@Nienke123 wrote:
Hier hebben ze al heel lang Pampers met poppetjes erop…? Heb er hier tot nog toe geen problemen mee (ja, hooguit dat het wat sterker ruikt inderdaad).
Wil al zeggen, Little people staan al jaren op de Pampers…
@Nienke123 wrote:
Hier hebben ze al heel lang Pampers met poppetjes erop…? Heb er hier tot nog toe geen problemen mee (ja, hooguit dat het wat sterker ruikt inderdaad).
Misschien hebben jullie de nieuwe versie nog niet gehad, want er staan toch echt een dora poppetje op, op elke pamper.
Misschien is het een idee om de luiers achterstevoren om te doen als je kindje op de buik slaapt, aangezien de achterkant van de luier het grootste absorptie vermogen heeft.
Heb weleens gehoord dat dat werkt, heb het zelf nog niet geprobeerd, want Steven kan nog niet draaien en wordt woest als ik hem op zijn buik leg.
het enige wat helpt is klagen klagen en nog eens klagen bij pampers!!
Ik ga dus op zoek naar oude pakken!
Maar het probleem is dat je niet kunt zien of je oude pakken koopt.
Ja ik ga van de week ook eens een klaagbrrief maken (als ik zin heb).
@romata wrote:
Maar het probleem is dat je niet kunt zien of je oude pakken koopt.
Ja ik ga van de week ook eens een klaagbrrief maken (als ik zin heb).
@romata wrote:
Misschien hebben jullie de nieuwe versie nog niet gehad, want er staan toch echt een dora poppetje op, op elke pamper.
Het zijn idd de little people poppetjes die erop staan, en lekken dat ze doen joh :shock:
Vandaag al 2 keer doorgelekt :o :?
Ik heb op meerdere fora;s gelezen, daar geven ze ook het feit ‘Ja misschien zijn de rompers te strak te klein, en kan de luiers dus niet uitklappen zeg maar’…
:mrgreen: ,Ik ken iemnd die er bij werkt die heeft gezegd hoe meer klachten hoe snller hun terug gaan naar het oude.
Heb sinds kort hetzelfde met Lotte , zij slaapt ook op de buik en de voorkant van de pamper is gewoon bomvol smorgens en pyama enzo nat.
Had tip gekregen om luierbroekjes te gebruiken 's nachts en sinds ik dat doe gaat het prima !!
nou… dan weten die mutsen die daar achter de telefoonzitten zelf niet wat er op die pampers staan!
ik zeg… dr staan poppetjes op nu, zgt zij… leuk hé… dora! :roll: :roll:
tis idd gewoon lp!
Hier totaal geen verschil bij de oude en de nieuwe pampers. Ze lekken allebei niet door :think: (gelukkig dan voor ons). Heb niet heel het topic meer gelezen, maar ligt het misschien aan de meisjes?? Dat jongetjes er geen of minder last van hebben zeg maar??
Ik denk dat het toch steeds heel verschillend is, Nina van mij lekt ook niet door, het is misschien toch een kwestie van verder uit proberen.
@romata wrote:
@Mellie wrote:
Ik denk dat het toch steeds heel verschillend is, Nina van mij lekt ook niet door, het is misschien toch een kwestie van verder uit proberen.
@Muiz wrote:
Hier totaal geen verschil bij de oude en de nieuwe pampers. Ze lekken allebei niet door :think: (gelukkig dan voor ons). Heb niet heel het topic meer gelezen, maar ligt het misschien aan de meisjes?? Dat jongetjes er geen of minder last van hebben zeg maar??
Ik was vanochtend echt pissed…
Had Stan gisteravond al een keer opnieuw verschoond, aangezien hij last heeft van ‘dromen’ of zoiets… … En vanochtend matras + lakens nat, hele romper en pyama nat. Kind helemaal koud!!!
En dan nog zeggen “tot 12 uur droog” Hier dus nog geen 7 uur droog. En ookal heb ik een kind wat veel plast, dit slaat echt alles. Het is nu echt al een week lang, elke dag… :thumbdown: (één keer geluk tussendoor…)
En ook ik hang maandag aan de telefoon. Niet om een vergoeding voor een nieuw pak, maar echt om mijn ervaring door te geven.
Eh… ik hang maandag niet aan de telefoon… Ik heb net al een mail gestuurd.
@romata wrote:
@Mellie wrote:Anders 4+ eens proberen in plaats van 5?
Maar waarom zou 4+ niet lekken en 4 en 5 wel, dat lijkt me een beetje vreemd. :think:
Wij hebben voor Melinda nu maat 4 …
De ene keer pampers andere keer kruidvat…
En met beide geen last van doorlekken :thumbup: