Doorlekken pamper

Ik gebruik pampers maat 4, de laatste 3 dagen vind ik mijn dochter 's morgens nat aan, alles zit dan onder romper/pyama/slaapzak etc. voor de 3de x zit nu alles weer eens in de was :frowning: .

Ik ben gisterenmiddag maat 5 gaan halen, en die heeft ze vannacht aan gehad, maar toch was ze vanmorgen weer nat.

Maar de achterkant van de pamper 5 was niet eens zo vol, en haar kleding aan de achterkant was niet nat alleen de voorkant, nu denk ik dat ze gewoon heel de nacht op haar buikje ligt.

Moet zeggen dat ze wel meer dan die 12 uur slaapt die op de verpakking staat, ze slaapt tussen de 13 a 15 uur. Voordat wij gaan slapen even een pamper verschonen zit er niet in, want dan blijft ze wakker.

Dus als iemand nog tips heeft heel erg graag !!

Zijn ze niet gewoon nog net een beetje te groot (mt4), zodat het elastieken randje langs de beentjes te wijd zit? mt 5 zou dan dus helemaal nog te groot zijn??!!

(Ondanks dat het gewicht van je dochter overeenkomt met de luiermaat)

Is maar een idee hoor… :think:

Nee ze zijn niet te groot, maat 4 zit ze al een maand of 4 in, en nooit problemen gehad. Maar ze slaapt de laatste 2 maanden langer en heb ik er ook geen last van gehad, maar nu sinds 3 dagen opeens wel. :wall:

Anders 4+ eens proberen in plaats van 5?

Ik heb ooit eens een pak pampers gebruikt, maar hij was elke morgen nat. Ik gebruik die van het Kruidvat, en nooit last. Terwijl hij sowieso toch 14 uur per nacht slaapt, soms zelfs 15. Dus ik gebruik alleen C1000 of Kruidvat nog.

@Mellie wrote:

Maar waarom zou 4+ niet lekken en 4 en 5 wel, dat lijkt me een beetje vreemd. :think:

@littlewonder wrote:

Ik heb ooit eens een pak pampers gebruikt, maar hij was elke morgen nat. Ik gebruik die van het Kruidvat, en nooit last. Terwijl hij sowieso toch 14 uur per nacht slaapt, soms zelfs 15. Dus ik gebruik alleen C1000 of Kruidvat nog.

Jammer dat je geen proefpakketjes hebt, want om elke x pakken luiers te gaan kopen om te kijken of ze helpen :think:

Bij de geboorte van mijn dochter heb ik ook kruitvat merk gehad, omdat ze rode billen kreeg van pampers. Maar ik vind ze heel erg stug en dik :?

@romata wrote:

@Mellie wrote:

Maar waarom zou 4+ niet lekken en 4 en 5 wel, dat lijkt me een beetje vreemd. :think:

Klopt maar luiers zijn ook een beetje vreemd, zo kun je echt hebben dat de ene maat heel veel verschil maakt met de andere maat en merk overigens ook.

Soms heb je momenten zoals deze dat je even aan het experimenteren raakt, heb ik met Ryan heel vaak gehad.

Maar 4+ is qua absorbatie net even beter dan de gewone 4 en toch qua pasvorm misschien beter dan de 5 vandaar dat ik die opmerking er even in gooide snap je?

ik zou idd ook 4+ gebruiken…

Met jasper zit ik ook te tobben. Hij slaapt sind een paar dagen ook opeens een uurtje langer, maar alles is doorweekt `s morgens…

maar ik ben dolblij met dat extra uurtje, dus die extra was neem ik voor lief :wink:

@romata wrote:

Jammer dat je geen proefpakketjes hebt, want om elke x pakken luiers te gaan kopen om te kijken of ze helpen :think:

Ik heb al wel eens bedacht dat we eigenlijk op kok een soort van uitwisseling zouden moeten houden…zodat iedereen kan testen wat ie fijn vindt, omdat dat zo persoon/per kind verschilt…

@romata wrote:

Ik gebruik pampers maat 4, de laatste 3 dagen vind ik mijn dochter 's morgens nat aan, alles zit dan onder romper/pyama/slaapzak etc. voor de 3de x zit nu alles weer eens in de was :frowning: .

Ik ben gisterenmiddag maat 5 gaan halen, en die heeft ze vannacht aan gehad, maar toch was ze vanmorgen weer nat.

Maar de achterkant van de pamper 5 was niet eens zo vol, en haar kleding aan de achterkant was niet nat alleen de voorkant, nu denk ik dat ze gewoon heel de nacht op haar buikje ligt.

Moet zeggen dat ze wel meer dan die 12 uur slaapt die op de verpakking staat, ze slaapt tussen de 13 a 15 uur. Voordat wij gaan slapen even een pamper verschonen zit er niet in, want dan blijft ze wakker.

