Ik heb voor geïnteresseerden nog wel wat Makro luiers maat 4 in de aanbieding.
Heb vandaag de 4 plus gekocht… Ben benieuwd… Vanmorgen was hij helemaal doorweekt… Er zat ook nog wat anders bij dan alleen urine :silenced:
Ik zou hem niet wakker maken Noor… Maar ja zo nat wakker worden is ook weer wat :?
@NoortjeP wrote:
Hier hetzelfde probleem… Ook sinds een paar dagen…
De pamper zit gewoon VOL. Ze garanderen 12 uur droog… maar dat lukt niet hoor… Heb het vannacht getest. Na 9 uur zit hij vol en moet ik verschonen anders is het mis.
Trouwens 4 of 4+ maakt hier niets uit. Beide lekken net zo hard.
Ik moet dus kiezen: of 's ochtends alles nat incl. Stan of Stan dus 's nachts een keer verschonen… :? en dus wakker maken.
Hier hetzelfde verhaal.
Tycho lag gisteren om 19.45 uur in bed. Om 22.00 uur werd hij huilend wakker. Even eruit en luier checken en toen was zijn romper gewoon alweer nat :evil: :evil: :evil: Vanmorgen was hij gelukkig nog wel droog. Maar ik kan hem bijn standaard elke ochtend schone kleren en pyama aan doen…
Mijn dochtertje is al 2 dagen droog :dance: .
Normaal gesproken kreeg ze rond 18:30 a 19:00 nog een beker drinken, en nu krijgt ze om 18:00 niets meer.
En dan wel nog om 20:00 een fles van 200cc, maar tot nu toe is ze droog gebleven :dance:
Hallo,
Rick was ook iedere keer doorweekt 's morgens. Nu heeft hij overdag Kruidvat 4+ en 's nachts een speciale pamper voor de nacht. Weet niet of dat dezelfde is die jullie allemaal zo irritant vinden, maar bij Rick werken ze prima. Hij is nu droog 's morgens en slaapt ruim 12 uur.
Kom dus maar op met al die “Dora” pampers. (volgens mij is het van Little People, en geen Dora, haha)…
Hier gisteren nr. 5 geprobeerd… Die zijn echt nog veel te groot hoor…
Maar ja, moppie werd gisteravond om 23.00 uur even wakker dus, maar direct een luier vernieuwd (nr.4) en zo was hij droog vanochtend.
Maar ik ga hem echt niet wakker maken 's nachts.
Maar ik heb gisteren wel een mail naar de Pampers gestuurd.
Vind het niet leuk meer, en Stan drinkt ook niet echt veel. Na 17.00 helemaal niet meer eigenlijk, op een fles voor het slapen gaan na. Hij is gewoon een nachtplasser. (en een dagplasser… :eh: )
Die Drynites of zoiets, zijn voor kindjes vanaf 3 jaar of zo, tot 15 jaar.
Andere nachtluiers heb ik nog niet gevonden.
Hier ook 4+ of 5 's nachts, maar vaak doorgelekt. Voorkant boven, want madame ligt op dr buik…
Kan wel terug naar minder drinken 's avonds, maar dan slaapt ze niet
@Noortje, alle groene pakken zijn toch Dry-nites?
Die groene pakken zijn allemaal baby-dry, denk dat noortje iets anders bedoeld ofniet ?
Iemand had het specifiek over Drynites… Dat is een luiermerk van huggies volgens mij… Dat zijn luierbroekjes speciaal voor 's nachts, maar wat ik kon zien, waren ze alleen voor oudere kindjes.
Even opgezocht:
“DryNites® zijn absorberende broekjes die 's nachts discreet bescherming bieden.
Ze zijn zó gemaakt, dat ze onopvallend onder een pyjama of nachtjapon gedragen kunnen worden. De broekjes kunnen als gewoon ondergoed aan- en uit worden getrokken en je kind zal de hele nacht droog en comfortabel blijven. Je kind zal dus niet alleen beter slapen, maar ook vol vertrouwen naar bed gaan en ‘s ochtends uitgerust en vrolijk wakker worden.”
Oh en ze zijn vanaf 4 jaar zie ik.
Was een vergelijkbaar onderwerp bij Dreumesvraagjes… :doh: :mrgreen:
@Kira wrote:
Ja dat probleem ken ik.
Ik heb het met Quinten ook gehad en heb verschillende luiers geprobeerd.
Een drama.
Het begon bij hem toen hij 8 maanden was en ik we hebben er zeker tot bijna 2 jaar mee gezeten.
Ik ben toen de drynites vanaf 4 jaar gaan proberen en dat was het enige wat hielp.
Misschien een tip.
Ze zijn wel verschikkelijk duur 10 luiers voor ik geloof bijna 9 euro.
Ze vallen niet super groot en als ze wel wat ruim zitten moet je er even een broekje over heen doen.
Iig heel veel succes!!
maar het is en blijft eenf eit, dat die vernieuwde pampers van pampers, die met die dorapoppetjes erop, absoluut een giga stap achterwaarts is! ben inmiddels weer met een oud pak bezig, rode billen zijn weer weg, en ze is heel de dag droog, zelfs met poepen geen lekproblemen! wat ik met de vernieuwde wel ahd!
overigens ikheb nog geen cent gezien van pampers… nog steeds niet!
Volgens mij zijn het wel dorapoppetjes hoor bullie.
Maar snap niet dat ze die pampers elke x veranderen, als ze goed zijn, zijn ze goed toch !!
Met die dora erop zijn ook veel stuger, ik vouw de bovenste rand altijd een stukje naar beneden en dan pas de plakkers erop.
Maar met die dora pampers krijg je ze niet eens omlaag gevouwen.
Konijn: Als ik pampers haal zitten er ook nog vaak oude tussen maar ook vaak die dora’s. Gaan die oude er echt helemaal uit ?
Het antwoord van Pampers:
Geachte mevrouw,
Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail waarin u ons meedeelt, dat de Pampers uw kindje onvoldoende goed droog houdt. Graag geven wij u de volgende informatie.
Het gehele Pampers formaten-systeem is afgestemd op lichaamsbouw en vochtontwikkeling van het gemiddelde kind, vanaf de geboorte tot het moment dat redelijkerwijze kan worden aangenomen dat het kind zindelijk is. Pampers houdt niet alleen rekening met de groei, maar ook met de voeding (vloeibaar of vast), de hoeveelheid ontlasting en de beweging van het kindje (liggen, kruipen, lopen).
Een goed resultaat zou verkregen moeten worden wanneer het juiste formaat wordt gebruikt en bij het omdoen van de luier wordt gelet op de volgende punten:
- de elastische randjes binnen in de luier niet naar buiten trekken
- de zijflapjes goed over elkaar heen sluiten
- er voor zorgen dat de luier rondom mooi aansluit.
Het is mogelijk dat het absorberend vermogen van de luier die u nu gebruikt niet meer voldoende is en uw kindje een luier met meer absorberend vermogen nodig heeft. In het geval de luier nog goed past kunt u dezelfde maat luier nemen maar met meer absorberend vermogen, bijvoorbeeld gebruikt u nu de maxi dan zou u de maxi plus kunnen proberen. Heeft u problemen gedurende de nacht, dan adviseren wij u voor de nacht een luier met meer absorberend vermogen te gebruiken. Ook kunt u eens een andere variant proberen, gebruikt u nu Baby Dry dan kunt u eens de Active Fit proberen. Op onze website http://www.Pampers.nl kunt u verdere nuttige informatie aantreffen over de verschillende soorten Pampers luiers die wij aanbieden.
Mocht u een ander formaat/soort luier willen proberen, dan willen wij u de verpakking graag vergoeden. U kunt ons hiervoor bereiken via ons gratis telefoonnummer 0800-7267377 van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Wij voeren op het moment een tevredenheids onderzoek uit naar de service die u heeft ontvangen. Wij hopen dat u een aantal minuten de tijd wilt nemen ons te helpen om onze service aan u te verbeteren. Om mee te doen aan dit onderzoek, kopieer en plak alstublieft de volgende link in een nieuwe internet pagina: http://webcollect.viewscast.com/pgccibDutch/?country=42
Wij danken u voor de moeite die u heeft willen nemen contact met ons op te nemen en verblijven, met vriendelijke groeten,
PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV
..............................
Consumenten Service
Wat ivn zijn zijflapjes…? (Ik heb wel een idee, hoor, daar niet van… Maar die dingen kunnen toch al heel snel niet meer over elkaar heen…???)
:lol: :lol: :lol:
Sorry, moest even lachen. “zijflapjes”
Ik denk dat ze bedoelen dat je de voor en achterkant goed over elkaar heen doet. Dus een beetje uitvouwt…
snappie??? :-*
Ah, zij-flapjes. Snap hem nu pas. :lol:
HIer ook inmiddels begonnen aan de pampers met die poppetjes erop, en ook hier lekt ze opeens door, terwijl ik dat met pampers nog nooit heb gezien.
Ze heeft maat 5 aan, maat 4 en maat 4+ kan ik haar elke luier ook meteen de kleding verschonen.
Vind het maar raar :?
Valt me nu ook opeens in waarom de pampers kortgeleden werkelijk overal enorm in de aanbieding waren…
Ze moesten natuurlijk vlot van de oude pakken af.
Gelukkig heb ik toen 9 pakken ingeslagen :mrgreen:
Hier vanmorgen weer alles nat. :wall: :wall: :wall:
Tycho draait zich in de safetsleep op zijn buik en alles weer kleddernat, tot aan beddegoed toe. En dat terwijl hij nu 's nachts 4+ aanheeft en overdag gewoon 4…
Waardeloos!!!
Noortje ik denk dat ik ook paar een mail ga sturen naar pampers
Hier hebben ze al heel lang Pampers met poppetjes erop…? Heb er hier tot nog toe geen problemen mee (ja, hooguit dat het wat sterker ruikt inderdaad).