan…in Mei 2012 was ik zwanger maar helaas is dit een bbz geworden en ben ik geopereerd en is mijn rechter eileider verwijderd geworden.



Nu volgende maand zijn we een jaar verder en zijn we niet meer zwanger geweest in de tussentijd.



ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen



Nu kan het zijn dat het gewoon wat langer duurt, zoals meer mensen hebben maar het kan ook zijn dat de ene eileider die ik nog heb misschien verstopt is of niet goed werkt, ik heb afgelopen maandag het eerste onderzoek gehad, inwendig onderzoek, uitstrijkje en mijn eierstokken en baarmoeder is bekeken met de echo, die waren gelukkig allemaal goed.



Morgen is de 3de dag van mijn cyclus en moet ik bloed laten prikken, dan de 9 of 10de dag terug voor een urine onderzoek en kijken naar de eisprong, dan moet ik om de dag terug komen om de eisprong te volgen, daarna samen levings test, en op het laatste nog de echo met contrast vloeistof in mijn eileider…vooral die laatste zie ik erg tegen op omdat ik gelezen heb dat dat wel eens erg pijn kan gaan doen.



Ik ga met jullie mee lez(v)en en hoop dat ik mijn “avontuur” ook met jullie mag delen.



groetjes Kim

Dankjewel Elle, dat hoop ik elke maand weer, al 2,5 jaar lang… ooit zal het waar zijn :slight_smile:

Kim, welkom hier. Je hebt een flink traject voor de boeg en ook al een nare periode achter je… sterkte en hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je.

Kim, welkom hier. Hopelijk heb je alles niet nodig en wordt je alsnog zwanger op de “normale” manier :hug:



Hier heb ik vanaf 6 mei weer een baan :mrgreen: Het is wel een tijdelijk contract omdat het voor vervanging van zwangerschapsverlof is, maar het is beter dan de ww en het betaalt aanzienlijk meer dan mijn vorige werkgever.



verder vanmorgen de echo gehad Ik heb 3 eitjes. 1 van 16 en 2 van 13 mm. Zaterdag de pregnyl zetten en dan maandag de IUI. Ik hoop maar dat er dit keer meer zaadjes zijn :pray: