Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Becky; wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent.



Suus; Wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopeliijk is het bij frosty raak en hoef je niet tot einde van het jaar te wachten. Mag ik vragen waarom je tot die beslissing bent gekomen?



Evi; Succes met de laatste dagen wachten! Duim voor je meid!



Framboos; Hopelijk mag je vrijdag beginnen. Succes meid!



Vanmorgen bij de gyn geweest. Bloeduitslag was goed, ik reageerde prima op de clomid. Als ik ongesteld word mag ik een afspraak maken voor een hsg. Hopelijk krijg ik het rond met mijn werk om vrij te krijgen, anders zal ik nog een cyclus moeten wachten. Als de hsg in orde blijkt, dan nog 3 cyclussen met clomid en daarna weer naar de gyn.

Suusy wat balen dat je ongesteld bent geworden. Groot gelijk hoor, maandje rust en dan jullie frosty, die moet het dan maar ‘gewoon’ gaan doen toch? Wij hebben er ook nog 1 in de vriezer. Hoe gaat dat bij jullei na een mislukte poging, krijg je dan vanzelf een evaluatiegesprek met de fertiliteits arts? Wij hebben dat namelijk nog nooit meegemaakt en ik zou best graag een gesprek willen omdat er deze poging dingen zijn gebeurd die voor ons verwarrend waren, wil dus even wat duidelijkheid.

Hier trouwens nog geen echte menstruatie maar vloei wel elke dag wat meer ‘bruinig’, het is heel weinig maar denk dat het de menstruatie is die tegengehouden wordt door de hormonen. Moest van het zh doorgaan tot de testdag, maar we hebben besloten om morgenochtend te testen (1 dag eerder) en als die negatief is stop ik met de hormonen, ben het zo zat, laat die menstruatie dan maar gewoon komen.



Verder probeer ik iedereen hier even te gaan volgen zodat ik weet welke behandeling jullie hebben :wink:

Sip sip balen becks… overslaan voelt natuurlijk gewoon als een gemiste kans. Hoop dat je ms snel komt.



Ik heb deze keer geen last van de pregnyl gehad… wel opvallend… meestal heb ik super last van emo buien etc… valt nu mee…

Word wel gek van jaloezie als ik vrouwen met kinderwagen zie :cry:

Pfff goede vrijdag mag ik testen ben benieuwd of het echt een goede vrijdag wordt…

Sip sip balen becks… overslaan voelt natuurlijk gewoon als een gemiste kans. Hoop dat je ms snel komt.



Ik heb deze keer geen last van de pregnyl gehad… wel opvallend… meestal heb ik super last van emo buien etc… valt nu mee…

Word wel gek van jaloezie als ik vrouwen met kinderwagen zie :cry:

Pfff goede vrijdag mag ik testen ben benieuwd of het echt een goede vrijdag wordt…

Lysken: Welke beslissing? Om een maandje te wachten? Of het eind van het jaar pas weer te starten als t niet lukt?

Dat maandje wachten is protocol in het ziekenhuis dus daar heb ik wenig over te zeggen ;).

Dat ik aan t eind van het jaar pas weer wil beginnen is om meerdere redenen. Allereerst om mijn lijf rust te geven, al die hormonenen (zelfs al voel je er niks/weinig van) lijkt me gewoon niet zo goed :).

Maar ook, ik heb gewoon een leven, ben ook gewoon nog een mens naastdat ik baarfabriek nummertje 1000zoveel ben. Ik heb een heel leuk leven wat ik graag zou verrijken met een kindje van manlief en mijzelf maar niet ten koste van alles. Nu ik erop terugkijk merk ik dat ik best wel last had van de medicatie, zeker die laatste (utrogestan) ik was echt een beetje afgestompt. Ook zetten we ons leven “stil” ik vind een jaar lang mijn leven “stil” zetten wat lang ;). Wil gewoon op vakantie en dingen doen/plannen zonder dat ik rekening hoef te houden met hormonen/echo’s/ziekenhuisbezoeken etc. Vandaar die keuze :D.



AliciaC. Wij hebben volgende week een evaluatie, geen idee wat te verwachten of wat het inhoudt. Ik zal wl laten weten wat ik er van vond ;).



Ben ff snel op tel dus kan niet alles goed teruglezen. Dus iedereen op de wachtbankjes en in het eimeetproces succes! :mrgreen:

Iedereen die op ongesteldheid wacht, laat het maar snel doorzetten, dan kunnen we weer door :slight_smile:

Ik ben eindelijk ongesteld geworden. Nooit geweten dat ik daar zo blij mee zou zijn :lol:



Ik ga mijn banner ook verwijderen want die is nu toch niet echt geldig met al die hormonen.



We hebben vrijdag 29 maart weer een controle afspraak staan voor een eimeting. Ook hebben we de 26ste een gesprek met de gyn. We willen even wat duidelijkheid hebben omtrent alle behandelingen.



Wij hebben het vermoeden dat als we 2 dagen voor de inseminatie intiem zijn dat dit ook een negatieve werking heeft op de inseminatie ivm de antistoffen.



Verder zit ik ook in een dipje. Een kennis van ons is al 17 weken zwanger en dat moesten we op facebook lezen. Ze hebben net pas een relatie en ze heeft gewoon stiekem de pil niet geslikt.(Dat heeft ze bekend) Dat doet best pijn. Wij willen ook zo graag :cry:



Evi, wanneer moet jij weer naar de poli? Misschien zien we elkaar dan wel :wink:

Pfff Becky wat heftig! Stiekem de pil niet slikken, wat een rotstreek! Wat is dat nou voor relatie?! En dan zo laat vertellen pas… pfff dikke knuffel! :hug:



Fijn dat je ongesteld geworden bent! Ik zit er hier weer (niet) op te wachten, zondag ws. ik heb geen idee hoe het gegaan is afgelopen maand, wat een rust om die thermometer niet te gebruiken. En ik heb gewoon mijn eisprong kunnen voelen, steken in mijn buik vorige week woensdag. Vanmorgen ook een klein krampje, wat leek op beginnende menstruatie… afwachten dus.



Welkom nieuwe dames! Ik heb het nog steeds heel druk en moe en ben even weinig met afvallen en zwanger worden bezig. Ik ben inmiddels wel weer aan het afvallen, met behulp van de osteopaat gaan we laagje voor laagje dieper om de oude troep op te ruimen en alles los te kunnen laten. Hopelijk geeft dat ook de ruimte voor een zwangerschap :slight_smile:

Capage, wat doet een osteopaat precies?

Dat kan ik denk ik het makkelijkst beantwoorden met dit linkje:

http://www.osteopathie.nl/naar_de_osteopaat.html



Ze brengt het lichaam terug in balans, zodat alles weer doet wat het moet doen… De eerste keer was mijn buik zo strak en gespannen dat ze niet eens bij mijn baarmoeder kom komen, inmiddels is ze daar aan het behandelen. Dus wie weet, ik weet dat het bij een vriendin die daar “op slot” zat ook geholpen heeft.

Aha, Dank u :mrgreen:

Ik had vanavond eigenlijk een etentje met oud collega’s maar heb afgezegd. Ik heb sowieso nooit veel gehad met die meiden en er blijkt veel geluld te worden over mij :cry: dus ik ben er klaar mee. Ik lust het eten toch al niet(sushi) en de gezelligheid is ver te zoeken.



Maar vind het wel jammer dat het zo moet gaan. Had het van sommige ook echt niet verwacht.

Suusy, wat goed dat je voor jezelf dat besluit hebt genomen! Ik denk ook dat het goed is om je lijf even ‘rust’ te geven van al die hormonen. En als je inderdaad merkt dat medicatie je afstompt lijkt het me fijn daar even vanaf te zijn. Ben benieuwd naar de evaluatie volgende week.



Evi, spannend! Zou mooi zijn he, een positieve test op Goede Vrijdag? :slight_smile: Ik duim voor je! Fijn dat de bijwerkingen meevallen.



Alicia, heb jij al getest inmiddels?



Capage, lijkt me alleen maar goed die behandeling. Veel succes daarmee. Hopelijk heeft het het gewenste effect :slight_smile:



Becky, grr wat irritant van die kennis! Kan me voorstellen dat je daarvan in een dipje kunt raken ja. Het voelt dan zo oneerlijk!



Ik kom net terug van de gyn. Follikel aan de linkerkant was gegroeid van 1,4 cm woensdag naar 1,8 cm nu :dance: Ze heeft een pregnylspuit voor me klaargemaakt en die mag ik vanavond om 22.00 gaan zetten. Vind dat wel eng, want de vorige keer werd het voor me gedaan en toen deed het best pijn. Mochten jullie nog tips hebben, dan zijn die meer dan welkom. Hebben het advies gekregen om vanavond en zondagochtend te klussen. Eisprong wordt zondagmiddag verwacht. Spannend dus!

Framboos, ik ademde altijd rustig uit wanneer de prik werd gezet(J zet de prik voor mij). Op die manier doet het het minste pijn.

Thanks Becky, ik zat er ook al aan te denken mijn man te vragen me te helpen. Als 'ie dat durft tenminste :lol:

Hahaha, ik was ook bang dat j het niet zout durven maar gelukkig voor mij wel want de menopur zet hij ook :lol:

Hahaha, ik was ook bang dat j het niet zout durven maar gelukkig voor mij wel want de menopur zet hij ook :lol:

ik vraag me af of klussen de dag van pregnyl zetten wel slim is… ons probleem is nl de antistoffen in het zaad… zou je denken dat het ‘oude’ zaad met antistoffen de goede zaadjes met iui juist in de weg zitten…wat denken jullie?

Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij gaan het dinsdag navragen

Wij zitten met hetzelfde probleem. Wij gaan het dinsdag navragen

Dag 11 na iui :frowning: :frowning: :frowning:

Bij het afvegen was het al lichtroze… deze is dus ook weer NIET gelukt!

Kut IUI!!! Ben het zo zat! Al ruim 2 jaar is dit mijn grootste wens en waarom komt ie niet uit…