Dus als iemand nog tips heeft heel erg graag !!

heb je de verbeterde versie van pampers??

sinds wij die vernieuwde pampers hebben, met dorapoppetjes enzo erop ishet hier drama, doorlekken, gigantische rode billen… ikhad nog een oud pak staan, die gebruikt, en geen probleem! ik moe ter soms snachts uit om te verschonen, als ik haar weer een ‘oude’ pamper vna pampers omdoe, slaapt ze weer heel de nacht door!

ik heb gebeld, zou de pakken vergoed krijgen, wil ze nl weggeven, waardeloos spul nu! :frowning: i moet dus op zoek naar pampers waar ze wel in past. K heb nog geen cent van hun gezien…(heb de neiging om nog een keer te blelen!)

oveirgens worden deze pampers ook gigantisch dik als ze vol zitten, en stinken ze erger dan de andere pampers, terwijl je ze helemaal niet meer ozu moeten ruiken.

over die proefpakketjes, ik heb er eens over nagdacht om een site op te zetten, waar je tegen betaleing voor twee euro ofzo, vier pampers kan krijgen om te proberen… of wat voor merk dan ook… alleen heb ik verder nog nooit de stap genomen. Merk wel dat er intresse in is…

Ja konijn indd die dora pampers zijn echt ruk !!!

Voelen ook anders aan, je merkt ook echt het verschil.

Soms zit er een pak tussen (zonder dora poppetje) en ben ik helemaal blij haha. En zit te vloeken als ik dora weer zie.

@Nienke123 wrote:

@romata wrote:

Ik heb al wel eens bedacht dat we eigenlijk op kok een soort van uitwisseling zouden moeten houden…zodat iedereen kan testen wat ie fijn vindt, omdat dat zo persoon/per kind verschilt…

Ja dit vind ik echt een heel goed idee, kun je daar niet een topic over openen en vragen wat voor pampers mensen hebben en of ze die tegen een betaling op willen sturen ofzo. Denk dat er veel vraag na is hoor. :think:
Jammer dat je geen proefpakketjes hebt, want om elke x pakken luiers te gaan kopen om te kijken of ze helpen

Of gewoon in je vrienden/kennisen kring een luiertje van een ander merk ruilen.

@Roos wrote:

Of gewoon in je vrienden/kennisen kring een luiertje van een ander merk ruilen.

Moet je wel baby’s hebben in je vrienden-/kennissenkring en dan ook nog baby’s die dezelfde maat (of eventueel een maatje groter) luiers dragen. :wink: En dan nog baby’s die niet hetzelfde merk luier dragen als jouw baby. :mrgreen: Een hoop dingen die hier bv. allemaal niet zijn (ja, een baby met luiers maat 1/2…maar dat past Jinthe echt niet meer ;)). :slight_smile:

Dat heb ik dus ook niet baby’s in me vriendenkring, ja wat oudere kindjes van een jaar of 2 en daar gaat ze niet inpassen.

Ben benieuwd wat ik zo ga aantreffen, ze slaapt nog en ik werd wakker van een kettingzaag ( aan de overkant kappen ze een boom :twisted: )

Ik gebruik de luiers van de kruidvat maatje 4 en trek de laatste twee ochtende ook mijn mannetje nat aan… Romper slaapzak alles :evil: Dus ga even de 4 plus proberen… Je hebt ook van pampers de night die moeten ook weer meer kunnen hebben… Ben benieuwd

Hier hetzelfde probleem… Ook sinds een paar dagen…

De pamper zit gewoon VOL. Ze garanderen 12 uur droog… maar dat lukt niet hoor… Heb het vannacht getest. Na 9 uur zit hij vol en moet ik verschonen anders is het mis.

Trouwens 4 of 4+ maakt hier niets uit. Beide lekken net zo hard.

Ik moet dus kiezen: of 's ochtends alles nat incl. Stan of Stan dus 's nachts een keer verschonen… :? en dus wakker maken.

@corine296 wrote:

Zijn ze niet gewoon nog net een beetje te groot (mt4), zodat het elastieken randje langs de beentjes te wijd zit? mt 5 zou dan dus helemaal nog te groot zijn??!!

(Ondanks dat het gewicht van je dochter overeenkomt met de luiermaat)

Is maar een idee hoor… :think:

Maat 4 te groot?

Mijn meisje draagt ook maat 4…

@marloes vip wrote:

Ik heb een tijd bij Stijn hetzelfde probleem gehad en deed hem toen twee luiers over elkaar heen aan. maat vier met daarover maar vijf. Dan was hij wel droog. Alleen de romper ging wat lastiger dicht. :mrgreen:

:lol: :lol: